os
door oscar van son Oct 24, 2016 om 09:56
Garantie & verzekeringen

Wie helpt mij uitzoeken wie mij onterecht op de zwarte lijst heeft gezet, en mij als druggs of alcohol verslaafde cq exgedetineerde heeft neergezet. Ik was bekende nederlander die vnatastisch video en foto matriaal maakte onder de naam mooiNijmegen

naar 16 jaar trouwe huurder geweest te zijn bij Talis woondiensten ben nu ruim twee jaar mijn woning kwijt, deed niets verkeerds maar werd beschuldigd van slechthuurderschap, weet van niets, rechter besloot zonder bewijs de woningbouw in gelijk te stellen, omdat er een aangifte zou liggen van een mishandeling. Hiervioor ben ik gewoon vrijgesproken maar nadat ik alles kwijt ben. Ik zou wel gewoon een nieuwe woning moeten kunnen huren aldus de rechter, en deze vroeg ook nog of dat bij de desbetreffende woniongbouw zou kunnen, wat Talis absoluut niet wilde, zij wilde zelfs mij het totaal huurrecht ontnemen wat de rechter afwees. Natuurlijk was ik het hier niet mee eens en stelde verzet in. Hoger beroep liet maanden op zich wachten en heeft ook geen uitspraak opgeleverd.

Het blijkt dat Talis woondiensten mijn situatie zo heeft gecrieerd dat het voor mij onmogelijk is om nog een woning te kunnen huren.

we gaan nu de derde winter in.

1439 7 Rapporteer

ja
door jackyh - Oct 24, 2016 om 10:01
953 Antwoorden / 4 Vragen

Wat zegt uw Gemeente?

tijger1
door tijger1 - Oct 24, 2016 om 10:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uw probleem of vraag is natuurlijk helemaal niet geschikt voor dit consumentenforum.

We lezen het hier nu ook maar van een kant. Een rechter gaat niet zomaar tot huisuitzetting over zonder bewijs. Wend u tot het maatschappelijk werk in uw gemeente.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 24, 2016 om 11:26
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Er is er maar één die u kan helpen en dat is een advocaat. Hoe kan een rechter een woningverhuurder in het gelijk stellen terwijl u 'gewoon bent vrijgesproken?'
De vraag is wat er vervolgens verkeerd ging in het hoger beroep, bleef uw advocaat in gebreke/ Als dat zo is dan een klacht neerleggen bij de deken van de orde van advocaten in uw arrondissement.
Een volgende vraag: heeft u hulp gezocht bij een sociale bemiddelaar van de bijv. de sociale dienst of een vergelijkbare hulpverleningsinstantie in uw woonplaats?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 24, 2016 om 11:27
16774 Antwoorden / 202 Vragen

opmerking aan redactie: bij het inloggen zag ik 0 antwoorden, nu na het verzenden 3, ong. 3 kwartier later dan de eerste reactie.

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 24, 2016 om 11:47
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Oooh MooiNijmegen,  nooit van gehoord.
Als u een bekende Nederlander zou zijn zou uw inkomen vast toereikend zijn om een woning te kopen.
U zou deze vraag niet hier stellen maar bij uw advocaat neerleggen die dan gelijk zijn spellingcontrole zou gebruiken tegen zijn gebruikelijke uurtarief.

Ma
door MacWally Oct 24, 2016 om 21:05
151 Antwoorden / Vragen

https://www.youtube.com/user/mooiNijmegen

Ma
door MacWally - Oct 24, 2016 om 19:17
151 Antwoorden / Vragen

[edit redactie: onnodige uitspraken]

Gerry1969
door Gerry1969 Oct 24, 2016 om 19:23
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Wat een mooie uitdrukking, "u leeft wel erg ruig" klinkt beter als "je smijt nodeloos geld over de balk"

Ma
door MacWally Oct 24, 2016 om 20:59
151 Antwoorden / Vragen

Oeps ik val weer terug in het Tilburgs dialect.

diumenge
door diumenge - Oct 24, 2016 om 21:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Een Youtube accountje maakt je geen bekende Nederlander.