an

Incasso onterecht betaals

We hebben een incasso van addego over cnv vordering gekregen en betaald. Nu we dit zien onterecht ,maar uit angst betaald. Het ging om een vordering van 24 en 36 cent daarnaast de contributie van de voorgaande maand. We hebben bij cnv een klacht ingediend, maar die werd niet serieus genomen. Op basis van een conflict over de contributie hadden we ons lidmaatschap opgezegd en vervolgens kregen we deze incasso...? We hadden opgezegd omdat we er na een half jaar achter kwamen dat we recht hadden op een lagere contributie vanwege ww uitkering. Maar we hadden na een half jaar zelf moeten aangeven dat mijn mannen in de ww zat. Ook al is er bewijs,  dat was pech. We vonden dit een nare praktijk, dus bes
toen op te zeggen. Dit was hun reactie, een incasso over 24 en 36 cent...

564 2 Rapporteer

sw
door swat1500 - Feb 7, 2016 om 00:58
3774 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is nu precies uw vraag?
U kunt een eenmaal aangegane overeenkomst in de regel niet zomaar eindigen omdat er met de andere partij een geschil is.

di
door digioma - Feb 7, 2016 om 02:01
646 Antwoorden / 29 Vragen

Hoe kon het CNV nu weten dat uw man opeens in de ww terecht is gekomen? Dat had u zelf moeten melden... waar blijft anders je privacy?