Apetjoek
door Apetjoek Aug 25, 2016 om 15:34
Geldzaken & recht

Garantie lamp gamma

Beste Koning Klant,
Hallo ik heb bij het opruimen van de garage van mijn overleden buur een spiksplinternieuwe buitenlamp met sensor gevonden met het aankoop en garanie bewijs met de datum er op van 16 september 1996 ,omdat ik het aankoop bewijs en de orginele ongeschonden verpakking en de onbeschadigde buitenlamp met sensor heb wilde ik deze terug gaan brengen bij de Gamma alhier ,maar deze werd geweigerd en ik krijg ook het geld niet terug wat kan ik aan/tegen doen want ik vind het geen stijl dat men op deze manier reageerd.

2724 12 Rapporteer

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Aug 25, 2016 om 15:41
16816 Antwoorden / 108 Vragen

U maakt vast een grapje om met een lamp, betaalbewijs en garantie na 20 jaar nog aanspraak denkt te maken op "geld terug"? Moet toch niet vreemder worden hoor. Hang hem zelf op, als dat van de erven mag!
Zeker last van de warmte.

sjjoppy
door sjjoppy Aug 25, 2016 om 15:47
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Zal  wel om een gloeilamp gaan dus nog meer hitte te overwinnen. ;))

Apetjoek
door Apetjoek Aug 25, 2016 om 15:47
234 Antwoorden / 16 Vragen

nee , ik laat hier zien dat er niet gewoon domme vragen gesteld worden maar ook stomme ! het moet niet gekker worden .

sjjoppy
door sjjoppy Aug 25, 2016 om 15:53
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Ik kan deze grap wel waarderen hoor.

tenormin
door tenormin Aug 25, 2016 om 16:17
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Haha, ik ook eigenlijk wel. Had beter op de naam @kowalski moeten letten als TS zijnde. Inderdaad grappig.

Apetjoek
door Apetjoek Aug 25, 2016 om 17:27
234 Antwoorden / 16 Vragen

Grandioos , zijn er tenminste nog een paar "raadgevers " die er door heen prikken en wat de opmerking van Carola betrefd "Aanvulling: je kunt ook bellen met het juridisch loket in jouw gemeente. Gratis voor minima zoals jij. " heb ik U gisteren niet gezien bij het Bijstands Loket?
Nee hoor Carola ook dit is een grapje gericht aan U omdat u als helderziende de mensen op afstand kan inschatten!

Cookies
door Cookies Aug 25, 2016 om 17:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja, ik was inderdaad die zwarte kat die net voor je langs schoot, waardoor je struikelde.;-)

Apetjoek
door Apetjoek Aug 25, 2016 om 19:22
234 Antwoorden / 16 Vragen

Ja, ik was inderdaad die zwarte kat die net voor je langs schoot, waardoor je struikelde.;-)
.......U snapt natuurlijk wel dat ik op zo een opmerking niet wil ingaan .Voel me daar iets te groot voor.
Wat ik probeerde aan te halen was dit :iemand die zich verslaapt voor een schoolreis ,iemand met een huurwoning die zijn of haar zolder wil laten afkoelen door de verhuurder op wat voor manier dan ook als het de zolderbewoner maar geen geld kost of mensen die zich opgelicht voelen door waarzeggers en of helderziende (met zwarte kat /kater) worden hier super serieus bevonden en in alle uithoeken en krochten gestuurd om maar hun gelijk te kunnen halen en dat dan ook nog op voorspraak van Google waar menigeen heen wordt gestuurd en de vraag beantwoorder weer punten scoort aan het Kassa firnament.
Natuurlijk ben ik een Nederlander en maak ook wel eens gramaticafouten , ik zou zeggen doe er wat aan !
En de groeten van de Blonde Kater aan de Zwarte Po*s (sorry Kat)

tenormin
door tenormin Aug 25, 2016 om 19:31
16816 Antwoorden / 108 Vragen

"ik maak ook wel eens gra'm'aticafouten". Grapjurk. ☼

Apetjoek
door Apetjoek Aug 25, 2016 om 19:36
234 Antwoorden / 16 Vragen

Beste mevrouw Tenormin ( schrijf ik goed he ) als het kon gaf ik u een dikke 10!

Apetjoek
door Apetjoek Aug 25, 2016 om 19:38
234 Antwoorden / 16 Vragen

Beste mevrouw Tenormin ( schrijf ik goed he ) als het kon gaf ik u een dikke 10! uh is gelukt hoor dikke score van 10 vette punten

Cookies
door Cookies Aug 25, 2016 om 20:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@Kowalski, het doel van je vraag was mij helemaal duidelijk. Het lag er wel erg dik bovenop! En als je zelf mensen in de zeik neemt, moet je er wel tegen kunnen om ook in de zeik genomen te worden. Duidelijk niet het geval.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Aug 25, 2016 om 15:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Beste kowalski,

Beetje door de warmte bevangen?
Komkommertijd?
Koning Klant behoort ook al tot de verleden tijd.
Een lamp terugbrengen na 20 jaar....... goh, wat gek dat dat geweigerd werd. ;-)
Zou het commentaar wel eens gehoord willen hebben.
Zal wel zoiets geweest zijn ...

Apetjoek
door Apetjoek Aug 25, 2016 om 19:33
234 Antwoorden / 16 Vragen

Hoezo busje komt zo , enne lol jonge

Cookies
door Cookies - Aug 25, 2016 om 15:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Volkomen belachelijk dat je het geld niet terug krijgt van de Gamma. Zou een klacht indienen bij Klacht.nl, Klachtenkompas enz. enz. enz.;-))

Aanvulling: je kunt ook bellen met het juridisch loket in jouw gemeente. Gratis voor minima zoals jij.

Gerry1969
door Gerry1969 Aug 25, 2016 om 17:15
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Punch in the face Carola-Kowlaksi 1-0

hansje klein
door hansje klein - Aug 25, 2016 om 16:07
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Een èchte Gamma-lamp met bewijs uit de vorige eeuw.....!!

Ga ermee naar Kunst en Kitsch? maar vooral niet op Marktplaats, waar ze net doen alsof het vuilnis is.

>> opnamedagen <<

ja
door jackyh - Aug 25, 2016 om 16:19
953 Antwoorden / 4 Vragen

Breng de lamp met toebehoren naar "de winkel van sinkel" daar zijn ze gek op dat soort dingen. Bij Gamma werken mensen die jonger zijn dan de lamp zoals bij de meeste winkels.

Topantwoord

ra
door ramanah - Aug 25, 2016 om 16:33
135 Antwoorden / Vragen

Ik zou er een zaak van maken tot het europesche hof!

getty
door getty - Aug 25, 2016 om 17:44
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Koning klant?

Topantwoord

ha
door halex - Aug 25, 2016 om 18:11
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Bent u erfgenaam of hebt u de lamp uit de boedel gestolen? Uw verhaal klinkt een beetje naar lijkenpikkerij.

Topantwoord

sw
door swat1500 - Aug 25, 2016 om 18:42
3763 Antwoorden / 0 Vragen

LOL.

Johkwe
door Johkwe - Aug 25, 2016 om 18:58
44 Antwoorden / Vragen

Kowalski is toch een paardenras?Vandaar  Er ging hem een lichtje op.

Apetjoek
door Apetjoek Aug 25, 2016 om 19:27
234 Antwoorden / 16 Vragen

neen u bedoeld przewalski (goede verspreking , ik doe nu het licht uit :- ))))))...)

Johkwe
door Johkwe Aug 25, 2016 om 19:35
44 Antwoorden / Vragen

Grinnik!

Apetjoek
door Apetjoek Aug 25, 2016 om 19:40
234 Antwoorden / 16 Vragen

johkwe , klasse !

tenormin
door tenormin Aug 25, 2016 om 19:40
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@johkwe: u bedoelt "hinnik", toch? ;-)

Johkwe
door Johkwe Aug 25, 2016 om 19:49
44 Antwoorden / Vragen

@tenormin  grijnsje dan ?

Topantwoord

jo
door jorisw - Aug 25, 2016 om 19:13
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je ziet wat hier af en toe voor vragen langs komt zou dit zomaar een serieuze vraag kunnen zijn... .

Ik zou ze aan de schandpaal nagelen, die lui van Gamma. Gewoon bij Kassa EN Radar door het stof laten gaan.

Apetjoek
door Apetjoek Aug 25, 2016 om 19:29
234 Antwoorden / 16 Vragen

Jorisw , U ziet wat ik bedoel voor mij bent u Joris driepunter (Nah 10 dus)

Apetjoek
door Apetjoek Aug 25, 2016 om 19:31
234 Antwoorden / 16 Vragen

Ik had eigenlijk zelf nog als optie de rijdende rechter maar die is verhuist en ik kan hem niet vinden (onder ons die nieuwe RR is maar niks)

tenormin
door tenormin Aug 25, 2016 om 19:35
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Frank Visser is, als het is doorgegaan, naar SBS 6 verhuisd. Naar de commercie overgegaan, zogezegd.

gerbera
door gerbera - Aug 25, 2016 om 22:25
7348 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft er in elk geval een "lichtpuntje" aan over gehouden-;))