he
door henentinekevklink May 23, 2016 om 23:36
Geldzaken & recht

Brief gehad van reigerdael

Bij mijn ouders is een brief van Reigerdael bezorgd (zonder postzegel, of retouradres op envelop) met een faktuur en brief.
Hierin word er een of andere zorg aangeboden. Het verzorgen van de uitvaartverzekeringen. Deze laten beheren door hun,

Vind dit nogal een vreemde gang van zaken. Het zou ook iets met Dela te maken hebben.
Ik vermoed echt iets van oplichting, zeker daar het bezorgd is bij mijn vader en de brief aan mijn moeder gericht is die daar niet woont.
Heeft iemand hier ervaring mee.
gr
T. van Klink

1313 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 23, 2016 om 23:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet betalen. Bekijk het programma Kassa van zaterdag nog een keer en dan weet u waarom.

Ook kunt u hier onder het menu bij zoek een vraag Reigerdael intikken en dan ziet u de nodige topics daarover en de reacties daarop. Lees eens op uw gemak door.

tenormin
door tenormin - May 24, 2016 om 00:38
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Heel veel mensen hebben er 'ervaring' mee. U kunt gewoon de €12,50 terugvorderen. Niets engs zal er gebeuren.

marita5
door marita5 - May 24, 2016 om 07:11
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Henentinekevklink ,

Lees deze informatie eens door , in ieder geval niet betalen klik op de rode regels .

http://kassa.vara.nl/gemist/nieuws/verzekeringstussenpersoon-stuurt-misleidende-brief-aan-klanten

https://forum.reaal.nl/verzekeringen-2/uitvaartbrief-reigerdael-876