du
door dutchfalcon Jul 18, 2010 om 14:58
Geldzaken & recht

ANWB digikluis

Ik ben onlangs ingegaan op het aanbod van de ANWB om mijn datakluis abonnement om te zetten naar een digikluis abonnement. Handig, dacht ik, want zo kan ik mijn eigen gegevens zelf on-line bijwerken, terwijl de overige service hetzelfde blijft.
Dit is echter schone schijn! Waar je bij het oude datakluis abonnement onbeperkt bagagelabels en sleutelhangers kon bijkopen (en registreren) voor je gezinsleden, kan dit bij digikluis opeens niet meer! Je krijgt 1 setje labels en stickers en daar moet je het mee doen. Ook als je een label kwijtraakt door diefstal of verlies kun je er kennelijk geen meer bijkopen. Bij klagen wordt je terugverwezen naar de algemene voorwaarden waar e.e.a. in verborgen termen beschreven is.

Resultaat: voor elk gezinslid zou je nu een apart abonnement moeten afsluiten!

Ik ben er nu zelf toe overgegaan om labels bij te maken m.b.v. scanner, printer, en lamineerapparaat. De originelen hou ik achter slot en grendel, maar ik vind dit een idiote situatie!

Zijn er nog meer mensen tegen dit probleem aangelopen? Wellicht dat Kassa hier aandacht aan kan besteden?

11537 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 18, 2010 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

dutchfalcon

Er zijn de laatste tijd nogal wat klachten over de "service" van deze club. Er waait daar blijkbaar een nieuwe wind (zie ook hun enquête over de kilometerheffing) en als het aan de bestuurders ligt, dan viert naar mijn mening ook binnen dit "bedrijf" de commercie op kosten van de leden momenteel hoogtij.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2010 om 15:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

En wat is het antwoord op de echt gestelde vraag:

Zijn er nog meer mensen tegen dit probleem aangelopen?

Daar gaat het toch om i.p.v. meehuilen met de wolven in het bos?

Even wat tegengas: Ik ben zeer tevreden over de service van ANWB

Vladja

ve
door verwijderd - Jul 18, 2010 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

@vladja

Jammer dat je zo vijandig reageert. Zelf ben ik tot nu toe ook erg tevreden over de service van de ANWB. Dat geeft niet weg, dat er het laatste halve jaar op de gebruikelijke consumentensites opvallend veel klachten worden gepost over deze club. Dat is een persoonlijke constatering en het is mij een raadsel waarom ik dat niet zou kunnen communiceren. Een cultuuromslag gaat nu eenmaal altijd gepaard met groeistuipen.

Met collegiale groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2010 om 16:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is geen antwoord op de vraag, maar een "ouwehoertje". Er zitten hier al meer dan genoeg deelnemers, die dit als een chatsite zien en gebruiken.
(en/of lid zijn van de rode duimen brigade). Van jou verwacht ik beter.

Vladja

ve
door verwijderd - Jul 18, 2010 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

@vladja,

Tot nu toe heb ik je steeds onder de redelijke en weldenkende respondenten geschaard, maar daar is nu bij deze verandering in gekomen. Het ga je verder goed.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Nov 18, 2010 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

18 november 2010,
mijn Datakluis sleutelring is door veroudering gebroken. Ik belde zojuist met Datakluis en kreeg te horen dat hij niet meer leverbaar is en de service van geregistreerde bagagelabels en sleutelringen per 1 januari 2011 verdwijnt.
Ik heb mijn ongenoegen over deze servicevermindering uitgesproken.
Bram Derksema

ve
door verwijderd - Nov 18, 2010 om 11:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

dutchfalcon schreef op zondag 18 jul 2010, 14:58: Zijn er nog meer mensen tegen dit probleem aangelopen? Wellicht dat Kassa hier aandacht aan kan besteden?

Wellicht iedereen met een gezin van meer dan 1 persoon dat ook op dat aanbod is ingegaan, maar bij het sluiten/wijzigen van een overeenkomst zijn de voorwaarden vooraf bekend, je bent dus vrijwillig overgestapt op een andere dienst met andere voorwaarden.
Wat Kassa volgens jou hiertegen zou moeten doen is mij niet duidelijk, het is -nogmaals- een vrijwillige overeenkomst. Je had 't ook kunnen laten zoals 't was.

ve
door verwijderd - Nov 18, 2010 om 12:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

even voor de duidelijkheid: ik ben niet overgestapt naar Digikluis, maar nog steeds bij Datakluis. Ik denk alleen dat ik per 1 januari verplicht moet overstappen naar Digikluis.