El
door Elisekortleve Feb 25, 2017 om 17:23
Geldzaken & recht
Geen geld terug! Holi Fusion festival Groningen

Beste Kassa,

Ik heb in 2016 tickets gekocht voor het Holifusion Festival in Groningen. Nu is het festival op het laatste moment geannuleerd door de gemeente. Het festival is georganiseerd door Persmedia bv onder de naam van Holi Fusion. Na het festival werd er door Holi Fusion gesuggereerd dat wij via een formulier het geld terug konden krijgen. Dit formulier heb ik uiteraard ingevuld, maar ik heb het geld nooit ontvangen. Velvolgens stelt Holi fusion Persmedia verantwoordelijk voor de terugbetaling van de tickets. Op 4 december werd het duidelijk dat er een rechtzaak plaats ging vinden over wie het geld moet gaan uitbetalen. Maar tot heden heb ik niks meer gehoord van beide partijen en is er geen duidelijkheid over 'mijn' geld. Persmedia reageert niet op mijn mails/berichten.

Mij nemen ze niet serieus, maar ik denk dat wanneer jullie deze zaak aan het licht brengen dat er wel degelijk beweging in kan komen. Ik hoop dat jullie hier iets in kunnen betekenen!

Groetjes,
Elise Kortleve

Namens alle gebakken peren

1384 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 25, 2017 om 17:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voor contact met de redactie: klik onderaan deze pagina onder Service op Contact.
Je zit nu op een openbaar forum.
Suc6

tenormin
door tenormin - Feb 25, 2017 om 17:31
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Zo te lezen is deze vraag voor KASSA bedoelt. Scroll naar beneden en druk op contact Kassa. Dan kunt u daar uw verhaal duidelijk maken. Succes.

edrick3
door edrick3 - Feb 25, 2017 om 17:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kijk ook eens hier (als je dat nog niet gedaan hebt): https://www.facebook.com/events/1158464990851125

ne
door neodutchio - Feb 25, 2017 om 19:21
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Ik heb voor u proberen te bellen naar Holi Fusion en naar Persmedia bv. Helaas, het is zondag, ze nemen niet op. Sorry dat ik verder niets voor u kan betekenen. Misschien dat andere forumleden zich geroepen voelen.

tenormin
door tenormin Feb 25, 2017 om 19:52
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@neodutchio, bent u in Australië? Hier is het (nog) Zaterdag. ;-)

ne
door neodutchio Feb 25, 2017 om 20:00
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Goed dat u mij helpt herinneren, anders was ik morgen alweer onderweg naar het werk gereden. Tja, van 38,7 graden koorts ga je soms rare dingen zeggen.

Overigens waren ze op zaterdag dus ook niet bereikbaar.

fa
door familyman Feb 25, 2017 om 22:07
888 Antwoorden / 1 Vragen

Als er iets onder de rechter is, reageren ze niet want er is alleen maar te zeggen: Geen uitspraak.

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2017 om 01:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

In Nijmegen was het ook al niet doorgegaan wegens het ontbreken van vergunningen. In Groningen ging het ook niet door vanwege geen vergunning omreden dat veiligheid niet gegarandeerd kon worden. De rechter heeft daarin de gemeente gelijk gegeven.
Lees ook hier: http://www.dvhn.nl/groningen/Fluiten-naar-ticketgeld-festival-21826442.html
Als Persmedia en Holifusion naar de rechter stappen zult u dat toch eerst moeten afwachten.