br
door bregje lacourt Aug 23, 2016 om 16:21
Geldzaken & recht

Ik wil graag een vergoeding van KPN

Door een aanvraag voor internet van de onderbuurvrouw op de zelfde aansluiting heeft KPN tot twee keer toe mijn abonnement bij Tele 2 stopgezet zonder toestemming.

1e  keer op 22 juni wat  kon worden voorkomen door mijn abonnement te verlengen. 23 juni had ik  weer internet.

De 2e keer was op 18 juli. Mijn abonnement was volledig verdwenen waardoor er een nieuwe moest worden aangevraagd en dat duurde tot 1 aug. Echter had ik 1 aug geen signaal en moest ik wachten tot KPN langs kwam op 6 aug om het alsnog te laten werken. KPN mag dit zonder toestemming maar wat KPN NIET mag is mijn abonnement stopzetten zonder mijn toestemming.

23 dagen zonder internet is te lang.

 

 

Omdat ik thuis werk als docent ben ik inkomsten misgelopen, 1170,70 op basis van 20 lessen van  een uur a 54,45 euro en 2 keer 45 minuten a 40,85.

Dan heb ik nog niet de belkosten meegerekend van het eindeloos heen en weer bellen  met  Tele 2 en Vodafone

Ik heb via Tele 2 een klacht moeten indienen omdat KPN zelf er niet op reageert wanneer je geen klant bent van KPN zelf.

Dit had helaas geen zin. Ik wil  dat KPN dit bedrag gaat vergoeden. 

1397 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ra
door ramanah - Aug 23, 2016 om 16:28
135 Antwoorden / Vragen
0

U kunt zeker willen dat ze dit vergoeden, bespreek dit met een advocaat, zonder gaat het op zeker niet lukken.

aurora1
door aurora1 - Aug 23, 2016 om 16:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dank voor de mededeling.
Heeft u een zakelijk abonnement? Wat heeft Vodafone met e.e.a. van doen?

tijger1
door tijger1 - Aug 23, 2016 om 16:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En dat gaat KPN natuurlijk niet vergoeden. U kunt wel € 200 per uur rekenen. 

En wat heeft Vodafone er mee van doen?

Misschien verstandiger een bedrijfsmatig abonnement op internet te nemen? Dan wordt u vlugger geholpen bij problemen.

ja
door jackyh - Aug 23, 2016 om 16:35
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik wil, ik wil. Vooral zo beginnen dan komt u ver. Alles op schrift zetten en uitleggen dan heeft u de meeste kans op vergoeding. Succes.

Gerry1969
door Gerry1969 - Aug 23, 2016 om 17:00
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Ik denk dat u uw schade bij uw onderbuurvrouw moet claimen.  Zij is feitelijk de boosdoener.
Door haar aanvraag op hetzelfde adres te doen wordt u tot 2 X toe afgeloten. 
Dat is niet de schuld van KPN 
Maar hoezo internet op dezelfde aansluiting? 
Vodafone zal wel de provider van de onderbuurvrouw zijn denk ik.  En daar heeft ts ook mee gebeld. 
Diewili

tijger1
door tijger1 Aug 23, 2016 om 18:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die buurvrouw schakelt natuurlijk helemaal niets uit.

diumenge
door diumenge Aug 23, 2016 om 18:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Inderdaad, die buurvrouw doet gewoon een aanvraag, KPN en Tele2 moeten hun hersens gebruiken en vaststellen dat er al een abonnement is van een andere gebruiker op die aansluiting.

Gerry1969
door Gerry1969 Aug 23, 2016 om 23:39
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Mee eens maar omdat die buurvrouw ineens internet wil heeft ts de problemen, twee aansluitingen op 1 adres is drama dat lezen we hier vaker.
Verder ben ik het helemaal met @diumenge eens, de providers moeten hun hoofd eens uit het zand halen.
Diewilik

tijger1
door tijger1 Aug 23, 2016 om 23:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een dwaas antwoord. Er valt die buurvrouw natuurlijk helemaal niets te verwijten.

Gerry1969
door Gerry1969 Aug 23, 2016 om 23:57
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik geef altijd dwaze antwoorden, zoals zovelen hier. Daarom voel ik me hier zo thuis. 
Diewilik

tenormin
door tenormin Aug 24, 2016 om 00:14
16829 Antwoorden / 108 Vragen

In dit geval ben ik het met tijger1 eens dat die buurvrouw uiteraard niets te verwijten valt. Ze is geen provider maar een afneemster van... Kan zij toch niets aan doen?

Gerry1969
door Gerry1969 Aug 24, 2016 om 13:03
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@@ jullie nemen mijn antwoord iets te serieus.  
Natuurlijk hoeft de buurvrouw niets te betalen  maar iedereen wil tegenwoordig maar vergoedingen, schadeloosstellingen, claimen  Enz. 
Ik bedoel dat de ellende pas is ontstaan na de aanvraag van buuf. 
Vodafone & KPN doen maar wat en ts is de dupe. Maar om nu gelijk bedragen vergoed te willen hebben vind ik ver gaan. 
Mijn overburen wilden van Adsl naar Ziggo overstappen en hadden dit niet goed geregeld, ze zaten een maand zonder internet.  Ik heb ze die maand toegang tot mijn wifi gegeven en dat was een ideale oplossing. 
Ik weet zeker dat veel buren elkaar op deze manier zouden willen helpen. 
Diewilik 


jo
door jorisw - Aug 24, 2016 om 13:13
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zijn het wel fysiek 2 verschillende aansluitingen op verschillende adressen?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer