ja
door janssen van doorn Dec 7, 2015 om 18:18
Geldzaken & recht

Incasso rekening

 Vandaag heb ik via de mail deze aanmaning gekragen maar ik neb geen zaken gedaan met Windows  en de naam van het Incasso bureau  komt ook niet voor op internet. Wat moet ik hiermee aan als ik niet aan de voorwaarden voldoet, zie hieronder de mail deze heb ik pas om 07-12-2015 om 17.18 uur ontvangen.

Utrecht, 07-12-2015

Inzake: Openstaande vordering bij client Windows

Onze ref.: 2015712934

Geachte johan,

Onze client Windows heeft ons verzocht om een openstaande vordering ter incasso op te starten tegen u, dit betreft onderstaande vordering:

Hoofdsom schuld: €2,99
Wettelijke handels rente: €0,31
Bureaukosten: €6,70
Incassokosten: €40,00

Totale openstaande schuld: €50,00

U heeft op 03-09-2015 omstreeks 15:31 een betaald programma laten installeren op uw Windows computer, Windows heeft u 13-10-2015 een bericht gestuurd dat er geen betaling was ontvangen voor de geleverde dienst, vandaar dat Windows ons incassobureau de opdracht heeft gegeven om de vordering te innen.

Rente, bureaukosten en de wettelijke incassokosten bent u verschuldigd op grond van de algemene voorwaarden van Windows waarmee u akkoord ging toen u de advertentie heeft geplaatst. Indien wij uiterlijk dinsdag 07-12-2015 om 15:00 geen betaling hebben ontvangen van het volledige hiervoor vermelde bedrag van € 50,00, zullen wij de kosten voor het laten betekenen van de dagvaarding en de kosten van het griffierecht aan u in rekening brengen, dit betekent een verhoing van €312,06 van uw factuur.

Voor de goede orde deel ik u hierbij mede, dat wij uw vordering onverkort handhaven, ook als de bestelling per abuis is gedaan. Bij gebreke waarvan in opdracht van ons definitief zal worden overgegaan tot een kortgeding, zullen alle kosten geheel voor uw rekening komen. Een kortgeding zal betekenen dat we u dagvaarden en de rechter zullen vragen om beslag te leggen op uw inkomen (e.g. salaris, uitkering), beslag op uw vermogen en uw complete inboedel, de bijkomende kosten zullen geheel voor uw rekening komen.

Betaling kan uitsluitend geschieden middels een spoedoverboeking op de door ons aangehouden rekening lopende bij Paysafecard Benelux B.V., gelieve de betaling, met een totaal bedrag van € 50,00 direct te voldoen, u koopt eenvoudig een Paysafecard door hier te klikken, na betaling zullen we contact met u opnemen en het dossier direct sluiten. BETAAL DIRECT EN VOORKOM VERDERE STAPPEN!

Nadat u een PaySafe Card met een waarde van €50,- heeft gekocht dient u de voucher code in te vullen op onze website om de betaling af te ronden:

Hoogachtend,

Mr. R. Veendorp
Gerechtsdeurwaarder

Veendorp Incasso & partners B.V.

image
Click here to unsubscribe

21739 49 Rapporteer

marita567
door marita567 - Dec 7, 2015 om 18:31
1576 Antwoorden / 17 Vragen

lijkt mij een valse mail , daar uw geen zaken hebt gedaan met windows , dus niet betalen .

kijk ook hier klik

Xa
door Xavier2704 - Dec 7, 2015 om 18:43
1 Antwoorden / Vragen

dit is duidelijk oplichtery

1  Microsoft( zoals zij worden vermeld in het register ) zal nooit vragen voor een voucher , de enigste betalingen zijn per paipal  , of bank overschrijving .

2  Microsoft zal zich nooit laten noemen als Windows , want het is nog altijd Microsoft Corporation

3 als een betaling niet lukt bij Microsoft , word het product simpelweg niet geleverd .

 4 Microsoft spreekt hun klanten ten allen tijden aan met voorletters , en Achternaam en geachte Heer of Mevrouw

mijn advies , trap niet in deze oplichters/ fraude mail

tevens veel HEEL veel spellings fouten

MVG Xavier

rf
door rfrijhoff - Dec 7, 2015 om 18:45
41 Antwoorden / Vragen

Ik heb even wat zitten zoeken. Op dit moment kan ik niet anders concluderen dan dat dit zaakje net zo stinkt als vis wat al een maand ligt te bederven. De link om naar de website te gaan is fout en het incassobureau lijkt inderdaad niet te bestaan. Daarnaast kan windows helemaal geen partij zijn aangezien het een product/(geregistreerd) handelsmerk is. Als er een bericht gestuurd zou zijn, dan had dit van Microsoft af moeten komen en zou dit de eisende partij moeten zijn en zelfs dat waag ik te betwijfelen. Bovendien blijft men vaag over wat voor programma er dan geïnstalleerd zou zijn en wie de cliënt/eiser/begunstigde zou zijn. Ik zou proberen of er nog ergens een e-mail adres te achterhalen valt en deze gegevens opeisen. Indien hier geen of onvoldoende antwoord op wordt gegeven, lijkt het me wel duidelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.

hutch
door hutch - Dec 7, 2015 om 18:58
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Uiteraard is dit een poging tot oplichting. Er bestaat helemaal geen 'Veendorp Incasso & partners B.V.', misschien wel 'Veendorp Oplichtingsbureau & Ongure Partners B.V.'

Gauw als ongewenst markeren en dan blokkeren.

marita567
door marita567 - Dec 7, 2015 om 19:13
1576 Antwoorden / 17 Vragen

absoluut niet op reageren en niet betalen , er staan fouten  in zoals: uiterlijk de betaling ontvangen op dinsdag  7 - 12 - 2015 om 15. 00 uur , maar vandaag is het de zevende .

nooit geen gegevens opvragen uit deze mail of ergens op klikken .

stuur deze mail door naar de fraudedeskhelp zie mijn link .

Dit is een VALSE MAIL

tijger1
door tijger1 - Dec 7, 2015 om 19:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Elke mail waarin gevraagd wordt om met een Paysafecard te betalen is vals en gewoon klinkklare nep.

Gewoon negeren dus.

tenormin
door tenormin - Dec 7, 2015 om 19:44
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Met "kleinere betalingen" vangen valse mensen ook geld. Dus op die manier tracht de niet bestaande Veendorp Incasso @ partners B.V. toch wat geld binnen te slepen. U heeft er dus duidelijk goed aan gedaan om eerst even na te zoeken en natuurlijk niet te betalen. 't Is wel een nare wereld van phishing geworden!

akkerdistel
door akkerdistel - Dec 7, 2015 om 20:07
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer te achterhalen/herinneren hoe ze aan uw mailadres en naam komen. Aangezien deze e-mails op naam verzonden worden moet er ergens weer een database hebben staan lekken, dat bedrijf o.i.d. mag namelijk best een ferme tik op zijn vingers krijgen.

sw
door swat1500 - Dec 7, 2015 om 22:15
3774 Antwoorden / 0 Vragen

100% phising of scam mail. Geen enkele deurwaarder zal u met een Pay Safe card laten betalen. Deurwaarders werken altijd met derden rekeningen. Klikken op de vermelde link zal of een programma op uw computer installeren die hem op slot zal gooien (sleutel alleen tegen een woekerprijs te krijgen) dan wel uw computer in een botnet op doen nemen.

Window is een product van Microsoft dus als er al een rekening zou zijn dan had u die van Microsoft gehad.

MAIL DIRECT VERWIJDEREN en OOK UIT UW PRULLENBAK.

Daarna uw computer laten scannen door een goede virus scanner en een malware scanner.

ja
door janine kikkert - Dec 7, 2015 om 22:36
1 Antwoorden / Vragen

Precies zelfde brief gehad met dezelfde data en ook ik heb niets gedownload!! voor mij gaf de doorslag dat het maandag 7 december is en dat ik direct moet betalen en anders voor dinsdag 7december!!! lijkt me heel dom om in zo'n soort mail zo'n fout te maken . dus ik maak niets over! lijkt me in dit geval het beste!

