au
door aukje1966 Aug 23, 2016 om 14:11
Geldzaken & recht

Blad vrouw niet gratis

 Ik heb een jaarabonnement genomen op de telegraaf en kreeg het blad vrouw er GRATIS bij. Nu na het verlopen van mijn abonnement met de telegraaf werd er geld van mijn rekening gehaald door het blad vrouw. Ik blijk ineens een abonnement te hebben. Uiteraard heb ik het geld terug gehaald, maar nu blijven ze proberen om het geld toch binnen te halen. Ik heb gebeld en er werd gezegd dat ik een abonnement heb genomen. Hier ben ik het niet mee eens en wil graag een oplossing! Kan u mij helpen om dit vervelende probleem te verhelpen.

6630 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Aug 23, 2016 om 14:18
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Denk niet dat Kassa u hiermee kan helpen. En eerlijk gezegd begrijp ik het niet. Heb al jaren de Televaag, magazine Vrouw is
"gratis". Wat moet u dan betalen voor dat blad? Heb nog nooit een speciale afschrijving gezien, abonnementskosten is gewoon voor de krant zelf. Vreemde situatie. Tenzij u 'per ongeluk' toch een abonnement op de krant zelf hebt genomen?

Cookies
door Cookies - Aug 23, 2016 om 14:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tenormin, je hebt Vrouw magazine, 1x p.w. gratis bij de Telegraaf en je hebt de Vrouw Glossy, niet gratis https://vrouw.nl/abonneren

@topicstarter: zou de bevestiging van je abonnement er nog maar eens goed op na lezen.

tenormin
door tenormin Aug 23, 2016 om 14:46
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, weet ik Carola, maar @aukje1966 schrijft Vrouw, niet Vrouw Glossy. Dat moet men natuurlijk wel betalen. (Als je een abonnement hebt). ;-)

Cookies
door Cookies Aug 23, 2016 om 15:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Aangezien er voor betaald moet worden, ga ik er vanuit dat ze het over de glossy heeft.

ra
door ramanah - Aug 23, 2016 om 15:09
135 Antwoorden / Vragen

Misschien ooit "er gratis bijgekregen" voor de duur van één jaar wat automatisch zou stoppen? Dan zou het dus einde oefening moeten zijn, tenzij  er door de teruglopende bladenverkoop op alle mogelijke manieren getracht wordt, hoe dan ook, betalende abonee's te houden, door te zeggen: je hebt een abo.

Laat ze eens bewijzen dat u een abo heeft!

jo
door jorisw Aug 23, 2016 om 17:05
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Of TS is gestopt met luisteren na het woord GRATIS. Of weer van alles aangenomen. Dat is de basis van de meeste "problemen" die hier langs komen.

ja
door jackyh Aug 24, 2016 om 12:03
953 Antwoorden / 4 Vragen

Het blad vrouw glossy krijg je er niet gratis een jaar bij. (veel te duur) Eenmalig ter kennismaking lijkt me realistischer.

ja
door janvis - Aug 24, 2016 om 12:27
8 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u nog een bewijs van het oorspronkelijke aanbod, zo ja, dan niet betalen. Zo nee, helaas accoord gaan maar meteen opzeggen.

ma
door marleenvanh - Aug 24, 2016 om 14:21
451 Antwoorden / 1 Vragen

Ik snap het helaas niet helemaal. Wat heeft u destijds - bij het aangaan van het jaarabonnement Telegraaf- precies ondertekend? En -idd- krijgt u de gratis wekelijkse bijlage OF de Glossy die niet gratis is?? Hoe dan ook een jaarabonnement is een jaarabonnement en kan niet stilzwijgend verlengd worden. Tenzij u destijds bijvoorbeeld een handtekening gezet hebt voor een 1 jaars abonnement 'Krant' en een 2-jaars abonnement van de Glossy, waarvan dan het eerste jaar 'gratis' zou zijn. In dat geval betalen en acuut opzeggen.

1paul
door 1paul - Aug 24, 2016 om 16:56
3134 Antwoorden / 0 Vragen

u kreeg het blad "gratis" zolang u een abbo had op de telegraaf, nu deze is afgelopen mag u gaan betalen voor dit blad, lijkt mij logisch, zeg dit blad dus ook op of betaal abbo kosten...

mo
door mof - Aug 24, 2016 om 19:03
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Waaruit blijkt dat u het blad vrouw er gratis bij kreeg? Heeft u dat op schrift? Dat zou de zaak een stuk eenvoudiger maken

ma
door manwijf - Aug 31, 2016 om 09:48
574 Antwoorden / 1 Vragen

Jammer dat Aukje1966 niet even de moeite neemt, om te laten weten hoe het nu precies zit.