Su
door Supernoosje66 Feb 12, 2016 om 13:00
Geldzaken & recht

Geen contact met verhuurder

Ik heb op 6 en 7 februari 2015 een mail gestuurd naar mijn beheerder inzake de woning maar krijg geen bericht hierop.
Wat kan ik hier nog aan doen dat ze wel reageren

3160 8 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Feb 12, 2016 om 13:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik neem aan dat je 2016 bedoeld? Als ze niet reageren op mailtjes, waarom bel je dan niet even?

uwjurist
door uwjurist - Feb 12, 2016 om 13:16
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Naast bellen zoals hierboven al werd aangegeven, is een fax of (aangetekende) brief ook mogelijk. Maar wat is het achterliggende probleem? Een gebrek?
Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

ar
door araiks - Feb 12, 2016 om 19:29
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Supernoosje66,

Het is altijd handig om per mail contact op te nemen want dan ben je in bezit van een bewijsstuk. Ook al spreek je iets telefonisch af is het altijd handig om na dat gesprek een samenvattend verhaal naar de desbetreffende persoon/instantie te sturen als zijnde een samenvatting van het geen wat afgesproken is.

Ik begrijp uit jou verhaal niet wat de reden is omtrent jou mail naar de woningbeheerder. Als je daarover meer info kunt verstrekken dan kan ik je verder uitgebreid informeren/helpen.

Groetjes

Ara

pi
door pieterwolters Feb 12, 2016 om 20:08
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Maar als je geen reactie krijgt op een mail kan je natuurlijk het beste even bellen. Vervolgens bevestig je de besproken zaken via email. Eigenlijk net zoals je dingen op je werk doet.

ja
door janf43 - Feb 12, 2016 om 21:31
733 Antwoorden / 0 Vragen

U stuurt op zaterdag en zondag een mail en verwacht dan onmiddellijk antwoord? Als er echt haast bij is, kunt u toch even bellen en verwijzen naar de e-mail?

an v gils
door an v gils - Feb 13, 2016 om 23:27
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wil huursverlaging,inkomen lager dan 29000 bruto per jaar.

tijger1
door tijger1 - Feb 14, 2016 om 09:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@anvgils

Huurverlaging? Dat kunt u wel vergeten. Misschien huurtoeslag aanvragen?

me
door mein33 - Feb 14, 2016 om 13:34
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@supernoosje66,

We willen allemaal wel eens wat, maar dat kan op verschillende manieren kenbaar gemaakt worden.
Als u uw verzoek tot huurverlaging net zo "dwingend"  aan uw verhuurder kenbaar heeft gemaakt dan is het niet zo vreemd dat zij u niet serieus nemen.
U zou uw "ik wil" kunnen omzetten in een verzoek, daarbij dient u dan wel een uitgebreide reden te geven waarom uw huur naar beneden zou moeten worden bijgesteld.
Overigens is de kans op huurverlaging op deze wijze zeer onwaarschijnlijk en kunt u, als u dat nog niet heeft gedaan, huursubsidie aanvragen zoals reeds eerder is aangegeven.