ma
door marja bransen Apr 30, 2016 om 19:35
Geldzaken & recht

Aanmelden over lening interbank

naar aanleiding van jullie programma van 30 april over woekerrente van de interbank willen wij ons aanmelden wij hebben hetzelfde probleem als de mensen in het programma ,graar horen wij meer van jullie

12444 44 Rapporteer

H
door H Faber - Apr 30, 2016 om 19:44
1 Antwoorden / Vragen

hallo, ook wij hebben dezelfde lening bij interbank als de mensen bij jullie inprogramma,
hebben al meer dan 10 jaar betaald en staan nog bijna op hetzelfde bedrag als geleend.
graag horen wij meer van jullie.

gr  fam H Faber.

marita5
door marita5 - Apr 30, 2016 om 19:45
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Marja Bransen ,

Lees deze informatie eens door ,  klik op de rode regels .

http://kassa.vara.nl/gemist/nieuws/interbank-dupeert-consumenten-met-torenhoge-woekerrente

Aanmeldformulier stichting geldbelangen .

http://www.geldbelangen.nl/interbank-actie

Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 01:31
986 Antwoorden / 3 Vragen

Wanneer U een link geeft -hoe onschuldig dat moge lijken- controleer de link. U geeft in deze advies. Vervolgens geeft U verderop aan dat ook deze stichting mogelijk meer hun eigen belangen nastreeft. Dat is niet consequent. Mvrgr.

nu
door nurgul unal - Apr 30, 2016 om 19:53
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben sinds 2004 een lening via Interbank en is nog steeds torenhoog. Sinds 2014 sta ik onder bewindsvoering en Interbank heeft sinds juni 2015 belast gelegd op mijn loon. Kunnen wij ook geholpen worden.
Nurgul

th
door theo wijgergangs - Apr 30, 2016 om 19:56
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb dezelfde lening. Ook graag meer informatie over waar aan te melden.

De Site van de stichting is niet  bereikbaar.. ?

marita5
door marita5 Apr 30, 2016 om 20:03
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@ Theo Wijgergands , lees het antwoord boven uw vraag om 19.45 daar vind u alle informatie en aanmeldformulier .

ja
door jackyh - Apr 30, 2016 om 20:01
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ik denk dat je hier niet goed zit. Onderaan de pagina onder het groepje service staat contact. Daar kun je een formulier invullen. Dit is hier meer voor consumenten onderling.

marita5
door marita5 Apr 30, 2016 om 20:07
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@jackyh , dit gaat over de uitzending van kassa vanavond , zie mijn antwoord om 19.45

Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 01:57
986 Antwoorden / 3 Vragen

Je hebt volkomen gelijk. Dit is een consumenten forum en geen verlengstuk van de uitzending van Kassa! De vermelding van de link naar enige 'stichting geldbelangen interbank' gaat gezien wat daar vermeld wordt ook te ver. Ik ben het daarmee dan ook oneens. Mvrgr.

tijger1
door tijger1 - Apr 30, 2016 om 20:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Probeer het dan morgen nog masr eens.

ch
door ch endenburg - Apr 30, 2016 om 20:06
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben het zelfde probleem bij de directe bank onderdeel van primeline
Ch endenburg

zu
door zusma - Apr 30, 2016 om 20:21
1 Antwoorden / Vragen

ik heb ook zo,n lening bij prime line mag nu een jaar aflossen zonder rente te betalen loopt al 15jaar betaal per jaar 4500 aan rente ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen bv dank

Gerry1969
door Gerry1969 May 23, 2016 om 22:36
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dat is een prima deal, u hoeft verder niets van iemand te verwachten.
Diewilik

Me
door Mekes - Apr 30, 2016 om 20:36
1 Antwoorden / Vragen

Beste,

Ik ken het probleem. Ook ik heb in 2003 een doorlopend krediet afgesloten van 10000,00 euri.
Ik hoefde de eerste 2 maanden niet af te lossen zonder er dan bij te zeggen dat er dan meer dan 300 euri aan rente bij komt.
In 2015 hebben wij wel het geluk gehad dat de kredietbank wel onze shulden hebben over genomen. Toe liep de lening 12 jaar of wel 144 maanden x 100 euri rente per maand is dus 14400,00 euri aan rent en ik loste 6 euri per maand af .
Ook heeft deze bank een groot vertraging strategie met bedreigingen met de rechtbank en beslaglegging als ze er achter komen dat je onder de kredietbank gaat vallen. Dit wil zeggen dat ik aan het eind van de rit 26000,00 euri heb betaald aan een lening van 10000,00 euri. Bij de kredietbank staat deze bank ook niet goed aangeschreven als het gaat om bemiddeling.

