Th
door TheoWegman May 26, 2016 om 16:22
Garantie & verzekeringen

Radiator roest

In 2008 is mijn badkamer geïnstalleerd, in december 2015 melding gemaakt dat de radiator of verschillende plekken begint te roesten. De garantie op de radiator is 10 jaar dus ruimschoots binnen de tijd, vanwege de winterperiode geeft het bedrijf waar de badkamer gekocht is en geïnstalleerd te kennen hiermee te wachten. Nu een afspraak gemaakt en werd net gebeld dat er uurloon gerekend gaat worden bij het demonteren en monteren van de radiator. Is dit omdat de radiator in de garantieperiode zit normaal of heeft het bedrijf gelijk erin dat ze dit berekenen?Ik heb te kennen gegeven dat volgens mij ivm garantietermijn de kosten hiervoor bij de leverancier verhaald moet worden.

4916 1 Rapporteer

gerbera
door gerbera - May 26, 2016 om 16:32
7348 Antwoorden / 14 Vragen

De garantie op de radiator is 10 jaar, ik begrijp dat u dus een nieuwe krijgt. De leverancier voldoet dus aan de garantievoorwaarde. Garantie op montage van de badkamer zal geen 10 jaar zijn, dus begrijpelijk dat er montagekosten in rekening gebracht worden.