wa
door wandelschoen Jul 21, 2017 om 12:27
Geldzaken & recht

Ik was bezig met bestelling wandelschoen Lady Glenn maat 40

Cadeaukaart nr , ingevuld, daarna terug gegaan  naar kortingscode . Bij het verdergaan met de betaing bleek
het bedrag van de kortingscode 20 euro verdwenen. Wat nu?

1043 7 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jul 21, 2017 om 12:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Stel je vraag bij de klantenservice van de webshop.

ne
door neodutchio - Jul 21, 2017 om 13:03
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Even terug in het betaalproces gaan en opnieuw ingeven. Als dat niet lukt even de tip van Carola volgen.

ge
door george321 - Jul 21, 2017 om 13:04
390 Antwoorden / 1 Vragen

Effe wachten, "iets" meer info zou effe handig zijn. Dat u wandelschoenen lady glenn maat 40 besteld, oké. U had een kortingscode voor € 20,00, fijn. Maar zou het niet handiger zijn om een email naar de webshop waar het over gaat te sturen of te bellen in plaats van hier dit verhaal te plaatsen?

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 21, 2017 om 13:07
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Alleen leden krijgen deze korting, als u wel lid bent kunt u de bestelling opnieuw invoeren.

Cookies
door Cookies Jul 21, 2017 om 13:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Leden waarvan?

sjjoppy
door sjjoppy Jul 21, 2017 om 13:09
7156 Antwoorden / 3 Vragen

ANWB

Cookies
door Cookies - Jul 21, 2017 om 13:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ervan uitgaande dat @sjoppie gelijk heeft en het inderdaad om de ANWB webshop gaat. Onderstaande lees ik op hun site:

U hoeft alleen een couponcode in te vullen wanneer u in het bezit bent van een kortingscoupon. Indien de coupon succesvol gevalideerd is ontvangt u een melding en wordt de korting toegepast. Dit veld is niet bedoeld om een code van een cadeaukaart in te vullen.

Het is mogelijk om uw artikelen in de webwinkel te betalen met een ANWB Cadeaucard. Als u hiervoor kiest wordt u tijdens het betaalproces gevraagd om het kaartnummer en de veiligheidscode van uw cadeaucard in te voeren. Indien het tegoed op uw cadeaucard niet voldoende is om uw bestelling te betalen, kan het resterende bedrag alleen in combinatie met iDEAL worden voldaan.

Afhankelijk van de door u bestelde artikelen kan het voorkomen dat niet alle betaalmogelijkheden worden aangeboden tijdens het bestelproces. U moet dan kiezen voor een optie die wel wordt getoond.

Contact: 088 - 269 2222

edrick3
door edrick3 - Jul 21, 2017 om 13:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Contact opnemen met de klantenservice of de voorwaarden eens goed lezen.

panter22
door panter22 - Jul 21, 2017 om 20:16
6599 Antwoorden / Vragen

Maar snel even bellen met de klantenservice. De schoenen zijn nog goedkoper geworden, Nu 50% korting.

Cookies
door Cookies Jul 21, 2017 om 20:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja, dat was vanmorgen ook al. Vandaar dat TS natuurlijk wilde bestellen.

panter22
door panter22 Jul 22, 2017 om 09:18
6599 Antwoorden / Vragen

Ze had een kortingscode van €20. Misschien was 50% korting, kortingscode €20, cadeaukaart iets te veel voor de ANWB.

Po
door Pontiac Jul 22, 2017 om 10:07
131 Antwoorden / 5 Vragen

misschien zijn ze maandag gratis  bij abbo wegenwacht afsluiten .