jo
door johannes1 Jul 21, 2017 om 15:52
Geldzaken & recht

Benu Direct telt voor 7 pak Tena resp € 51,27,dan €21,36 en € 51,27,winkel € 9,

Als 86-jarige gebruik ik Terna voor mannen; zorgverzekering vergoedt op med. indicatie.
Bestelde 2.11.16 7 pakken; ook direct geleverd; bij zorgver. wordt gedeklareerd [én dát krijgen ze ook !!] € 51,227 op 3.11.16; dan volgt op 1 Jan 17 {NIEUWJAARSDAG , ER KLOPT DUS IETS NIET; KAN NOOIT OP FEESTDAG !] € 21,36 en op 1.,2.17 nog eens € 19,29 .
Heb na begin nov 16 nooit iets meer gekregen van materiaal.
Heb dit foute gebeuren bij zorgverz. gemeld {Iza] doch die reageren niet.
Is dit de manier waarop met onze premies wordt omgegaan ? én met mijn eigen risico ??


3125 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 21, 2017 om 15:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar hoe lang doet u dan met zeven pakken, dat u na november niets meer gekregen hebt? 

Volgens mij is de vergoeding van die Tena's volgens een vast abonnementen systeem. Hoeveel of weinig men ook gebruikt.

Stuur de Iza nog eens een mail met uw vraag.

Cookies
door Cookies - Jul 21, 2017 om 16:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Meer info over vergoeding https://www.iza.nl/vergoedingen/incontinentiemateriaal 

Ben het wel met u eens dat dit belachelijk hoge bedragen zijn die blijkbaar overeengekomen zijn.

ge
door george321 - Jul 21, 2017 om 16:10
390 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ze boeken/betalen kennelijk op de eerste van de maand.

tenormin
door tenormin - Jul 21, 2017 om 16:11
16823 Antwoorden / 108 Vragen
0

Bij mijn zorgverzekering (OHRA) is Tena uit het pakket gehaald. Zij hebben een andere leverancier (Bosman). Men kon Tena wel blijven gebruiken maar dan moest men zelf meer gaan betalen. Misschien is dat met IZA ook het geval?

panter22
door panter22 - Jul 21, 2017 om 20:03
6599 Antwoorden / Vragen
0

U krijgt de Tena via Benu direct. Wilt u nieuwe pakken Tena, dan moet u contact opnemen met Benu direct.
Op de website staat:

Nooit meer zorgen over uw incontinentiemateriaal

De BENU Direct bestelservice verzorgt uw herhaalbestellingen. Zij zetten uw incontinentiemateriaal automatisch klaar, wanneer u weer toe bent aan een herhaalbestelling. Zo komt u nooit zonder incontinentiematerialen te zitten. Wanneer u zich online bij ons aanmeldt, ontvangt u via e-mail een bericht wanneer de bestelling gepland is en kunt u de bestelling volgen tot aan de bezorging.
https://www.benudirect.nl/consument/hulpmiddelen/incontinentie 
U kunt zich aanmelden op de website, of u kunt bellen: 0800-6555 555


panter22
door panter22 - Jul 21, 2017 om 20:09
6599 Antwoorden / Vragen
0

Koopt u de pakken nu in de winkel of online, dan is het goedkoper. De pakken betaalt u zelf, naast uw eigen risico.
Heeft u meer ziektekosten welke ten koste gaat van uw eigen risico en komt u daarmee op het maximale bedrag van €385, dan betaalt u voor de Tena, die u anders van de ziektekostenverzekering zou krijgen. Mogelijk vervalt uw medische indicatie als u bepaalde tijd geen gebruik maakt via de zorgverzekering.
Benu direct kan u daarover informeren.

tijger1
door tijger1 Jul 21, 2017 om 20:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik veronderstel dat een 86-jarige die ivm medische indicatie Tena's gebruikt wel meer medische kosten zal hebben. Dus hij zal waarschijnlijk zijn eigen risico al wel gebruiken en dan worden die Tena's vergoed.

marita5
door marita5 - Jul 21, 2017 om 21:31
11507 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Johannes1 , 

Heb na begin nov 16 nooit iets meer gekregen van materiaal.

U kunt bij Benu Direct een klacht indienen , klik op de rode regel .

https://www.benudirect.nl/klacht-melden

 U kunt uw klacht ook naar info@benudirect.nl sturen. Wij reageren binnen 3 werkdagen op uw klacht.


Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost ?

Onze onafhankelijke klachtenfunctionaris (bereikbaar via 0800 6555 555) kan u helpen om de juiste weg te vinden voor het oplossen van uw klacht. De klachtenfuncionaris geeft informatie en advies en kan indien mogelijk bijstand verlenen bij het bemiddelen van uw klacht. Bent u ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris van mening dat uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan kunt u de klacht schriftelijk aanmelden bij de onafhankelijke klachtencommissie FHI MSZ (Nederlands brancheorganisatie voor Medische Technologie). Zij nemen uw klacht in behandeling en informeren u over het verdere verloop van de procedure. Meer informatie vindt u op de website van de FHI. Indien ook de onafhankelijke klachtencommissie er niet in slaagt om uw klacht naar tevredenheid op te lossen, dan kunt u de klacht schriftelijk voorleggen bij de geschillencommissie van de SEMH en hen verzoeken voor beide partijen een bindende uitspraak te doen over het geschil.

bron : benudirect.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer