Benu Direct telt voor 7 pak Tena resp € 51,27,dan €21,36 en € 51,27,winkel € 9,
Als 86-jarige gebruik ik Terna voor mannen; zorgverzekering vergoedt op med. indicatie.
Bestelde 2.11.16 7 pakken; ook direct geleverd; bij zorgver. wordt gedeklareerd [én dát krijgen ze ook !!] € 51,227 op 3.11.16; dan volgt op 1 Jan 17 {NIEUWJAARSDAG , ER KLOPT DUS IETS NIET; KAN NOOIT OP FEESTDAG !] € 21,36 en op 1.,2.17 nog eens € 19,29 .
Heb na begin nov 16 nooit iets meer gekregen van materiaal.
Heb dit foute gebeuren bij zorgverz. gemeld {Iza] doch die reageren niet.
Is dit de manier waarop met onze premies wordt omgegaan ? én met mijn eigen risico ??
Maar hoe lang doet u dan met zeven pakken, dat u na november niets meer gekregen hebt?
Volgens mij is de vergoeding van die Tena's volgens een vast abonnementen systeem. Hoeveel of weinig men ook gebruikt.
Stuur de Iza nog eens een mail met uw vraag.
Meer info over vergoeding https://www.iza.nl/vergoedingen/incontinentiemateriaal
Ben het wel met u eens dat dit belachelijk hoge bedragen zijn die blijkbaar overeengekomen zijn.
Bij mijn zorgverzekering (OHRA) is Tena uit het pakket gehaald. Zij hebben een andere leverancier (Bosman). Men kon Tena wel blijven gebruiken maar dan moest men zelf meer gaan betalen. Misschien is dat met IZA ook het geval?
U krijgt de Tena via Benu direct. Wilt u nieuwe pakken Tena, dan moet u contact opnemen met Benu direct.
Op de website staat:
Nooit meer zorgen over uw incontinentiemateriaal
De BENU Direct bestelservice verzorgt uw herhaalbestellingen. Zij zetten uw incontinentiemateriaal automatisch klaar, wanneer u weer toe bent aan een herhaalbestelling. Zo komt u nooit zonder incontinentiematerialen te zitten. Wanneer u zich online bij ons aanmeldt, ontvangt u via e-mail een bericht wanneer de bestelling gepland is en kunt u de bestelling volgen tot aan de bezorging.
https://www.benudirect.nl/consument/hulpmiddelen/incontinentie
U kunt zich aanmelden op de website, of u kunt bellen: 0800-6555 555
Koopt u de pakken nu in de winkel of online, dan is het goedkoper. De pakken betaalt u zelf, naast uw eigen risico.
Heeft u meer ziektekosten welke ten koste gaat van uw eigen risico en komt u daarmee op het maximale bedrag van €385, dan betaalt u voor de Tena, die u anders van de ziektekostenverzekering zou krijgen. Mogelijk vervalt uw medische indicatie als u bepaalde tijd geen gebruik maakt via de zorgverzekering.
Benu direct kan u daarover informeren.
Ik veronderstel dat een 86-jarige die ivm medische indicatie Tena's gebruikt wel meer medische kosten zal hebben. Dus hij zal waarschijnlijk zijn eigen risico al wel gebruiken en dan worden die Tena's vergoed.
Hallo Johannes1 ,
Heb na begin nov 16 nooit iets meer gekregen van materiaal.
U kunt bij Benu Direct een klacht indienen , klik op de rode regel .
https://www.benudirect.nl/klacht-melden
U kunt uw klacht ook naar info@benudirect.nl sturen. Wij reageren binnen 3 werkdagen op uw klacht.
Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost ?
Onze onafhankelijke klachtenfunctionaris (bereikbaar via 0800 6555 555) kan u helpen om de juiste weg te vinden voor het oplossen van uw klacht. De klachtenfuncionaris geeft informatie en advies en kan indien mogelijk bijstand verlenen bij het bemiddelen van uw klacht. Bent u ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris van mening dat uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan kunt u de klacht schriftelijk aanmelden bij de onafhankelijke klachtencommissie FHI MSZ (Nederlands brancheorganisatie voor Medische Technologie). Zij nemen uw klacht in behandeling en informeren u over het verdere verloop van de procedure. Meer informatie vindt u op de website van de FHI. Indien ook de onafhankelijke klachtencommissie er niet in slaagt om uw klacht naar tevredenheid op te lossen, dan kunt u de klacht schriftelijk voorleggen bij de geschillencommissie van de SEMH en hen verzoeken voor beide partijen een bindende uitspraak te doen over het geschil.
bron : benudirect.nl
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Nationale energie beheer
Heb probleem met nationale energie beheer
Zij hebben me onder valse voorwendselen overgezet van budget energie naar mega energie waar in straf boeten kreeg wat niet beloofd was zij hebben het geprobeerd op te lossen en contract ontbonden met mega en me geplaats bij gewoon energie en me belooft dat ik 250 euro binnen 8 weken terug gestort zou krijgen maar onder tussen al 12 weken niets nu kree
...
Lees meer
Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft
heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer