ja
door janenjean Jul 25, 2016 om 13:24
Geldzaken & recht

Belkosten

Ik heb een abonnement bij het AD, nu is de bezorging zeer slecht geregeld en moet ik elke keer 088-0505055 bellen om mijn abonnement een dag op te laten schuiven. Is het niet normaal dat de belkosten dan gratis moeten zijn, want dit is niet het geval en kost mij buiten de krant om nog vele malen de belkosten tegen het gangbare tarief.

1067 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

da
door datzoekikop - Jul 25, 2016 om 13:45
251 Antwoorden / Vragen
1

Als de bezorging zo geweldig slecht is, opzeggen die krant!

costnix
door costnix - Jul 25, 2016 om 13:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

De "klantenservice" mailen/bellen/schrijven, dat de bezorging verbeterd moet worden en dat anders het abonnement door u beëindigd zal worden.

tijger1
door tijger1 - Jul 25, 2016 om 13:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen
2

Kunt u die bezorgklacht niet via internet melden?

Zo dus:   bezorgklacht

marita5
door marita5 Jul 25, 2016 om 14:00
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Sorry , dezelfde reactie ., blijft vervelend dat je niet kunt zien hoe een ander reageert .

tijger1
door tijger1 Jul 25, 2016 om 14:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zeg maar nee, krijg je er twee. :-))

marita5
door marita5 - Jul 25, 2016 om 13:58
11508 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo JanenJean , 

U kunt hier een bezorgklacht melden ,klik op de rode regel .

http://www.ad.nl/service/bezorging-van-uw-krant

jo
door jorisw - Jul 25, 2016 om 19:21
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Waarom zou bellen gratis moeten zijn? Vroeger (toen volgens velen alles beter was) waren er helemaal geen gratis 0800 nummers en moest je altijd betalen als je iemand belde.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer