Reparatie telefoon
Heb je de telefoon via Vodafone gekocht of via een andere winkel?
pieterwolters wat denk je nu zelf ? als je alles leest...
Ik heb bij Vodafone het contract afgesloten en van hun de S5 bij het abonnement gekregen.
Als jij de telefoon gekocht hebt bij Vodafone, dan moeten hun het afhandelen. Vodafone stuurt nogal graag mensen met 'n kluitje het riet in en veelal werkt dat dus ook nog gewoon.
Echter beseffen ze bij Vodafone niet dat dit veel meer werk (tijd en geld dus) kost.
Zie de site van Consuwijzer wat te doen.
De verkoper is Vodafone, deze had u het geld voor de telefoon moeten teruggeven. Die mag het dan uitzoeken met Samsung.
Weet u toevallig waar ik dit kan terug vinden? (Wettelijk).
Dan ga ik zaterdag eens even terug.
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is
- de betreffende servicenummers (iRMAVODA)
Even een (kleine update), mede omdat vodafone hier om vroeg.
IK
Goedemiddag,
Net bij de Vodafone winkel geweest.
Men wilde dit compenseren door me 429 euro uit te keren.
Gezien de problemen die ik in het forum onderwerp opsom ga ik hier niet mee akkoord.
Van meet af aan heb ik problemen gehad met mijn telefoon dus kunnen we stellen dat ik een ondeugdelijk product heb aangeschaft.
Daarnaast ben ik door alle reparaties mijn telefoon ook nog zo'n half jaar kwijt geweest.
Al die tijd heb ik wel een abonnement moeten betalen van 60euro per maand...
Volgens mij heb ik recht op de verkoopwaarde dus een vergoeding van enkel de dagwaarde is in mijn optiek een schijntje.
Het zou fijn zijn als ik in mijn forumtopic op Kassa kan zetten dat het naar alle tevredenheid is opgelost.
Mochten we niet nader tot elkaar komen zie ik mijzelf genoodzaakt een beroep te doen op mijn rechtsbijstand verzekering.
VODAFONE
Hallo ....,
Dit verhaal bevat al een aantal meer details dan het bericht op het kassa forum. Daar wordt niet over een aangeboden oplossing gesproken.
Hetgeen in onze loggings staat wijkt iets af van hetgeen hieronder wordt beschreven:
- De waarde van het toestel toestel bedraagt op dit moment € 429
- Je mag voor deze prijs een toestel uitzoeken in een Vodafone Winkel
- Wij passen hierop een marge toe van € 50 zodat je een nieuw toestel uit kunt zoeken voor een totale waarde van € 479.
Het gaat dus niet om een uitkering in contanten en we passen op het standaard bedrag nog een marge toe.
Mocht hierover onduidelijkheid zijn ontstaan, dan excuses daarvoor.
IK
Goedendag,
Het topic is aangemaakt voordat de oplossing werd aangeboden.
Als u zegt dat mijn berichten afwijken van wat er in de loggings staat ben
ik wel eens benieuwd naar wat er in de loggings staat.
Echter, in mijn beleving traden de complicaties al zeer korte tijd op nadat
ik het product heb aangeschaft.
Deze klachten zijn herhaaldelijk terug blijven komen dus mogen we wel
stellen dat ik een ondeugdelijk product heb aangeschaft.
Met die waardevermindering heb ik derhalve dan ook weinig van doen daar ik
nooit optimaal gebruik heb kunnen maken van het door jullie geleverde
product.
Ik vraag dan ook niet om een contante uitbetaling, wél om een nieuw product
twv mijn aankoopbedrag en dat ligt mijns inziens hoger dan de (429+50) waar
u over spreekt.
VODAFONE
Beste ......,
In mijn bericht geef ik aan dat de tekst van de mail meer info bevat dan de tekst op het kassa forum.
je zou ervoor kunnen kiezen om de aangeboden oplossing te publiceren, op die manier krijgen andere gebruikers ook een correct beeld van het verloop van de zaak.
Je zult begrijpen dat wij weinig kunnen met de beleving van anderen. Wij baseren onze vergoeding op de zaken die wij terug kunnen vervolgen.
Zoals eerder is aangegeven door de persoon die je klacht in behandeling had en ook in de vervolg correspondentie bieden we je de mogelijkheid om hetzelfde toestel aan te schaffen. Is dat niet mogelijk, dan kun je voor het bedrag dat we aangeven een ander toestel uitzoeken.
De waarde van je toestel verrekenen we dan met met de aankoopprijs tot een maximum van €479. De optie die jij voorstelt om een ander toestel te krijgen met een andere waarde, is niet mogelijk (voor geen enkele afdeling).
Indien je van het aanbod van de collega gebruik wil maken, dan kan het via de winkel afgehandeld worden.
IK
Vodafone,
Nee dat is niet juist.
Ze willen me een toestel geven twv de dagwaarde, plus een marge van 50 euro.
Aangezien ik van meet af aan dezelfde problemen heb gehad, deze problemen nooit naar behoren zijn opgelost en ik dus nooit optimaal gebruik heb kunnen maken van het product vind ik dat ik recht heb op de nieuwwaarde en dus niet de dagwaarde.
En aangezien ik misschien wel eens het vertrouwen kwijt ben geraakt in deze verkoper mag ik toch zeker ook wel in de gelegenheid worden gesteld om elders voor een nieuw product te kijken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer