De
door Desiree Legal May 25, 2016 om 12:50
Geldzaken & recht
Geen op -en afstartkosten  wel no cure no pay verkoop makelaar gevraagd

Geen op -en afstartkosten wel no cure no pay verkoop makelaar gevraagd

Desiree
Legale verkoop gevraagd
Ik heb inmiddels 3 makelaren moeten laten gaan die n i e t  de woning voor mij verkochten,
waar ik om vroeg,
nu wil ik als ik een woning verkopen wil een    g e e n   op -en afstart kosten maar  w e l  no cure no pay makelaar,
die niet zijn neus ophaalt voor recreatie objecten en geen dubbele transacties verricht, maar wel echt
bij notaris akte de verkoop van mijn eigen woning alszijnde recreatieobject verkopen zal voor een goede prijs.
Waarbij transparant het geld van de verkoopsom wordt bijgeboekt op mijn eigen bankkonto.
Ik heb zelf alle p.r. ondernomen van social media t/m.
Mijn vraag luidt aldus:  help mij nou mee om mijn recreatie object te verkopen voor echt geld
voor mij zelf als wettige woning eigenaar verkoper.
En voorkom dat ik gedupeerd wordt door malafide makelaardij.

Graag makelaren aandragen die passen bij bovenstaande wens, . .

2181 15 Rapporteer

Cookies
door Cookies - May 25, 2016 om 12:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Pardon? Het is hier geen 'u vraagt, wij draaien'.

Graag makelaren aandragen die passen bij bovenstaande wens

tenormin
door tenormin - May 25, 2016 om 12:58
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Zit redelijk lang op de KASSA site, maar zoiets ben ik nog niet tegengekomen. Maar goed, u doet uw eigen P.R.
Mijn advies is om het op Marktplaats te poneren. Dat het daar transparant zal zijn waag ik (ook) te betwijfelen; maar niet geschoten is altijd mis. dus advertentie op MP met:
Graag makelaren aandragen enz....

aurora1
door aurora1 - May 25, 2016 om 13:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nou, nou, u durft wel dwingend te "vragen".
Dit forum voor consumentenkwesties waar vrijwilligers hun best doen om mensen met problemen verder te helpen, is er niet voor om mensen te helpen zaken te verkopen of makelaars voor mensen te zoeken.
Keuze genoeg zou ik zeggen, als u op internet kijkt en dan zelf maar eerst e.e.a. onderzoeken.
Ik ga in ieder geval geen makelaar naar uw wensen voor u zoeken.
Vraag anders eens bij de eigenaren van het terrein waar het recreatieobject staat.

Cookies
door Cookies - May 25, 2016 om 13:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Voor 150,- per uur wil ik wel op zoek gaan, hoor. Graag wel eerst storten.

tenormin
door tenormin May 25, 2016 om 13:29
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Bescheiden uurprijs. Zeker ook niet transparant. ;-)

Cookies
door Cookies May 25, 2016 om 13:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Klopt, maar ik schat in, dat ik zo'n 24 uur nodig heb om de enige, echte, betrouwbare makelaar te vinden die Nederland rijk is.

tenormin
door tenormin May 25, 2016 om 13:51
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Okay, voor 3600 pegels wil ik dan ook wel even wat werk verrichten. Zwart, niet transparant. ;-((

tijger1
door tijger1 - May 25, 2016 om 13:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom zouden wij mee moeten helpen? En wat staat daar tegenover? Wij werken niet gratis. :-))

pe
door pebk - May 25, 2016 om 13:11
579 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, vooruit dan: Hier!

marita5
door marita5 - May 25, 2016 om 13:22
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Graag zelf zoeken kost weinig moeite , wij zitten niet onder een knopje van een afstandsbediening .

De oplossing vind u hier , klik op de rode regel .

http://qooqle.nl/?q=no+cure+no+pay+verkoop+makelaar+gevraagd

mathijs_b
door mathijs_b - May 25, 2016 om 13:35
641 Antwoorden / 77 Vragen

Een verkoopmakelaar verricht veel werkzaamheden, daar moet voor betaald worden.
Je kunt ook zelf alles regelen van zoeken koper tot afspraak maken met notaris. Je mag je zelfs jezelf Makelaar noemen!

Let wel op dat alles geregeld is voor je naar de notaris gaat.

Ik kan me goed voorstellen dat een makelaar niet "nu cure no pay" wil werken. Hij heeft een heleboel werk en kosten en uiteindelijk kap jij ermee, of ziet de makelaar het niet meer zitten. Of, als hij het toch doet, zal de rekening veel hoger worden dan bij een normale makelaar vanwege het risico. Je bent dan bij verkoop véél duurder uit omdat alle "no cure" gevallen van de makelaar toch uiteindelijk betaald moeten worden.

