Ad
door AdJK Dec 10, 2015 om 20:56
Geldzaken & recht

German property Venture

Graag hoor ik van anderen wat jullie ervaring is met German Property Venture!

9843 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 10, 2015 om 21:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u dit gelezen?

Klik hier en lees.

Sa
door SarahC - Jan 11, 2016 om 10:42
1 Antwoorden / Vragen

Nooit mee in zee gaan niets als ellende!

el
door elisajos@ziggo.nl - Mar 8, 2016 om 21:06
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben twee jaar geleden 25k aan deze mensen geleend, na 3 maanden zouden 30k terug krijgen. We hebben nog steeds niets en er is elke keer een smoes. Ja volgende week komt er wat. Al met al we hebben nog steeds niets

My
door Mylene57 Mar 31, 2016 om 20:21
1 Antwoorden / Vragen

Hallo Elisajos, ik ben ook met veel geld het schip ingegaan. Wil heel graag een groep gedupeerden samenstellen zodat we samen een zaak kunnen voeren tegen deze boef. Ik weet hoe hij heet, waar hij woont en heb veel inside info. Maar een rechtszaak alleen voeren is te duur. We kunnen misschien onze krachten bundelen. Neem alsjeblieft contact op via mylene@panorama.nl. (ik ben ook nog journalist en voornemens hier een verhaal over te schrijven. Misschien wel voor de Quote. Maar eerst kijken of we ons geld terug kunnen krijgen. Ik hoor graag van je.

Fr
door Freddie01 - Mar 8, 2016 om 22:24
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook geen beste ervaringen met ze en wil graag van gedachten wisselen met anderen hierover.
Kan je via deze site ook persoonlijke berichten sturen om met elkaar in contact te komen?

My
door Mylene57 Mar 31, 2016 om 20:15
1 Antwoorden / Vragen

heel graag contact over GP via mylene@panorama.nl.

aurora1
door aurora1 - Mar 9, 2016 om 15:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen
el
door elisajos@ziggo.nl Mar 9, 2016 om 22:36
1 Antwoorden / Vragen

Het gaat hier specifiek over het bedrijf german property Venture. Ben je daar bekent mee

mi
door mieke kwakkel Mar 14, 2016 om 17:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas wel, ga nu de media opzoeken, heeft lang genoeg geduurd

Be
door Beetle66 - Mar 10, 2016 om 09:08
1 Antwoorden / Vragen

Freddie wij hebben ook geen beste ervaringen met GP wil graag met je in contact komen. Beetle 66

Fr
door Freddie01 Mar 11, 2016 om 19:10
1 Antwoorden / Vragen

Hallo Beetle66,
Weet jij een idee hoe we met elkaar kunnen komen, ik wil niet mijn e-mail of telefoonnummer achterlaten.
Freddie01

Sa
door Savah Mar 29, 2016 om 13:30
Antwoorden / Vragen

Beste Freddie en Beetle66,

Graag zou ik met jullie in contact willen komen ook om hierover gedachte te wisselen. Ook ik ben in de investering ingestonken en zou graag met mensen hierover willen hebben.

Ik hoop van jullie te horen.

My
door Mylene57 Mar 31, 2016 om 20:13
1 Antwoorden / Vragen

Hallo Beetle66, Freddie01 en Sava, lieve mensen, ik ben ook het haasje (voor echt veel geld) en wil heel graag kennis maken met andere gedupeerden van German Propertie om samen een vuist te kunnen maken tegen deze man. Ik weet wie het is, waar hij woont etc. Heb veel inside info. We kunnen elkaar helpen denk ik. Graag contact via mylene@panorama.nl. Dank je wel.

jo
door jorisw - Mar 10, 2016 om 11:01
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ken het niet maar ik gok dat ze gouden bergen beloven. Hoog rendement zonder enig risico, en meer van dat soort BS.

mi
door mieke kwakkel - Mar 14, 2016 om 16:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Word tijd dat deze smerige dieven, zeg maar ratten aangepakt worden, wacht al 1 1/2 jaar op heel veel geld!

Fr
door Freddie01 Mar 15, 2016 om 18:56
1 Antwoorden / Vragen

Hoi Mieke, Je bent niet de enige. We zijn met een aantal mensen bezig, Zou je een mail kunnen sturen naar ELISAJOS@ZIGGO.NL ?
Wij hebben contact met elkaar en wellicht kunnen we je verder helpen.

el
door elisajos@ziggo.nl Mar 15, 2016 om 19:19
1 Antwoorden / Vragen

Hoi Mieke Kwakkel neem alsjeblieft contact met ons op via elisajos@ziggo.nl

Ka
door Kassa68 - Mar 16, 2016 om 21:32
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb een investering gedaan in German Property ,
Wacht al 2 jaar op geld. En zoals al eerder beschreven elke keer een smoes dat het geld gestort wordt .

Fr
door Freddie01 Mar 16, 2016 om 22:12
1 Antwoorden / Vragen

Hallo Kassa 68,
Neem even contact op via ELISAJOS@ZIGGO.NL mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Ka
door Kassa68 Mar 16, 2016 om 22:28
1 Antwoorden / Vragen

Freddie01 , reeds contact geweest

My
door Mylene57 Mar 31, 2016 om 20:10
1 Antwoorden / Vragen

Hallo Kassa68, ik probeer gedupeerden van German Property bij elkaar te krijgen om eventueel samen een juridisch vuist tegen deze club te maken. Ben zelf ook gedupeerd. Neem aub contact op via mylene@panorama.nl. Dank je wel.

Tijger2
door Tijger2 - Mar 16, 2016 om 23:57
302 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom gaat iedereen ook met zo'n club in zee? Onbegrijpelijk.

orgelmuts
door orgelmuts Apr 30, 2016 om 18:11
632 Antwoorden / 58 Vragen

Meneer de directeur is een mannetje wat heel overtuigend kan overkomen.
Die kan nog paraplu's in de Sahara verkopen.
Er zijn mensen bij de gedupeerden die hem al meer dan 20 jaar kennen,
hij heeft zelfs familieleden opgelicht.
Ik had geen reden om hem te wantrouwen, hij heeft mijn financiële zaken altijd goed waargenomen.
Tsja.....en dan dit!
Maar ik zeg je: het kan de beste overkomen.

costnix
door costnix - Mar 17, 2016 om 01:19
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Nomen est omen. Venture betekent waagstuk, risico, speculatie.

m.
door m.jong 816 - Mar 30, 2016 om 18:21
1 Antwoorden / Vragen

Heb tevens slechte ervaring , hoop beloften en niets nakomen. Zijn er door iemand wel eens juridische stappen ondernomen?

Graag reactie,

My
door Mylene57 Mar 31, 2016 om 20:08
1 Antwoorden / Vragen

Hallo M.Jong, ik probeer gedupeerden van German Properties bij elkaar te krijgen om samen eventueel een rechtszaak tegen ze aan te spannen. Heel graag contact via mylene@panorama.nl

My
door Mylene57 - Mar 31, 2016 om 19:00
1 Antwoorden / Vragen

Hallo, ik ben ook opgelicht door German Properies en probeer mensen te mobiliseren om samen eventueel een rechtszaak tegen hen aan te spannen. Graag reageren op mylene@panorama.nl. Groetjes,