Ke
door Kevin van der heijden Apr 16, 2017 om 12:52
Garantie & verzekeringen

Slecht zonnenscherm

haii. ik heb in 2015 een zonnenscherm bij het merk Primrose gekocht. na dat hij werd geleverd en uit de doos werd gehaald zaten er al krasen en deuken in.
en toen het voor de eerst keer werd uit uitgedraait maakte het een kraakent geluid en het doen hangt door ( nu nog steets ) heb het bedrijf al een paar keer gemailt maar steets heb zelfde andwoord....

1131 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 16, 2017 om 12:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

In 2015? Waarom hebt u hem toen niet meteen teruggestuurd? En wat voor antwoord geven zij dan?

me
door mein33 - Apr 16, 2017 om 12:59
5658 Antwoorden / 28 Vragen

na dat hij werd geleverd en uit de doos werd gehaald zaten er al krasen en deuken in.

@kevin van der heijden,

En u heeft het scherm toch laten plaatsen of zelf geplaatst, ondanks de de krassen en deuken. ??
Op dat moment is het dus al vaudt gegaan !!
U laat in het ongewisse welk antwoord u telkenmale op uw klachtenmail krijgt, ik ben zeer benieuwd.

Dat krakende geluid komt zeer waarschijnlijk door het niet waterpas ophangen van het zonnescherm, waardoor de bediening gaat wringen en daardoor een protesterend geluid laat horen.

edrick3
door edrick3 - Apr 16, 2017 om 13:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En dat antwoord is .....?

Je bent nu rijkelijk laat met verhaal halen; dat had je meteen moeten doen.

fa
door familyman - Apr 16, 2017 om 13:26
888 Antwoorden / 1 Vragen

Carly Simon heeft hier een mooi antwoord op gezongen: "It's too late".

Gerry1969
door Gerry1969 Apr 16, 2017 om 16:40
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Maar ze zong ook , coming around again. Met een beetje fantasie is deze titel ook toepasbaar. :-)

gerbera
door gerbera - Apr 16, 2017 om 16:54
7348 Antwoorden / 14 Vragen

maar steets heb zelfde andwoord....
Gokken het antwoordt is U bent te laat, u had dit direct moeten melden.

OT waarom gebruikt u het logo van de redactie? lijkt mij niet toegestaan.

costnix
door costnix - Apr 16, 2017 om 23:01
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Werkt u bij Kassa?

costnix
door costnix - Apr 17, 2017 om 11:48
2874 Antwoorden / 1 Vragen

En nu worden ze bij Microsoft boos, door uw misbruik van één van hun logo's

Wi
door Wil_H - Apr 17, 2017 om 12:09
270 Antwoorden / Vragen

En dan hebben wij de volgende vragen:
1. Waarom heb je het scherm laten monteren als het al bij levering gebreken vertoonde?
2. Waarom kom je 2 jaar later melden dat het scherm ook nog eens fout is gemonteerd?

gerbera
door gerbera - Apr 17, 2017 om 16:02
7348 Antwoorden / 14 Vragen

OT,
Blijkbaar snapt u het niet helemaal. Op bepaalde logo's rust een verbod voor persoonlijk gebruik, ook wel copyright genaamd. Eerst het Kassa logo en nu die van Microsoft. Probeer zelf iets te verzinnen of gebruik geen logo.