Hu
door Hummel12 - Dec 7, 2015 om 22:44
2 Antwoorden / Vragen

Deze Mail heb ik vandaag ook ontvangen,PRECIES de zelfde tijd stippen en bedragen,ga er dus maar helemaal niet op in ,want de datum van dinsdag 7-12-2015 klopt ook al niet want morgen is het 8-12-2015, GOOI MAAR WEG EN TRAP ER NIET IN!

Hu
door Hummel12 - Dec 7, 2015 om 22:44
2 Antwoorden / Vragen

Deze Mail heb ik vandaag ook ontvangen,PRECIES de zelfde tijd stippen en bedragen,ga er dus maar helemaal niet op in ,want de datum van dinsdag 7-12-2015 klopt ook al niet want morgen is het 8-12-2015, GOOI MAAR WEG EN TRAP ER NIET IN!

de
door deedje - Dec 7, 2015 om 22:54
1 Antwoorden / Vragen

Ik kreeg vandaag precies dezelfde mail van deze oplichters en heb ze al een leuke dreig mail terug gestuurd dus absoluut niet betalen zijn oplichters.

tijger1
door tijger1 Dec 7, 2015 om 23:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die mail beantwoorden, is dom, want nu weten ze dat het een werkend mailadres is.

Ma
door Marriejanne - Dec 7, 2015 om 23:00
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb vandaag precies dezelfde mail gehad vond het al raar heb nooit een aankoop gedaan bij Windows  ben blij dat ik niet de enigste ben dan en dat het gewoon een valse mail is was al niet van plan om te betalen vond het al vreemd dat je alleen kan betalen via een voucher

costnix
door costnix - Dec 7, 2015 om 23:17
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Incassobureaus maken NOOIT gebruik van PaySafe Cards. Het bureau is gewoon een oplichter van het smerigste water!

valerius-2
door valerius-2 - Dec 7, 2015 om 23:28
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u zeker wet dat u of een huisgenoot nooit dat hebben gedaan dab gewoon niet op reageren . Laat ze maar gewoon met gegevens komen. duidelijk een poging vaN OPLICHTING

co
door corrie lokhorst - Dec 8, 2015 om 00:00
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb vandaag ook z`n e-mail gekregen kwam binnen bij mijn spam trek mij er niks van aan, goed te lezen dat ik niet de enige ben.

Gerechtsdeurwaarders Veendorp <gerechtsdeurwaarderskantoorveendorp@gmx.com>
To
Corrie Lokhorst

Today at 5:25 PM

da
door dave wolven - Dec 8, 2015 om 00:46
1 Antwoorden / Vragen
akkerdistel
door akkerdistel Dec 9, 2015 om 14:38
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer eens te herinneren waar jij jouw mailadres en naam (blijkbaar gebruik je verschillende namen, dit moet het dus een stuk makkelijker maken) hebt achtergelaten. Gooi het dan nog eens in dit topic of anderen dit ook gedaan hebben, daarmee ontfutselen we de bron van het probleem.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 8, 2015 om 00:55
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Even een aanvulling op mijn eerdere reactie volgens mijn men alleen met een valutarekening betalen als u gebruik maakt van betaalde diensten, dat is mijn ervaring als ik even kijk hoe de verrekening plaats vind.

karelstromph
door karelstromph - Dec 8, 2015 om 01:09
95 Antwoorden / 5 Vragen

Volgens mij bestaat er geen bedrijf dat Windows heet. De bekende Windows is van het bedrij van Microsoft  BV, Windows kan dus geen zaken met je doen. Ik zou in jouw plaats een aangifte bij de politie doen. Sterkte ermee, Karel

an
door annie zuetenhorst - Dec 8, 2015 om 01:50
1 Antwoorden / Vragen

geachte, heb ook zo n mail gehad  van de gerechtsdeurwaarder veendorp heb het verwijdert , valse mail... a.u.b niet openen want dan ben je de klos ze plunderen je hele computer

ju
door justineab - Dec 8, 2015 om 04:54
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb net dezelfde mail ontvangen heb uiteraard niet gereageerd want ik heb niet eens een computer. Wat te tegen deze valse mails.

Yv
door Yvonne1957 - Dec 8, 2015 om 07:13
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook gisteren 7-12-2015 om 17.20 uur de zelfde e-mail ontvangen. Zou ook op 3-9-2015 om 15.31 uur een programma van windows geinstalleerd hebben. Hier klopt niets van.

Op deze dag was ik aan het werk en er was niemand thuis.

Hoe ga ik hier verder mee om.

marita567
door marita567 Dec 8, 2015 om 07:43
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@yvonne1957 , Nergens op reageren , stuur deze mail door naar fraudedeskhelp , klik op de link van mijn eerste antwoord onder de vraag van Ts. Dan de mail verwijderen . vr,gr.

ca
door caiyrock - Dec 8, 2015 om 08:21
1 Antwoorden / Vragen

deze mail heb ik gister ook gekregen, in eerste instantie schrok ik er wel van , maar op advies van andere gelijk verwijderd
ik kon deze deurwaarderskantoor ook niet vinden op google,
maar als leek trap je hier volgens mij makkelijk in

Es
door Esther 1986 - Dec 8, 2015 om 09:26
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb de zelfde mail gekregen dezelfde tijd en zelfde bedrag.

pe
door petter - Dec 8, 2015 om 10:58
1 Antwoorden / Vragen

ik heb precies dezelfde brief ontvangen ref.nummer datum en tijdstip ook precies hetzelfde

de gerechtsdeurwaarder  is niet bekend bij google ik denk dat het nep is ik betaal niet

me
door melissa G - Dec 8, 2015 om 11:57
1 Antwoorden / Vragen

Mijn ouders hebben op 7dec om 17:23 dezelfde mail ontvangen.

Het enige wat anders is, is de naam.

De inhoud is verder exact hetzelfde.

100% nep dus.

Wh
door Wheaten - Dec 8, 2015 om 12:51
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb precies dezelfde email ontvangen.

sterker nog ik heb de volgende email vandaag ontvangen waarbij de kosten zijn opgelopen tot

€ 321,00

wat een stelletje oplichters

Wh
door Wheaten - Dec 8, 2015 om 12:52
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb precies dezelfde email ontvangen.

sterker nog ik heb de volgende email vandaag ontvangen waarbij de kosten zijn opgelopen tot

€ 321,00

wat een stelletje oplichters

ar
door arjen2710 - Dec 8, 2015 om 13:20
1 Antwoorden / Vragen

Mijn vriendin heeft exact de zelfde mail ontvangen!

ik had ook al de indruk dat het een fake/phissing mail is.

de extentie van het "mailadres" is .GMX.com dat een een gratis mail provider waarover ook veel spam verstuurd word.

een deurwaarderkantaoor zal altijd zijn domeinnaam als extentie van zijn mail gebruiken.

grappig is ook dat ook wij om 15:31 op 9 september jl. iets gedownload zouden hebben.. :-)

Ik ga deze mail stoppen waar hij hoort... in de SPAMBOX

ol
door olafbmw Dec 8, 2015 om 17:06
Antwoorden / Vragen

Volgens mij krijgt een ieder dezelfde mail ,alleen de aanhef is aangepast. Natuurlijk is dit nep! Zelf kreeg mijn vrouw deze mail, eerst de schrik van verdorie zonde van je geld. Maar bij logisch nadenken en informeren kom je erachter wat voorgaande schrijvers reeds hebben vermeld . Toevallig ook dat het precies een rond bedrag van 50 euro is. Afvoeren deze mail ! ! ! Gr. Olaf

th
door theo-rossen@live.nl - Dec 8, 2015 om 17:20
1 Antwoorden / Vragen

Gisteren ook dezelfde mail gehad met dezelfde tijdstippen en data erop vermeldt en hetzelfde referentienummer,zijn oplichters volgens mij

pi
door pieterwolters - Dec 8, 2015 om 18:06
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn er werkelijk mensen zijn die zo'n mail serieus nemen?

sy
door sylvia_71 - Dec 8, 2015 om 21:01
288 Antwoorden / 0 Vragen

Is gewoon phishing. Daar hoef je niet lang of kort over na te denken.

ol
door olafbmw Dec 8, 2015 om 21:54
Antwoorden / Vragen

Mijn vrouw heeft dezelfde mail gekregen.eerste reactie is natuurlijk dat je schrikt.even op internet checken. Conclussie: :"toevallig"dat alle gegevens bij iedereeen het zelfde zijn op de aanhef na. "Toevallig" dat het bedrag excat 50 euro rond is! En een deurwaarder zal een brief nóóit met de voornaam van desbetreffende persoon openen..valse mail, helaas ben ik bang dat er toch altijd wel iemand er in trapt en dus betaald! Gr. Olaf

mathijs_b
door mathijs_b - Dec 8, 2015 om 22:04
641 Antwoorden / 77 Vragen

Dit is een nepmail. Gewoon wegklikken. Niet op links in de mail klikken.

Deurwaardersbureau bestaat niet, geld gaat via een heel moeilijke omweg naar b.v. Nigeria of de Maagdeneilanden.

Daar valt niets meer terug te halen, dus NIET betalen.

mathijs_b
door mathijs_b - Dec 8, 2015 om 22:04
641 Antwoorden / 77 Vragen

Dit is een nepmail. Gewoon wegklikken. Niet op links in de mail klikken.

Deurwaardersbureau bestaat niet, geld gaat via een heel moeilijke omweg naar b.v. Nigeria of de Maagdeneilanden.

Daar valt niets meer terug te halen, dus NIET betalen.

h.
door h.terpstra - Dec 8, 2015 om 22:12
202 Antwoorden / 1 Vragen

Terecht opgemerkt door vorige reacties. Let wel deze handelswijze wordt ook door bedrijven zoals Centraal beheer uit Apeldoorn gedaan.

Die is wel op internet te vinden. Dit bedrijf niet. U kunt niet een mailtje sturen dat u met genoegen de rechtzaak afwacht.

Dat is juridisch wel handig in voorkomende gevallen.

Groet,H.

h.
door h.terpstra - Dec 8, 2015 om 22:12
202 Antwoorden / 1 Vragen

Terecht opgemerkt door vorige reacties. Let wel deze handelswijze wordt ook door bedrijven zoals Centraal beheer uit Apeldoorn gedaan.

Die is wel op internet te vinden. Dit bedrijf niet. U kunt niet een mailtje sturen dat u met genoegen de rechtzaak afwacht.

Dat is juridisch wel handig in voorkomende gevallen.

Groet,H.

Sj
door Sjiekie - Dec 10, 2015 om 07:23
1 Antwoorden / Vragen

Dat je dit überhaupt serieus probeert te nemen.. Wat een enorm slecht inelkaar stekende brief.

ma
door marco026 - Dec 10, 2015 om 07:30
7 Antwoorden / 1 Vragen

weer een oplichter want ze moeten het verplicht via de bank innen en niet via paysafe is wettelijk verboden want kan de fiscus niet kontroleren en ga direct met deze mail naar de politie en aangifte doe

ma
door marco026 - Dec 10, 2015 om 07:30
7 Antwoorden / 1 Vragen

weer een oplichter want ze moeten het verplicht via de bank innen en niet via paysafe is wettelijk verboden want kan de fiscus niet kontroleren en ga direct met deze mail naar de politie en aangifte doe

ma
door marco026 - Dec 10, 2015 om 07:30
7 Antwoorden / 1 Vragen

weer een oplichter want ze moeten het verplicht via de bank innen en niet via paysafe is wettelijk verboden want kan de fiscus niet kontroleren en ga direct met deze mail naar de politie en aangifte doe

ma
door marco026 - Dec 10, 2015 om 07:30
7 Antwoorden / 1 Vragen

weer een oplichter want ze moeten het verplicht via de bank innen en niet via paysafe is wettelijk verboden want kan de fiscus niet kontroleren en ga direct met deze mail naar de politie en aangifte doe

In
door Ina Leuninge - Dec 12, 2015 om 15:32
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb een aanmaning ontvangen . Ik weet niet wat ik ermee moet ?. Iemand advies? De links in de email werken niet....

computerslim
door computerslim - Dec 19, 2015 om 16:46
6 Antwoorden / 3 Vragen

Beste Janssen van Doorn,

Volgens mij hebben wij weer een Fishing mail binnen gehad. Ik heb dit al eerder meegemaakt. Ik heb praktisch dezelfde ontvangen.
Ik reageer er niet op maar ik zou er toch maar weer bijna instinken.
Ik ben aleens bij Kassa geweest bij KASSA in de uitzending maar ik denk dat meneertje World Incasso weer bezig is.

Heel irritant.
Met vriendelijke groet,
W.Zwijgers

PER E-MAIL

Amsterdam, 19-12-2015

Inzake: Online aankoop van Windows

Dossier nummer: 388495ks43

Geachte,

Uw schuld bij Windows is uit handen gegeven, dit bedrag is vorige week verhoogd met de wettelijke incassokosten en wettelijke handelsrente, we hebben u toen ook een e-mail gestuurd met het verzoek om te betalen. Helaas hebben we geen betaling mogen ontvangen, vandaar dat we u in deze e-mail nog 1 maal de kans geven om te betalen zonder dat we u dagvaarden en beslag laten leggen, waarbij alle kosten geheel voor uw rekening zullen komen.

Hoofdsom: €8,99

Rente t/m 19-12-2015: €1,01

Incassokosten: €40,00

Totaal te vorderen €50,00

Het betreft een aankoop voor een upgrade van uw Windows, het kan voorkomen dat dit onbewust is gegaan, echter ging u akkoord met de voorwaarden van Windows en bent u daarmee wel verantwoordelijk voor de gemaakte schuld.

Rente en de wettelijke kosten bent u verschuldigd op grond van de algemene voorwaarden van ons waarmee u akkoord ging toen u de advertentie heeft geplaatst. Indien wij uiterlijk zondag 20 december 2015 voor 18:00 uur geen betaling heb ontvangen van het volledige hiervoor vermelde bedrag van €50,00, hebben wij opdracht om onmiddellijk over te gaan tot het nemen van vergaande rechtsmaatregelen en uw dossier uit handen te geven, alle bijkomende kosten zullen geheel voor uw rekening komen.

Bij gebreke waarvan in opdracht van ons definitief zal worden overgegaan tot een kortgeding, zullen alle kosten geheel voor uw rekening komen. Een kortgeding zal betekenen dat we u dagvaarden en de rechter zullen vragen om beslag te leggen op uw inkomen (e.g. salaris, uitkering), beslag op uw vermogen en uw complete inboedel, de bijkomende kosten zullen geheel voor uw rekening komen.

Betaling kan uitsluitend geschieden middels een spoedoverboeking op de door ons aangehouden rekening lopende bij Paysafecard Benelux, gelieve de betaling, met een totaal bedrag van €50,00 direct te voldoen, u koopt eenvoudig een Paysafecard via www.sneltegoed.nl met o.a. iDeal, na betaling zullen we contact met u opnemen en het dossier direct sluiten.

BETAAL DIRECT EN VOORKOM VERDERE STAPPEN!

Klik hier en koop een PaySafe card!

Nadat u een PaySafe Card heeft gekocht dient u de 16 cijferige code aan ons door te geven, doe dit door te reageer op deze mail o.v.v. uw dossiernummer en met uw 16 cijferige PaySafe Card code.

LET OP: Betaal voor zondag 20-12-2015 18:00, anders starten we direct een procedure op met alle kosten geheel voor uw rekening!

Hoogachtend,

Mr. P.E. van der Zwaan
Windows B.V.
Afdeling ambulante juridische dienstverlening

bl
door blueeyelicious@hotmail.com - Feb 13, 2016 om 17:02
2 Antwoorden / Vragen

ik heb ook dat probleem. maar ik heb echt betaald. hoe kan dat nou...

ik kreeg dit via windows B.V.

ik ben al betaald. dus ik ben lekker oplichter geworden van 250 euro kwijt. hoe kan ik dit dan 250 euro terug hebben....

bl
door blueeyelicious@hotmail.com - Feb 13, 2016 om 17:17
2 Antwoorden / Vragen

ik  heb dit ook probleem ik heb al 250 euro betaald. ik ben dus zware oplichter. ik wil die geld terug hebben hoe dan ik dan oplossen????

tijger1
door tijger1 - Feb 13, 2016 om 18:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@blueeye

Wijzig uw gebruikersnaam anders wordt u helemaal overstroomt met spam en phishing mails.

U moet ook wat zuiniger zijn op uw adres, dat niet overal zomaar vermelden.

En dat geld kunt u wel vergeten, dat krijgt u nooit meer terug. Voortaan nooit meer aan de hand van zo'n mail betalen. Het is allemaal oplichting.

ge
door georgessiam - Feb 14, 2016 om 10:33
2 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Nederlandse vrienden,heb weeral een email gekregen,ik dacht de storm zal wel luwen maar blijkbaar zijn het "Die Hards" (zie hieronder)
Geachte Georges xxxxxxx,

Inzake uw openstaande schuld hebben we u meerdere e-mail gestuurd, als u niet aan deze vordering voldoet zullen we de vordering verhogen met de wettelijke kosten voor gerechtsdeurwaarders en het Griffierecht, totaal extra €436,54.

Gezien het stadium van uw vordering hebben we voor a.s. maandag, 15-02-2015 om 13:00 een afspraak ingepland om beslag te komen leggen op uw inboedel.

Betaal dus direct, en voorkom deze extra kosten en het beslag op uw inboedel!

U heeft een Windows upgrade gedaan van uw Windows versie op 10-11-2015 om 16:09.

Uw Windows update is automatische door Windows op uw computer geïnstalleerd gezien u daarvoor toestemming heeft gegeven door akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden (artikel 8, punt 1.2).

De kosten van uw upgrade zijn inmiddels verhoogd met de wettelijke incassokosten, u dient de openstaande kosten zo spoedig mogelijk te voldoen om nog in aanmerking te komen voor een minnelijk traject.

De kosten voor een eventueel gerechtelijke procedure zullen we geheel verhalen op u, denk voor een standaard procedure aan ongeveer €450,-.

Uw betreffende vordering:

Windows upgrade: €10,99

Wettelijke incassokosten: €37,82

Wettelijke handelsrente: €1,19

Totale schuld: €50,00

We verzoeken u vriendelijk, doch zeer dringend om de openstaande som a.d. €50,00 direct te voldoen aan ons, uiterst zondag 14-02-2016 voor 18:00.

Gezien u aan het einde staat van een minnelijke procedure aanvaarden wij in dit stadium enkel en alleen nog spoedbetalingen via becharge.be

Om het voor u gemakkelijk te maken om te betalen, volgt hier aan stappenplan:

- Ga naar www.becharge.be

- Klik op het 'PaySafe Card' logo

- Selecteer '€50,-' als bedrag

- Rond uw betaling af met Bankcontact

Na het afronden van uw betaling ontvangt u een 16 cijferige code, deze code is een bewijs van uw betaling, om uw betaling af te ronden dient u deze code in te vullen op onze website, waarna u een bewijs van betaling zult ontvangen.

Vergeet dit niet, anders verwerken we namelijk uw betaling helaas niet!

Klik hier om uw code aan ons door te geven!

Hoogachtend,

Mr. A.J. van der Graaff

Juridische dienstverlening

Microsoft Nederland B.V.

diumenge
door diumenge - Feb 14, 2016 om 10:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat een tuig. Ik heb een berichtje naar GrowMail gestuurd dat hun service misbruikt wordt voor oplichting.