Gerry1969
door Gerry1969 - May 25, 2016 om 14:01
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Wij mogen hier geen makelaars gaan aanbevelen daar is dit forum niet voor.
Maar als 3 makelaars uw recreatiewoning niet hebben kunnen verkopen stelt u wellicht veel te hoge eisen aan de makelaar.
Misschien is uw vraagprijs veel te hoog of er zijn veel beperkingen mbt bewoning van het object of de staat van het object.
Kortom wij kunnen u hier niet echt verder helpen als het om aanbevelingen gaat.

Diewilik

me
door mein33 - May 25, 2016 om 14:06
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@desiree legal,

Als ik uw geplaatste foto bekijk dan gaat het over de verkoop van een recreatie woning waarvan de verkoop niet erg wil lukken.
U heeft verschillende makelaars in de arm genomen om dat klusje voor u te klaren, maar tot heden is hen dat niet gelukt.
Nu zoekt u kennelijk een makelaar die deze recreatiewoning in de verkoop wil nemen, daar kosten op moet maken, maar die daarvoor geen kosten in rekening mag brengen als het niet lukt de recreatie woning te verkopen.
Het niet lukken van de verkoop kan verschillende oorzaken hebben zoals o.a. de gevraagde verkoopprijs, de/het camping/park waarop het staat, de jaarlijkse kosten van/voor de/het camping/park, de ligging van het object, de onderhoudstoestand, het wel of niet permanent mogen bewonen, etc.
Om nou een makelaar die werkzaamheden heeft uitgevoerd, kosten heeft gemaakt ,en deze volgens afspraak bij u declareert als malafide te bestempelem gaat wel heel erg ver.
U kunt denkeklijk alleen uzelf maar helpen en zou kunnen overwegen zich in de werkzaamheden van een makelaar te verdiepen en de verkoop zelf terhand te nemen.
U weet dan zeker dat u niemand iets hoeft te betalen en bij verkoop de volledige verkoopprijs in uw eigen zak kunt steken, maar wel onderaftrek van hetgeen de beheerder graag nog even wil incasseren.
Al met al heeft u waarschijnlijk niets aan mijn verhaal of het stemd u tot nadenken over hetgeen een makelaar voor u kan betekenen. ;-))
Uiteindelijk komt alleen de zon, vooralsnog, gratis elke morgen weer op in het Oosten.
Succes met de verkoop.

ha
door halex - May 25, 2016 om 19:30
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Gewoon € 10.000 vd vraagprijs afhalen, dan vindt u makkelijker een koper.
Wat ik mij afvraag: hoe zit dat met het niet kunnen inschrijven op dat adres, maar er wel 365 dagen per jaar mogen verblijven? Ik heb altijd geleerd dat je in Nederland verplicht bent om je op je hoofdadres in te schrijven. Dus als je daar het hele jaar mag wonen, moet je je toch in kunnen schrijven?

Gerry1969
door Gerry1969 May 26, 2016 om 01:07
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Je was me uren voor maar ik heb nogmaals link geplaatst
Mvg Diewilik

ha
door halex May 26, 2016 om 07:16
1374 Antwoorden / 4 Vragen

;-)

tijger1
door tijger1 - May 25, 2016 om 19:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u dan adverteert, zou ik ook maar wat meer gegevens verstrekken. Bijvoorbeeld de afmetingen. De kosten van het park, huur grond en ga maar door.

Gerry1969
door Gerry1969 - May 26, 2016 om 01:06
3449 Antwoorden / 25 Vragen

De nood is zeker erg hoog. Gevonden op gratisadverteren.nl.
Vraagprijs 69.000 euro!
Voor alle informatie klik de link
LINK
Diewilik
Had over de link van Halex heen gelezen. Dus dubbellink deze keer.

an
door anja theunissen - May 26, 2016 om 08:23
2 Antwoorden / Vragen

Hans de Keijzer van Vakantiehuiswinkel.nl.
Heb ik zelf goede ervaringen mee, ik heb mijn recreatiewoning via hem verkocht.
Heb van te voren een prijs af kunnen spreken en het maakte daarbij niet uit of het nou 1 jaar zou duren voor mijn woning verkocht zou worden, of 10 jaar.

costnix
door costnix - May 26, 2016 om 09:08
2874 Antwoorden / 1 Vragen

www.ikwilvanmijnrecreatiewoningaf.nl :-)

Gerry1969
door Gerry1969 May 26, 2016 om 14:53
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Gezien het plaatje vind ik het woord woning niet echt terecht.
Ikwilvanmijngroteschuuraf. NL