ge
door geertje03 Apr 30, 2016 om 01:58
Geldzaken & recht

CONTACT MET KASSA

HALLO
ZIT IK HIER BIJNA EEN UUR EEN BRIEF OP TE STELLEN WILDE HEM PLAATSEN IN RECHT STAAT ER KAN NIET EN WEG IS MIJ VERHAAL KUNNEN JULLIE DEZE TERUG VINDEN GR GEERTJE JANSEN

1691 7 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Apr 30, 2016 om 02:21
16816 Antwoorden / 108 Vragen

De site, @Geertje03 is inderdaad een tijdje "off line" geweest. Dus ben ik bang dat al dat 'getik' voor Jean avec .... is geweest. Probeer het nog een keer, dan wel zonder hoofdletters. Plus, als je een uur hebt nodig gehad, misschien kan de vraag ook wat ingekort worden. Is maar een suggestie, hoor. Succes bij een volgende poging, zoals je ziet, de site werkt na deze vraag.

sw
door swat1500 - Apr 30, 2016 om 02:39
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Let wel de ruimte om een vraag te stellen is niet onbeperkt. Als uw verhaal  te lang wordt leest niemand hem. Dus kort en krachtig formuleren en duidelijk uw vraag weergeven.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 30, 2016 om 07:27
7156 Antwoorden / 3 Vragen
r.kemperman
door r.kemperman - Apr 30, 2016 om 08:21
423 Antwoorden / 4 Vragen

Misschien verstandig om in Word uw verhaal te maken en als u helrmaal klaar bent en een spellingscorrectie heeft gedaan deze eerst opslaan en dan via kopieren en plakken op de site zetten.
Als er dan iets mis gaat, dan heeft u het origineel nog steeds

Cookies
door Cookies - Apr 30, 2016 om 08:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Een brief kan je ook niet op het forum plaatsen;-) Die moet je in de brievenbus gooien.

emcede
door emcede - Apr 30, 2016 om 10:09
959 Antwoorden / 4 Vragen

Dag Geertje, nee, deze kan niemand terugvinden. Je zult opnieuw moeten beginnen helaas. Tip: tekst met alleen hoofdletters wordt gezien als 'schreeuwen'.

di
door digioma - Apr 30, 2016 om 11:14
646 Antwoorden / 29 Vragen

Vervelend na al je werk, maar mocht je toch opnieuw je verhaal willen plaatsen dan is het prettiger lezen om af en toe een punt aan het eind van een zin te plaatsen en de hoofdletter alleen aan het begin van een zin. Verder succes.