door willy zandbergen Apr 27, 2016 om 21:03
Geldzaken & recht

Betaal al ruim 14 jaar aan doorlopend krediet van 6000 euro

IK BETAAL AL RUIM 14 JAAR AF AAN EEN DOORLOPEND KREDIET  BIJ ING BANK VAN 6000 EURO  VOOR MIJN GEVOEL HEB IK DIT ALLANG AFGELOST MAAR KRIJG GEEN SERIEUS ANTWOORD BIJ ING OP DEZE VRAAG KUNNEN JULLIE MIJ HIERBIJ HELPEN  IK BEN TEN EINDE RAAD.
MIJN HARTELIJKE DANK.

WILLY ZANDBERGEN

937 5 Rapporteer

getty
door getty - Apr 27, 2016 om 21:04
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Waarom nog een keer deze vraag? Paar dagen geleden toch ook al?

marita5
door marita5 Apr 27, 2016 om 21:11
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Kan misschien de vraag niet terug vinden .

getty
door getty Apr 27, 2016 om 21:13
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Of niet tevreden met de antwoorden

tijger1
door tijger1 - Apr 27, 2016 om 21:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan zult u dus per maand meer moeten gaan betalen, zodat u ook wat aflost en niet alleen rente betaalt.

maar dat antwoord hebt u al eerder kunnen lezen.

marita5
door marita5 Apr 27, 2016 om 21:18
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Ts kan misschien de vraag niet terug vinden , er zijn nog problemen met de site die ondervind ik ook , b.v. als ik klik op reactie springt dit vanzelf over op rapporteer , en dan moet ik opletten dat ik niet iedereen rapporteer ;-)

Cookies
door Cookies Apr 27, 2016 om 21:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De vraag niet terug kunnen vinden, heeft natuurlijk niks te maken met de problemen die er nog met de site zijn.

marita5
door marita5 Apr 27, 2016 om 23:34
11495 Antwoorden / 15 Vragen

als je de vraag niet terug vind , is ook een probleem met de site .

marita5
door marita5 - Apr 27, 2016 om 21:07
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Willy Zandbergen ,

Deze vraag heeft u al eerder gesteld , zie hier de gegeven antwoorden klik op de rode regel ,

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/auto-vervoer/betaal-al-ruim-14-jaar-aan-ing-af-i-v-m-doorlopend-krediet?id=583897

me
door mein33 - Apr 28, 2016 om 11:15
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@wily zandbergen,

U krijgt jaarlijks een overzicht van de ING m.b.t. dit doorlopend krediet.
Op dit overzicht staat het bedrag van dit krediet. ( € 6000,00)
Op dit overzicht staat de rente die u in het afgelopen kalenderjaar heeft betaald.
Op dit overzicht staat het bedrag van het nog openstaande kredietbedrag ( € 6000,00 - betaalde rente en aflossing).
Op dit overzicht staat ook het nog openstaande kredietbedrag per 31 december van het afgesloten kalenderjaar en dat is tevens het bedrag dat u nog aan de bank moet aflossen.

Mogelijk is het betaalde aflossingsbedrag gelijk aan de rente vergoeding die u aan de bank verschuldigd bent en lost u daardoor niets af van het leenbedrag van € 6000,00.
Mocht dat zo zijn dan zult u maandelijks een hoger bedrag moeten gaan betalen zodat het bruto leenbedrag zal worden afgelost.
U hoeft niet "ten einde raad" te zijn, maar zeer waarschijnlijk zit de oplossing van uw probleem, zoals ook reeds door anderen is geopperd, in een te lage maandelijkse storting.( = rente + aflossing).

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 29, 2016 om 20:12
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Aflossen en uw probleem is voorbij. 'Lenen kost geld'  helaas ook nu nog altijd veel.