Vragen over Garantie & Verzekeringen


Gi
Gichen11-59 - 24 feb. 2017 om 18:34
Garantie & verzekeringen

Ohra inboedelverzekering 20% duurder

Weet iemand waarom is de inboedelverzekering van Ohra 20% duurder i.v.m. zonweringschade die van 1000,- naar onbeperkt is gegaan terwijl neem ik aan dit amper gebeurt en de zonweringschades worden neem ik aan niet als nieuwe zonwering uitbetaald.

En heeft iemand ook deze ervaring dat de inboedelverzekering bij een andere verzekering dan Ohra ook zo'n 20% duurder is geworden.

... Lees meer

7
Je
Jeanetjes - 25 feb. 2017 om 07:03
Garantie & verzekeringen

Sleutels gestolen na inbraak

Hallo,
Er is bij mij ingebroken en daarbij zijn mijn reservesleutels ook gestolen. De avond van de inbraak heeft mijn inboedel een slotenmaker gebeld. Deze heeft een nieuw slot en penslot geplaatst. 
Nu zeggen mijn inboedel en opstalverzekering dat dit niet worst vergoed omdat er geen schade aan het slot was. Valt onder 'schade aan een slot' ook niet de aanwezigheid van sleutels? Je koop ... Lees meer

8
Le
Leyla1995 - 22 feb. 2017 om 20:36
Garantie & verzekeringen

Proces verbaal na ongeluk?

Goedenavond,

Ik zit momenteel met een probleem.
Onlangs heb ik een scooterongeluk gehad waarbij ik in mijn gelijk stond. Ik werd namelijk door een automobilist aangereden op een fietspad waar de automobilist niet mocht komen.
Doordat mijn been bekneld was waren er politieagenten en een ambulance bij gekomen.
Na het invullen van de schadeformulier, beweerde de bestuurde ... Lees meer

9
El
Ella93 - 23 feb. 2017 om 19:03
Garantie & verzekeringen

Heb ik recht op een gratis nieuw matras?

Hallo iedereen,

Vorig jaar mei 2016, heb ik een 2 persoons boxspring aangeschaft, wegens klachten aan mijn bekken had ik een nieuw, ondersteunend bed nodig.
Tijdens het kopen van de boxspring stond op de advertentie dat er 36 maanden garantie opzat. 
Helaas is de topmatras op de boxspring al 3x ingedeukt en hebben ze het 2x vervangen door een nieuw top-matras maar elke keer ko ... Lees meer

6
jo
josa - 15 feb. 2017 om 14:10
Garantie & verzekeringen

Opzettelijke schade maken bij reparatieverzoek

Samsung mobiel gaat binnen garantie kapot. Deze mobiel is op MOBIEL.NL afgesloten. Op hun homepage staat reparatie melden en vervolgens wordt je doorgewezen naar een bedrijf DYNAFIX.
Dit bedrijf komt netjes per koerier je telefoon ophalen , de koerier neemt ontvangst van je telefoon in en geeft bewijs af , daar staat ook in geen schade.
Vervolgen wordt door bedrijf DYNAFIX schade toegebr ... Lees meer

10
ti
tiope - 23 feb. 2017 om 10:42
Garantie & verzekeringen

Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?

In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer

5
Ma
MagdaBraam - 21 feb. 2017 om 12:32
Garantie & verzekeringen

Klacht over zorgverzekering

Mijn naam is: Magda [Persoonsgegevens verwijderd - Redactie]

Inleiding van mijn vraag:
Ik ben al jarenlang klant bij de Amersfoortse Zorgverzekering. Ik heb ook al jarenlang de Tandarts Optimaal verzekering.
Nu dien ik 2 inplantaten te laten plaatsen bij de Kaakchirurg. Mijn tandarts kan dit niet uitvoeren, derhalve heeft hij mij doorgestuurd naar de Kaakchirurg.
Ik ben n ... Lees meer

9
Sh
Sharita - 21 feb. 2017 om 16:56
Garantie & verzekeringen

Telefonie

Ik ben bij het Phone house een 2 jarig abonnement  aangegaan incl met een Samsung A3. Toestel werkt vanaf begin al niet zoals het hoort.  Gaat uit zichzelf knipperen,scherm wordt paarsblauw en warm,uiteindelijk zie je niks meer. Je kunt er verder  geen ene programma  of app mee openen. Toestel is in 1.5 jaar al drie keer opgestuurd. Wordt geresset,werkt dan twee weken en gaat weer raar doen. Samsu ... Lees meer

4
mi
mir1980 - 21 feb. 2017 om 19:22
Garantie & verzekeringen

Verhoging premie verzekering bij contract van 4 jaar

Vorig jaar heb ik een huisdierenverzekering afgesloten bij Ohra voor mijn hond met een contract voor 4 jaar, zodat de premie acceptabel is. Nu krijg ik een schrijven dat ze de premie met 10% gaan verhogen. Bij een looptijd van een jaar kan ik me iets bij een verhoging voorstellen, maar mag dat zomaar bij een contract van 4 jaar? Lees meer

15
Cl
Clardeij - 19 feb. 2017 om 10:26
Garantie & verzekeringen

Beoordeling van remmen met een automaat

Ik heb de ANWB verzekering gekozen veilig rijden .juist omdat  ik altijd rustig rijd .de beoordeling is ook dat alles goed is alleen blijf ik te hard remmen .Nu rijd ik automaat en rem je dus vaker en meer .is de beoordeling dat eerlijk ? Lees meer

11

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels