el
door elly van den bos Apr 29, 2016 om 17:56
Geldzaken & recht

Iemand ervaring met seats en sofa?????

hebben vorig jaar in mei 2015 een leuke hoekbank uitgezocht (1250 euro) uiteindelijk was een folder aanbieding.heb geen aanbetaling gedaan ,en alleen het gele koopcontract getekend.echter kregen wij een leuke boodschap van de belasting een leuke navordering ,waardoor ik gebeld heb ,dat ik niet aan mijn verplichting kon voldoen.geen probleem aldus de medewerkster,maken een nieuwe overeenkomst sturen wij u toe.nu hebben wij dus geen herziene overeenkomst ,bank is klaar en of ik even de helft betalen wil ja hallo dan ....mij aan de overeenkomst houden ,die niet meer gold.maar de nieuwe nooit gekregen ,echter staat er wel in de pc van hun dat de leverdatumhalf mei 2016 is hoe raar is dit????kunt u mij hier in raden ????

860 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 29, 2016 om 18:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Typ eens Seats en Sofa's in in het zoekveld ......

Tja......S&S

Je hebt nu geen bewijs dat het contract ontbonden is en dus ..... heb je een probleem.

tenormin
door tenormin - Apr 29, 2016 om 18:35
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, heb niets goed over S&S te schrijven, dat terzijde, maar als u annuleert gaat zoiets helaas niet gratis. En zal men 30% van de koopsom doorberekenen aan u. Dat de medewerkster u vertelde dat het geen probleem zou zijn is natuurlijk niet waar, voor u dan. Dus als u niet kan afnemen is dat heel naar, voor u dan. S&S verkoopt de bank wel weer aan een ander.

marita5
door marita5 - Apr 29, 2016 om 18:48
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Elly Van Den Bos ,

Voorwaarden Seats En Sofas

Annulering:

Artikel 7:

1. Annulering betekent dat de koper schriftelijk aan de verkoper kenbaar maakt dat hij zijn verplichtingen uit hoofde van de overeenkomst niet meer zal nakomen. Annulering laat onverlet het recht van verkoper om volledig nakoming van de verplichtingen uit hoofde van de overeenkomst en/of schadevergoeding van koper te vorderen;
2. Bij annulering van de verplichtingen uit hoofde van de overeenkomst door koper, is deze terstond een opeisbare schadevergoeding verschuldigd van 30% van hetgeen de koper bij de uitvoering van de overeenkomst had moeten betalen. Het genoemde percentage is vaststaand tenzij de verkoper kan bewijzen dat de schade groter is, dan wel de koper aannemelijk kan maken dat de schade kleiner is. Het percentage als bedoeld in de vorige zin bedraagt 50%m indien de annulering van een overeenkomst door de afnemer geschiedt, terwijl de afnemer er al van in kennis is gesteld, dat de aflevering –of een deel ervan indien het een deellevering betreft- kan plaatsvinden.
3. Bij annulering van de verplichtingen uit hoofde van de overeenkomst door verkoper, wordt door verkoper vrijblijvend de mogelijkheid geboden aan koper om een vervangend alternatief product uit de collectie van de verkoper te verkrijgen tot een meerwaarde van 10 %  van de oorspronkelijke koopprijs, zonder meerprijs.

Had u deze vraag maar gesteld voordat u een koopcontract ondertekende zie hier , klik op de rode regel .

http://qooqle.nl/?q=Iemand+ervaring+met+seats+en+sofas

tijger1
door tijger1 - Apr 29, 2016 om 18:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus die bank wordt na een jaar geleverd? Compleet dwaas. En wat voor nieuwe overeenkomst verwachtte u dan te krijgen? En wanneer hebt u dan geannuleerd?

hutch
door hutch - Apr 29, 2016 om 19:43
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Mijn eerste gedachte was: hier maakt iemand een grapje!

Het moet toch zo langzamerhand wel duidelijk zijn, dat er alleen maar slechte ervaringen zijn met dit clubje? U bent slachtoffer nummer zoveel.

Zij beloven iedereen van alles, als er maar getekend en/of betaald wordt. Daarna bent u niets meer of minder dan een stuk vuil voor hen.
Indien u een gedaan 'belofte' van dat clubje niet kunt bewijzen, heeft u inderdaad een probleem.

Sterkte verder met dat clubje.