HJ
door HJHJ Mar 4, 2016 om 15:43
Geldzaken & recht

Heeft iemand ervaring met <a href="//boetejuristen.nl?" target="_blank">www.boetejuristen.nl?</a> gratis beroep tegen parkeerboete

Deze site geeft aan gratis in beroep te gaan tegen een onterechte parkeer boetes. Ik heb de zaak overgedragen aan ze nadat mijn bezwaarschrift ongegerond werd verklaard. Het gaat om wel betaalde parkeerbelasting op een verkeerd kenteken, iets dat regelmatig in het nieuws is en rechtzaken worden meestal gewonnen. Ik kan nergens reviews/ervaringen vinden en moet nu een machtiging met handtekening doorsturen. Ik stuur niet zo snel mijn handtekening ergens heen, dus twijfel nog. De site wordt wel een op een website "consumentennieuws" genoemd.

16656 5 Rapporteer

Ba
door Bakafc - Aug 27, 2016 om 23:03
1 Antwoorden / Vragen

Hoi , sinds oktober 2014 mijn zaak aan boetejuristen afgegeven alles verloren en bij het laatste gerechtshof tot op heden geen bericht van boetejuristen.
Denk dat mijn geld wat ik onterecht moest betalen niet meer terug krijg en boetejuristen hun deel al ontvangen hebben wel makkelijk je geld over de ruggen van mensen die onterecht of terecht  een verkeers boete hebben gekregen.

Gerry1969
door Gerry1969 - Aug 28, 2016 om 00:35
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Gratis bestaat niet. Denk gewoon gezond na en realiseer dat geen jurist voor niets aan de slag gaat.
Diewilik

sw
door swat1500 - Aug 28, 2016 om 01:07
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Ik lees dat u aan boetejuristen niets hoefde te betalen als u verliest. Als ook de hoogste rechter van mening ia dat een bekeuring terecht was kan er geen sprake zijn van "onterecht" betalen.
Ik lees nergens dat boetejuristen 100% garantie geeft op het slagen van de procedure. Nu u alles verloren heeft heeft boetejuristen ook geen vergoeding van de gemaakte kosten gekregen dus ik zie even niet hoe men bij uw zaak "over de rug van mensen geld heeft verdiend".

J.
door J.A. - Oct 17, 2016 om 18:38
1 Antwoorden / Vragen

Na mijn aanmelding via internet kreeg ik DAARNA! de vermelding dat ik zelf niet in bezwaar mocht gaan bij justitie, omdat ik dat daarvoor niet wist had ik dat wel gegaan.
Contact opnemen om dat te melden kan schriftelijk  of per (duur) telefoontje.  Dat heb ik schriftelijk direct gedaan,echter kreeg ik 14 dagen later een mail met dezelfde melding zonder reactie op mijn brief.
Alles zou kosteloos zijn bij de eerste informatie,en op deze manier zou men toch inkomsten genereren via de telefoonkosten die men moet maken, (er kan dan niet meer via internet gecommuniceerd worden) is mijn indruk.

fi
door finnyboy - Jan 5, 2017 om 19:30
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,
Heb er onlangs ervaring mee gehad zonder resultaat helaas.
Heb twee bekeuringen die ik zeer onterecht vond,maar daar zijn de meningen natuurlijk over verdeeld, via boetejuristen laten afhandelen.
Zal van deze dienst zeker geen gebruik meer maken en het ook niet adviseren.
De correspondentie met dit ""bedrijf"" is ronduit slecht. Bellen met hun kan op zeer beperkte tijden en is peperduur: 90cent pm exclusief de kosten van uw eigen bundel.
De emails die ik van hun heb gekregen kan ik op een hand tellen en geven geen enkele informatie over de zaken, alleen dat het in behandeling is en dat ik maar beter kan betalen want anders kan de kantonrechter besluiten tot een ontvangkelijke zaak.
Nadat ik toch maar had betaald heb ik tevens van justitie ook geen enkele informatie meer gekregen betreffende de zaken, terwijl toen ik nog niet had betaald wel allerlei brieven thuis kreeg over de gang van zaken.
Als zoiets mij nog een keer gebeurd zal ik het zelf maar moeten doen, aan de stoere praatjes van boetejuristen heb je ook niks dusss.

tijger1
door tijger1 Jan 5, 2017 om 19:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Of zorgen dat u geen boete krijgt, is de voordeligste oplossing.