He
door Hello_53 Jul 18, 2016 om 12:16
Garantie & verzekeringen

Renovatie badkamer

6 jaar geleden heb ik mijn badkamer laten renoveren door een bedrijf.
Het bedrijf heeft mij geadviseerd over de inrichting.
Er is een design handdoekradiator geplaatst die nu is gaan roesten en de laklaag laat los.
In eerste instantie kreeg ik niets meer vergoed omdat de garantieperiode verstreken was; maar ik had een artikel gevonden op internet waarin stond dat er 10 jaar garantie op de lak en waterdichtheid is van de radiator. Nadat ik dit gemaild had heeft het bedrijf mijn klacht doorgezet naar fabrikant en deze is foto's komen maken en ik krijg een nieuwe radiator. Dit is heel goed geregeld door de fabrikant.
Het bedrijf dat de renovatie heeft uitgevoerd heeft mij echter meegedeeld dat de radiator bij mij wordt afgeleverd maar niet geplaatst.
Er werd aangegeven dat ik een productgarantie heb en geen plaatsingsgarantie. Ze willen de radiator wel plaatsen maar daar moet ik voor betalen.
Kan een bedrijf dit zomaar doen? Toch heel vreemd dat zij de nieuwe radiator niet gratis plaatsen!

691 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

da
door datzoekikop - Jul 18, 2016 om 12:20
251 Antwoorden / Vragen
0

Gebruikelijk is artikel garantie, geen plaatsingsgarantie.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jul 18, 2016 om 12:38
3449 Antwoorden / 25 Vragen
1

U zit er echt naast, de radiator wordt vervangen onder garantie.  Arbeidsloon is daar niet bij inbegrepen.  Want op arbeidsloon heeft u geen garantie na de 1e 2 jaar. Uitzonderingen daargelaten. 
Diewilik

tijger1
door tijger1 - Jul 18, 2016 om 12:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En als het precies zo'n zelfde radiaror is, is het plaatsen een fluitje van een cent.

Cookies
door Cookies - Jul 18, 2016 om 13:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Nee hoor, niet vreemd. Volkomen correct zoals het wordt afgehandeld door het bedrijf.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer