pi
door piwi Mar 20, 2017 om 18:55
Geldzaken & recht

Administratie@dealsandtravels.com]

Goedendag, 3/4 wkn geleden ben ik gebeld door dealsandtravels, ik zou een mail krijgen, nooit ontvangen, dus niet gereageerd.
ze hebben een bandje opgenomen, en nu moet ik 100 euro overmaken, kan toch zomaar niet?

met vr gr,Piet

794 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Mar 20, 2017 om 19:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nee, dat kan ook niet zomaar. Ik neem aan dat u geen schriftelijke aanbieding bevestigd hebt.

Dus verder negeren.

Let op. In het vervolg zulke telefoontjes afkappen en niet meer uw gegevens verstrekken. Dat voorkomt gezeur.

marita5
door marita5 - Mar 20, 2017 om 19:14
11508 Antwoorden / 15 Vragen
2
fa
door familyman - Mar 20, 2017 om 19:25
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zonder een handtekening op papier van u, vrijwillig, beginnen ze niks. Dus niets betalen. Houdt wel uw rekening in de gaten of ze niet toch afschrijven, doen ze dat wel, dat direct storneren.

ne
door neodutchio - Mar 20, 2017 om 19:48
5148 Antwoorden / 12 Vragen
2

Inderdaad, dit kan toch zomaar niet. Waarom zegt u niet gewoon NEE tegen dit soort verkopen? Waarom geven mensen nog steeds hun persoonsgegevens terwijl er zat waarschuwingen gegeven zijn.

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 20, 2017 om 23:42
3449 Antwoorden / 25 Vragen
1

Klopt niet, u hoeft geen 100 euro over te maken dat incasseren ze gewoon. Dus ook direct storneren.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer