door tijger1 Jun 7, 2016 om 11:38
Garantie & verzekeringen

Reigerdael vervolg

Naar aanleiding van die volkomen onterechte factuur van Reigerdael inzake beheerskosten van oude begrafenispolissen, had ik ze een pittige en pissige mail gestuurd. Vandaag kreeg ik antwoord.

Ze begonnen met zich te beklagen dat ze aan die oude polissen niets meer verdienen. En wat voor werk ze er wel aan hebben.

Dan volgt het verhaal dat ze het beter niet op die manier hadden kunnen doen.

En uiteindelijke bieden ze hun "welgemeende excuses" aan.

Ben eigenlijk benieuwd of ze dat ook nog schriftelijk laten weten aan mensen die niet gereageerd hebben, of wellicht gewoon betaald hebben.

2359 6 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Jun 7, 2016 om 11:41
7356 Antwoorden / 14 Vragen

Ik verwacht het niet. Denken waarschijnlijk, "binnen is binnen" en zullen geen slapende mensen wakker maken.

hutch
door hutch - Jun 7, 2016 om 12:15
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Wat een grapjurken met hun (zogenaamde) 'welgemeende excuses'.... Ja, nu dit aan het licht is gekomen, maar anders....?
En uiteraard doen zij geen melding uitgaan. Er zijn er nog genoeg die van niets weten, en dat is weer mooi meegenomen.

Cookies
door Cookies - Jun 7, 2016 om 12:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Begrijp ik het goed, dat je dit bij alle reigerdael topics hebt gezet? Dan ga ik niet klikken nl.

Kan zijn dat ik het al eerder had geschreven, maar ik ben van mening dat Kassa hier een grote steek heeft laten vallen. Teruggave had in de uitzending aan de orde moeten komen.

tenormin
door tenormin Jun 7, 2016 om 13:53
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Dacht ik ook toen ik "vervolg" las.

zoekster1
door zoekster1 Jun 7, 2016 om 19:02
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Dat vind ik ook, maar er had in de uitzending ook iemand moeten zitten met meer verstand van zaken. Brecht deed echt wel haar best, maar ze weet niet van de hoed en de rand wat betreft dit onderwerp. Kassa heeft toch zo'n huisjurist, die hadden ze moeten optrommelen. Die man die veel afweet van beleggingen e.d..

tijger1
door tijger1 - Jun 7, 2016 om 13:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83

Ja, ik heb het, denk ik, wel bij elk topic over Reigerdael gezet. Ik weet niet hoe ik een link moet maken naar die mail, zonder mijn persoonlijke gegevens ook mee te nemen. Daarom maar zo.

Ze begonnen ook nog eerst naar de regels van de overheid te wijzen, die voor die oude polissen uiteraard niet van toepassing zijn.

hutch
door hutch Jun 7, 2016 om 14:06
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Je kunt een screenprint maken van die mail (Prt Sc) en in Paint plakken. Dan in Paint jouw persoonlijke gegevens weghalen (blurren of helemaal verwijderen). Ook nog inkorten, kleiner maken. Vervolgens die 'foto' bewaren, bijv. op jouw bureaublad en dan uploaden naar deze site. Even oefenen, is heel makkelijk.

tijger1
door tijger1 Jun 7, 2016 om 14:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ik werk via een I-pad?

hutch
door hutch Jun 7, 2016 om 14:30
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Oh... soms is een laptop (of pc) toch wat makkelijker ;-)

tijger1
door tijger1 Jun 7, 2016 om 14:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Inderdaad. Later eens kijken of het via de laptop lukt. Desktop is helemaal buiten gebruik. :-))

Ad
door Adrie010 - Jul 14, 2016 om 23:05
3 Antwoorden / 1 Vragen

Zelf heb ik al heel wat mails gezonden aan Reigerdael. Volgens de bevestiging van mijn laatste bericht van 18 juni zou ik binnen 3 á 6 weken een antwoord krijgen, maar tot op heden heb ik nog niets vernomen. Ik heb die 12,50 niet betaald en zou het liefst mijn polis daar weghalen. Ik vind het ook een slechte zaak dat Reaal zonder enige informatieaan de verzekerden, de polissen heeft overgedragen aan Reigerdaal.

tijger1
door tijger1 - Jul 14, 2016 om 23:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom zou u uw polissen daar weghalen? Nu moeten ze nog wat doen, waar ze niet voor betaald krijgen. Laat daar maar lekker in "beheer".