aurora1
door aurora1 May 1, 2016 om 00:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

6 euro per maand aflossen?

emcede
door emcede May 7, 2016 om 11:59
959 Antwoorden / 4 Vragen

Is het teveel moeite om gewoon euro te schrijven?

tijger1
door tijger1 - Apr 30, 2016 om 20:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@mekes

Een bank leent geen geld uit zonder rente in rekening te brengen. Is nogal logisch. En als men 10.000 EURO  leent en maandelijks maar € 100 betaalt, moet het iedereen volkomen duidelijk zijn, dat de schuld dan nauwelijks afneemt.

We hebben toch alkemaal rekenen gehad op school? Percentages mijns inziens toentertijd in de vijfde klas.

Cookies
door Cookies - Apr 30, 2016 om 21:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@@@: als je wilt aflossen, moet je NIET alleen de rente betalen. En niemand heeft jullie verplicht een krediet af te sluiten, daar hebben jullie zelf voor gekozen. Lenen kost geld, weet je wel?

fl
door flessebon - Apr 30, 2016 om 21:45
418 Antwoorden / 7 Vragen

Beste Marja,

U kunt contact opnemen met de redactie via deze link .
Succes

tijger1
door tijger1 - Apr 30, 2016 om 22:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik vraag me af wie de volgende zielige hondjes zijn.

Cookies
door Cookies Apr 30, 2016 om 22:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb het item gezien. Belachelijk. Hoe naïef moet je zijn om te denken dat je een krediet van 30.000 aflost met 300,- euro p.m.

tijger1
door tijger1 Apr 30, 2016 om 22:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En blijkbaar zijn dat er nog heel wat als je hierboven de reacties ziet staan.

fl
door flessebon Apr 30, 2016 om 22:33
418 Antwoorden / 7 Vragen

Waarom zou de rente niet omlaag kunnen? De rente is nog nooit zo laag geweest.

tijger1
door tijger1 Apr 30, 2016 om 23:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Natuurlijk kan de rente omlaag. Maar de reacties niet gelezen? Sommige leningen lopen al meer dan tien jaar. Men leent en niemand denkt na.

fl
door flessebon May 1, 2016 om 07:51
418 Antwoorden / 7 Vragen

Toch kan ik wel een beetje voorstellen hoe het is gegaan. Ken iemand die ook een beroep deed op een maatschappelijk werker zoals in het programma werd gezegd. Die bood (net als in de uitzending werd gezegd) aan om een lening te regelen voor deze persoon. Dit is vast het topje van de ijsberg. Diegene is niet op dat aanbod ingegaan omdat die daar geen goed gevoel bij had.

ph
door philip36 May 1, 2016 om 15:09
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb echt te doen met deze mensen, maar nog meer met hun kinderen, als die er zijn.
Het lijkt op één enkele misstap waar je, je hele leven voor moet boeten.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
De winst voor de banken op deze leningen is door de huidige lage rente gigantisch toegenomen, daar mag wel wat van af.

Cookies
door Cookies May 1, 2016 om 15:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@Philip36: geen bank verbiedt iemand om een lening af te lossen. Een ondoordacht moment hebben we allemaal wel eens, maar dat moment duurt geen 10-20-30 jaar.

ph
door philip36 May 1, 2016 om 16:40
2275 Antwoorden / 4 Vragen

@carola.83
Ik kan niet in hun portemonnee kijken, weet dus ook niet waarom iemand zo weinig aflost.

Cookies
door Cookies - Apr 30, 2016 om 23:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ach, weer een Stichting die geld ruikt. Kassa, bedankt voor de gratis reclame.

Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 01:27
986 Antwoorden / 3 Vragen

In dit geval geef ik je groot gelijk. Wie even de site aanklikt ziet dat ze 'verrast' zijn door het grote aantal aanmeldingen niet weten wanneer te kunnen reageren op willekeurig welk dossier alsook niet voornemens zijn te procederen. (30-4). Daarom zie je in mijn antwoorden vrijwel nooit een 'link' die moet ik eerst zelf lezen. Kan net zo goed mijn bankrekening opgeven maar dan gebeurd er nog 'iets'. Groetjes

aurora1
door aurora1 - May 1, 2016 om 00:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Volgens de website Geldbelangen (inzake Interbank) wordt een dossier pas na betaling van 25 euro in behandeling genomen.
Een citaat van die website:

" Komen er nog meer kosten bij straks?
Dat kunnen we echt nog niet zeggen op dit moment (30-04-2016). Het hangt helemaal af van de meldingen die we gaan krijgen en hoe Interbank zich opstelt. De volgende stappen leggen we voor aan de melders. En natuurlijk ook als er extra kosten mee gemoeid zouden zijn.  "

marita5
door marita5 May 1, 2016 om 00:48
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Het is hetzelfde liedje als met bokzz .

Cookies
door Cookies May 1, 2016 om 02:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vandaar mijn reactie van 23.41. @marita5: zelf moet ik denken aan stichting loterijverlies.

aurora1
door aurora1 - May 1, 2016 om 00:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@mekes: 6 eruo per maand aflossen? Of lees ik niet goed?

ro
door ronny530 - May 1, 2016 om 09:32
2751 Antwoorden / 41 Vragen

Het item in Kassa heeft wel een boel mensen wakker geschud want ze zien nu pas in waar ze met het afsluiten van het doorlopend krediet voor getekend hebben. Gelokt door een hoog leenbedrag, een superlage aflossing en een hoge acceptatiegrens was zo'n krediet binnen 24 uur rond. Bijna niemand keek naar het renteverloop want verblind door het hoge bedrag dat men kon lenen werdt het contract zonder te lezen ondertekend. Interbank is niet de enige want comfortcard, primeline en niet te vergeten postorderbedrijven werken op dezelfde manier. Van een woekerrente is geen sprake omdat deze geldverstrekkers binnen de rente marge bijven die door de overheid is vastgesteld. Ik ben wel van mening dat deze leenvorm moet ophouden te bestaan want voor velen wordt het een gebed zonder eind.

Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 01:18
986 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt. Maar je moet mensen tegen de woekeraars beschermen. Dat zijn niet alleen de hier vermelde dubieuze instellingen maar ook de reguliere bancaire sector (Dexia). Vreemd eigenlijk dat in Nederland het volk de banken mag 'redden' bij de door hen gemaakte misinvesteringen en die banken worden beloond doordat zij bijna voor niets geld kunnen lenen bij de ECB. Het stelsel moet op de schop.
Klopt helemaal niets van. Mvrgr.

je
door jerryenrasco - May 1, 2016 om 10:01
1 Antwoorden / Vragen

ik heb zo,n zelfde soort lening alleen bij de DSB bank in faillissement. ik ben 10 jaar geleden begonnen met betalen van 50000 euro. nu zit ik nog steeds op 47000. na betalen van 315 euro per maand. hier betaal ik maar 50 aan aflossing en de rest is rente. Ik kan deze lening niet oversluiten vanwege dat mijn salaris te laag is. ik ben ook alleenstaand, dan wordt het al helemaal moeilijk.

door 123Hansje - May 1, 2016 om 13:05
1 Antwoorden / Vragen

geachte medewerkers hierbij heb ik een vraag over onze lening interbank wij zijn overgegaan van intermediaire-voorschot bank via de consumentenbond wij betaalde iedere maand voor de ene lening 470 euro en naar een paar jaar kwamen wij er achterdat wij maar 70 euro per maand aflossen en 400 euro rente en dat 10 jaar lang nu sinds een 1 jaar heeft de conumentenbond ons gebeld en geholpen en er voor gezorgd dat de rente verlaagd werdt  van 11,7 naar 4.5 dat is nu een jaar ik moet nog 4 jaar werken wat zijn me mogelijk heden graag een antwoord via de mail dank u

zoekster1
door zoekster1 May 1, 2016 om 15:08
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Zo werkt het helemaal niet. NIemand gaat u een mail sturen. U zit hier op een vrijwilligersforum, als u contact met de redactie wilt, dan vindt u beneden aan deze pagina een contactknop.

tijger1
door tijger1 May 1, 2016 om 16:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En u bent blijkbaar al geholpen door de Consumentenbond. Van die 4,5% gaat echt niets meer af.
En u kwam er na een paar jaar  achter dat u zo weinig afloste? U kreeg toch afschriften, daar staat het duidelijk op.

Gerry1969
door Gerry1969 May 4, 2016 om 17:58
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Heeft u niet even de moeite genomen om de andere antwoorden te lezen?
Dan had u al opgemerkt dat dit Kassa niet is maar een forum vol experts op allerlei gebieden. Wij kunnen niets aan uw lening veranderen, u bent degene die dat wel kan door meer af te lossen.
Laat alles uit uw handen vallen en los iedere euro die u kunt missen extra af.
Diewilik

jo
door joker1409 - May 1, 2016 om 16:22
1 Antwoorden / Vragen

hallo, ook wij hebben dezelfde lening bij interbank als de mensen bij jullie inprogramma
vanaf 2013 hebben wij een lening.
wij willen ook graag ons aanmelden bij kassa.

Groetjes

Jack

tijger1
door tijger1 - May 1, 2016 om 16:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@joker1409

Lees de antwoorden door, dan weet u waar u zich kunt aanmelden.

Wa
door Wanda-180657 - May 4, 2016 om 17:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,
Wij hebben een lening bij De Nederlandse Voorschotbank b.v. Met de zelfde probleem met een hoge rente,

Met vriendelijke groet.
Joep.

Gerry1969
door Gerry1969 May 4, 2016 om 17:59
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Voorschot is toch iets wat je maximaal een maand nodig hebt? Voorschotbank klink ineens dubieus.
Diewilik

gz
door gzaal - May 6, 2016 om 19:38
1 Antwoorden / Vragen

Ook wij hebben en lening bij deze mensen waar zeer lastig van af te komen is. 14% rente op een lening van 24.000 euro. In de 10 jaar hebben wij al ruim 37.000 euro aan rente betaald. Maar het openstaande saldo is nog steeds 24.000 euro. Wij dachten dat het bedrag van 300 euro in een spaarpolis zat maar dit bleek niet het geval te zijn. Voelen ons misleid, en de bank wil geen andere leenvorm( oversluiten) tegen een normale rente.
Tussen persoon waar de lening bij afgesloten is was AFAB. Maar nu schijnt de tussen persoon geldschop te zijn???

Graag zou ik vernemen welke stappen er e.v.t te nemen zijn

Mvgr Jan

Ma
door Mat Matheij May 7, 2016 om 01:50
986 Antwoorden / 3 Vragen

Vele vraagstellers zitten met hetzelfde probleem echter heeft nu niemand zich afgevraagd wat de looptijd bij een bepaalde rentestand zou zijn. Of en zo ja hoeveel er wordt afgelost. Meestal is er achteraf weinig aan te doen. Oversluiten indien mogelijk. Bij hypotheken geldt hetzelfde 'aflossing vrije hypotheek' 'spaarhypotheek'. Natuurlijk blijft dan het geheel open staan. Of bij waardevermindering van de woning een nog hogere schuldlast. Mvrgr.

tijger1
door tijger1 - May 6, 2016 om 20:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@gzaal

U kunt beginnen met hier de reacties door te lezen, dan komt u vanzelf dat formulier voor die stichting tegen. let op dat is niet gratis.

Maar u leent en denkt dan dat de maandelijkse betaling in een spaarpot gaat? De bank wil gewoon de volle mep aan rente.

En dan nog wel liefst € 24.000, waar heeft een mens dat voor nodig? U bent niet misleid, u hebt niet gelezen waar u uw hantekening onder zette.

Ma
door Mat Matheij - May 7, 2016 om 00:57
986 Antwoorden / 3 Vragen

Interbank zo blijkt wel uit de vele reacties staat slecht bekend. Oversluiten van de lening is de meest eenvoudige wijze zo geeft ook de stichting geldbelangen interbank toe. Aanmelden kost 25€ en wat ze hiermee (gaan) doen is onduidelijk. Er zijn (30-4) al zoveel aanmeldingen dat men nu al niet aan kan geven wanneer men iets specifiek doet met uw dossier. Ook geeft men niet aan te gaan procederen binnen afzienbare termijn. Mvrgr.

Ma
door Mat Matheij - May 7, 2016 om 01:40
986 Antwoorden / 3 Vragen

Aan alle vraagstellers op of aan dit forum. Het forum bestaat uit veelal deskundigen niet gelieerd met het programma Kassa!.
Uiteraard worden aan dit -consumenten- forum vragen gesteld omtrent onderwerpen die in het programma Kassa! zijn behandeld maar ook vragen van andere origine. Voor directe vragen omtrent het programma moet U zijn bij de Varakassa redactie. Mvrgr.

Jo
door Joop Klomp - May 7, 2016 om 19:33
5 Antwoorden / 1 Vragen

Wij hebben dezelfde problemen met Interbank, we betalen zeker al tussen de 10 en 15 jaar elke de aflossing maar we betalen meer aan rente dan dat we aflossen.

pl
door plakmeijer - May 7, 2016 om 19:47
1 Antwoorden / Vragen

geachte heer /mevrouw

mijn vriend de heer mja baars wonen te amsterdam heeft ook een lening bij interbank gehad
na het overlijden van zijn vrouw kwam hij in de probleemen ik ben dan ook alles gaan regelen en de lening onder gebracht bij een bank
maar na julie uitzending wil ik dhr baars ook aanmelden en dat is in overleg gegaan want de lening liep al van af 1996 ongeveer en na het over nemen van de andere bank blijkt er maar 7000 euro afgelost te zijn ik wil graag me word doen

met vriendelijke groet

ws
door wsj - May 9, 2016 om 13:15
1 Antwoorden / Vragen

Geachte redactie,
Ook wij hebben een lening bij Interbank en betalen al jaren bijna alleen maar rente, houd u mij a.u.b. op de hoogte van verdere ontwikkelingen. Het gaat om een bedrag van ca. 43.000,00 euro.
Familie Jansen

Ha
door Harley2016 - May 14, 2016 om 17:26
1 Antwoorden / Vragen

Daar ik ook een van de gedupeerde ben van Interbank wil ik me graag hiervoor aanmelden.
Heb sinds 2008 een doorlopendkrediet bij Interbank lopen .
Daar ik in 8 jaar mijn maandelijkse verplichting ben na gekomen ,kom ik nu na jullie uitzending tot de conclussie dat ik waarschijnlijk ook zo n wurgcontract heb.
Wat zou ik kunnen doen ,om hier vanaf te te komen .
De lening was 43000,00 euro en 8 jaar verder staat die nog op 37.158,00 euro  daar ik al zeker bijna 20000,00 heb betaald.
Omdat ik hierzelf geen enkele kennis van heb,zou u mij verder kunnen helpen wat te doen.
In afwachting op uw reaktie
Vriendelijke Groet  S Barajanan

tijger1
door tijger1 - May 14, 2016 om 17:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@harley2016

Niemand gaat op uw oproep reageren. Dit is het forum. Lees de antwoorden door.

Waar had u in vredesnaam een lening van € 43.000 voor nodig? Voor die Harley?

Ga meer per maand betalen.

U hebt geen wurgcontract, u hebt een doorlopend krediet en waarschijnlijk bij uw volle verstand afgesloten.

Ke
door Kenneth1972 - May 23, 2016 om 21:23
1 Antwoorden / Vragen

Geachte kassa
ik heb hetzelfde probleem met interbank.
Ik betaal al 11 jaar rente en heb nog niks afgelost.
voor meer informatie kunt u met mij kontakt opnemen via email.

met vriendelijke groet,
kenneth
[edit. redactie persoonlijke gegevens]

tijger1
door tijger1 - May 23, 2016 om 21:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@kenneth1972

Blijkbaar had u geen zin om de reacties te lezen, anders zou u weten dat Kassa helemaal geen contact met u gaat opnemen.

Bel uw bank.

Ook is het niet verstandig uw mailadres op een openbaar forum te zetten.

ra
door raarmaarwaar - May 23, 2016 om 21:45
41 Antwoorden / 1 Vragen

Ook aan u het volgende relevante antwoord.

De volgende dingens zijn mogelijk:

1. Aan interbankbank verzoeken om het woekerrente te verlagen. Zij kunnen het wel doen ( ze kunnen het wel doen i.v.m. woekerrente), zoals ze het in Kassa uitzending is meegedeeld/beloofd dat klanten centraal staan.

2.  Mocht Interbank op uw verzoek niet reageren/ niet op ingaand dan zie punt 3.

3. Aan AFM brief schrijven over deze case, let wel u ben niet alleen, er zijn zijn duizenden met hetzelfde geval.

4. Natuurlijk aan Kassa doorgeven (dus neem ik aan niet via vraag zoals nu), u ben ben ook 1 van de gedupeerden.

* Ik ken uw preciese omstandigehden niet, wel merkt op dat het om woekerrente gaat.

reflecs
door reflecs - May 24, 2016 om 10:19
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Dit is het forum, de redactie reageert hier niet.

Voor contact met de redactie: klik hier http://kassa.vara.nl/pagina/contact

De link naar een artikel: http://kassa.vara.nl/gemist/nieuws/interbank-dupeert-consumenten-met-torenhoge-woekerrente
Let op: het aanmelden bij die stichting kost geld.

Link naar reactie van de AFM:http://kassa.vara.nl/data/files/2361328053.pdf
Waaruit:

..De AFM wijst consumenten met een doorlopend krediet er op dat het verstandig kan zijn om contact op te nemen met hun kredietaanbieder of tussenpersoon voor een (kosteloze) herbeoordeling.

De AFM raadt consumenten aan om mee te werken wanneer zij hiervoor benaderd worden door hun kredietaanbieder of tussenpersoon.

Gelet op de huidige lage rentestand kan het oversluiten van het krediet naar een krediet met een lagere ruimte een goede oplossing zijn,
zodat er meer ruimte ontstaat voor aflossing.

De AFM ontvangt vanzelfsprekend graag signalen van consumenten. https://www.afm.nl/nl-nl/consumenten/themas/klacht/melding-afm

Hier staat wat informatie over het oversluiten van een lening: https://www.independer.nl/lenen/info/oversluiten-lening.aspx

Hier staat op welke manier u het maandbedrag kunt verhogen:https://www.interbank.nl/contact/veelgestelde-vragen/betalen-en-aflossen.

Jo
door Joop Klomp - Jun 20, 2016 om 15:29
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hierbij wil mij ook aanmelden.
Ik heb ook een woekerrente polis van Interbank.

Met vriendelijke groet:

J.F.L. Klomp

reflecs
door reflecs Jun 20, 2016 om 15:41
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt zich niet via dit forum aanmelden. Zie o.a. het antwoord hierboven.

Jo
door Joop Klomp Oct 17, 2016 om 14:07
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hierbij wil ik mij ook aanmelden.
Ik heb ook een woekerrente polis van Interbank

Met vriendelijke groet

j.F.L. Klomp

Cookies
door Cookies Oct 17, 2016 om 14:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@klomp: Lees jij wel?

Jo
door Joop Klomp Oct 17, 2016 om 14:24
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hoe bedoel je carola83

Cookies
door Cookies Oct 17, 2016 om 14:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat je de gegeven antwoorden even moet lezen. Dan kun je zien, dat je vraag hier neer zetten geen enkele zin heeft.

reflecs
door reflecs Oct 17, 2016 om 16:26
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@joop klomp, deze vraag heeft inmiddels 44 antwoorden, als u die niet kunt zien, of het is niet duidelijk, kunt u mailen met de tv-redactie. Helemaal onderaan iedere pagina onder Service, staat Contact. Daarop kunt u klikken om naar het formulier te gaan.

Jo
door Joop Klomp - Jun 20, 2016 om 15:37
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hierbij wil mij ook aanmelden.
Ik heb ook een woekerrente polis van Interbank.

Met vriendelijke groet:

J.F.L. Klomp

Ho
door Hoogenband - Jul 27, 2016 om 17:02
2 Antwoorden / Vragen

ook ik heb ons aangemeld nu aanbieding gekregen van tussen persoon vgz
ivm omzetting doorl krdiet nr personlijke lening met 4 proc rente weet niet of dit gaat lukken van daag of morgen antwoord van vgz
daarna wordt gesproken over kredietbeschermer zei de persoon aan de telefoon. weet niet of dit juist is

da
door dannynuis - Sep 4, 2016 om 20:41
1 Antwoorden / Vragen

geachte Heer/Mevrouw,

ookik heb dezelfde lening bij interbank als de mensen bij jullie inprogramma,
hebben al meer dan 8 jaar betaald en staan nog bijna op hetzelfde bedrag als geleend.
graag horen wij meer van jullie.
M.v.g,
Fam.Nuis

marita5
door marita5 Sep 4, 2016 om 22:10
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@DannyNuis : Wat kun je doen?

- Tussenpersoon. Klanten met een wurgkrediet moeten zich tot hun tussenpersoon wenden. De naam van de tussenpersoon staat op het maandafschrift van Interbank.

- Interbank. Mensen kunnen ook mailen met vraag@interbank.nl. Interbank heeft een speciaal serviceteam voor mensen die een wurgkrediet hebben.

- St. Geldbelangen. Je kunt je ook aanmelden bij de St. Geldbelangen. Deze staat je bij in de onderhandelingen met Interbank. Klik hier om naar de website te gaan.
geldbelangen kost u €250,-

marita5
door marita5 Sep 4, 2016 om 22:12
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Link Geldbelangen ,  klik op de rode regel http://www.geldbelangen.nl/interbank-actie

tijger1
door tijger1 - Sep 4, 2016 om 21:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@dannynuis.

Blijkbaar hebt u het programma gezien, maar niet goed geluisterd of gekeken. Kassa gaat geen contact met u opnemen.

Neem contact op met uw bank, of uw tussenpersoon of de stichting Geldbelangen. Maar let op dat laatste kost geld.

Ook zou u alle reacties in dit topic eens kunnen doorlezen, voordat u zo'n zelfde verhaal neerzet.

ma
door maarten heest - Sep 5, 2016 om 18:13
463 Antwoorden / 0 Vragen

maarten heest

door tijger1 - 4 sep. 2016 om 21:01
26907 Antwoorden / 14 Vragen

@dannynuis.

Blijkbaar hebt u het programma gezien, maar niet goed geluisterd of gekeken. Kassa gaat geen contact met u opnemen.

Neem contact op met uw bank, of uw tussenpersoon of de stichting Geldbelangen. Maar let op dat laatste kost geld.

Ook zou u alle reacties in dit topic eens kunnen doorlezen, voordat u zo'n zelfde verhaal neerzet.

De tips qua bank, tussenpersoon en de stichting zijn prima.

Maar ja, dan toch even weer de lineaal erbij halen om iemand nog even een tik over de vingers te geven.
Er zijn ook nog mensen die hier voor het eerst komen en van toeten nog blazen weten wat betreft dit kleurrijke forum.
Het moet toch mogelijk zijn om deze mensen om milde toon antwoord te geven op hun vragen? Zonder oordeel, zonder commentaar?
Maar blijkbaar is dat teveel gevraagd. Triest.

Cookies
door Cookies Sep 5, 2016 om 19:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Weet je wat triest is? Dat mensen niet even de moeite nemen om goed te lezen, waardoor ze keer op keer in de problemen (zullen) komen. Ook dit is er weer een voorbeeld van. Het zou ook het aantal topics op Kassa zeker met 50/60% verminderen.

tijger1
door tijger1 - Sep 5, 2016 om 18:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@maarten heest

Om hier een reactie te kunnen plaatsen, moet men zich aanmelden. Dan zoeken naar een topic over Interbank, en dan ziet de Ts dat er 39 reacties staan, maar doorlezen? Ho maar.

En aan uw reacties hebben ze helemaal niets.

Jo
door Joop Klomp - Oct 17, 2016 om 14:26
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hierbij wil ik mij aanmelden i.v.m. woekerrente polis Interbank.

met vriendelijke groet:

J.F.L Klomp.

Cookies
door Cookies - Oct 17, 2016 om 14:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@klomp: dit is nu de 4e keer dat je dezelfde vraag stelt en ik heb je al gezegd dat je de antwoorden door moet lezen. Hier de vraag stellen, is zinloos!

pe
door pebk Oct 17, 2016 om 15:11
579 Antwoorden / 0 Vragen

@Carola83
Rustig maar. Ome Joop leest de reacties niet. Ook een zinnige tip zal hem dus niet breiken...