jo
door johannes1 Jul 21, 2017 om 15:52
Geldzaken & recht

Benu Direct telt voor 7 pak Tena resp € 51,27,dan €21,36 en € 51,27,winkel € 9,

Als 86-jarige gebruik ik Terna voor mannen; zorgverzekering vergoedt op med. indicatie.
Bestelde 2.11.16 7 pakken; ook direct geleverd; bij zorgver. wordt gedeklareerd [én dát krijgen ze ook !!] € 51,227 op 3.11.16; dan volgt op 1 Jan 17 {NIEUWJAARSDAG , ER KLOPT DUS IETS NIET; KAN NOOIT OP FEESTDAG !] € 21,36 en op 1.,2.17 nog eens € 19,29 .
Heb na begin nov 16 nooit iets meer gekregen van materiaal.
Heb dit foute gebeuren bij zorgverz. gemeld {Iza] doch die reageren niet.
Is dit de manier waarop met onze premies wordt omgegaan ? én met mijn eigen risico ??


3123 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 21, 2017 om 15:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar hoe lang doet u dan met zeven pakken, dat u na november niets meer gekregen hebt? 

Volgens mij is de vergoeding van die Tena's volgens een vast abonnementen systeem. Hoeveel of weinig men ook gebruikt.

Stuur de Iza nog eens een mail met uw vraag.

Cookies
door Cookies - Jul 21, 2017 om 16:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Meer info over vergoeding https://www.iza.nl/vergoedingen/incontinentiemateriaal 

Ben het wel met u eens dat dit belachelijk hoge bedragen zijn die blijkbaar overeengekomen zijn.

ge
door george321 - Jul 21, 2017 om 16:10
390 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ze boeken/betalen kennelijk op de eerste van de maand.

tenormin
door tenormin - Jul 21, 2017 om 16:11
16823 Antwoorden / 108 Vragen
0

Bij mijn zorgverzekering (OHRA) is Tena uit het pakket gehaald. Zij hebben een andere leverancier (Bosman). Men kon Tena wel blijven gebruiken maar dan moest men zelf meer gaan betalen. Misschien is dat met IZA ook het geval?

panter22
door panter22 - Jul 21, 2017 om 20:03
6599 Antwoorden / Vragen
0

U krijgt de Tena via Benu direct. Wilt u nieuwe pakken Tena, dan moet u contact opnemen met Benu direct.
Op de website staat:

Nooit meer zorgen over uw incontinentiemateriaal

De BENU Direct bestelservice verzorgt uw herhaalbestellingen. Zij zetten uw incontinentiemateriaal automatisch klaar, wanneer u weer toe bent aan een herhaalbestelling. Zo komt u nooit zonder incontinentiematerialen te zitten. Wanneer u zich online bij ons aanmeldt, ontvangt u via e-mail een bericht wanneer de bestelling gepland is en kunt u de bestelling volgen tot aan de bezorging.
https://www.benudirect.nl/consument/hulpmiddelen/incontinentie 
U kunt zich aanmelden op de website, of u kunt bellen: 0800-6555 555


panter22
door panter22 - Jul 21, 2017 om 20:09
6599 Antwoorden / Vragen
0

Koopt u de pakken nu in de winkel of online, dan is het goedkoper. De pakken betaalt u zelf, naast uw eigen risico.
Heeft u meer ziektekosten welke ten koste gaat van uw eigen risico en komt u daarmee op het maximale bedrag van €385, dan betaalt u voor de Tena, die u anders van de ziektekostenverzekering zou krijgen. Mogelijk vervalt uw medische indicatie als u bepaalde tijd geen gebruik maakt via de zorgverzekering.
Benu direct kan u daarover informeren.

tijger1
door tijger1 Jul 21, 2017 om 20:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik veronderstel dat een 86-jarige die ivm medische indicatie Tena's gebruikt wel meer medische kosten zal hebben. Dus hij zal waarschijnlijk zijn eigen risico al wel gebruiken en dan worden die Tena's vergoed.

marita5
door marita5 - Jul 21, 2017 om 21:31
11505 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Johannes1 , 

Heb na begin nov 16 nooit iets meer gekregen van materiaal.

U kunt bij Benu Direct een klacht indienen , klik op de rode regel .

https://www.benudirect.nl/klacht-melden

 U kunt uw klacht ook naar info@benudirect.nl sturen. Wij reageren binnen 3 werkdagen op uw klacht.


Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost ?

Onze onafhankelijke klachtenfunctionaris (bereikbaar via 0800 6555 555) kan u helpen om de juiste weg te vinden voor het oplossen van uw klacht. De klachtenfuncionaris geeft informatie en advies en kan indien mogelijk bijstand verlenen bij het bemiddelen van uw klacht. Bent u ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris van mening dat uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan kunt u de klacht schriftelijk aanmelden bij de onafhankelijke klachtencommissie FHI MSZ (Nederlands brancheorganisatie voor Medische Technologie). Zij nemen uw klacht in behandeling en informeren u over het verdere verloop van de procedure. Meer informatie vindt u op de website van de FHI. Indien ook de onafhankelijke klachtencommissie er niet in slaagt om uw klacht naar tevredenheid op te lossen, dan kunt u de klacht schriftelijk voorleggen bij de geschillencommissie van de SEMH en hen verzoeken voor beide partijen een bindende uitspraak te doen over het geschil.

bron : benudirect.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer

Jack kramers
Jack kramers - Jan 2, 2024 om 12:54
Huishouden & energie

Nationale energie beheer

Heb probleem met nationale energie beheer
Zij hebben me onder valse voorwendselen overgezet van budget energie naar mega energie waar in straf boeten kreeg wat niet beloofd was zij hebben het geprobeerd op te lossen en contract ontbonden met mega en me geplaats bij gewoon energie en me belooft dat ik 250 euro binnen 8 weken terug gestort zou krijgen maar onder tussen al 12 weken niets nu kree ... Lees meer

rosa 60
rosa 60 - Apr 17, 2024 om 21:02
Winkels & webshops

Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft

heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering  heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw  maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer