in
door ina coelingh Feb 25, 2017 om 13:47
Geldzaken & recht
Incassobureau sire

Hallo, ik heb en vraag.

Ik heb een incassobrief gekregen van "SIRE incasso & recht" met een claim van 7,50. een klein bedrag maar ik heb geen idee waar dit over gaat en ga dit natuurlijk ook nie betalen.
Ik heb gezocht en online is Sire Incasso uit Wijhe, adres, Zomerhof 8 onvindbaar. Op de brief staan geen contactgegevens of de vraag of je het er mee oneens bent dat je contact kunt opnemen met...

Ik heb in de brief staan dat sire een onderdeel is van Panaceum consulting en daar is een website van. echter is dat een bedrijf in software oplossingen.

Er staat een 06 nummer op de site,

Panaceum Consulting
Zomerhof 8
8131TA, Wijhe
info@panaceumconsulting.nl
dhr M v/d Vegte

Deze gebeld en een whatsapp gestuurd en geen bereik, wel een voicemail.

Wat ik nu gedaan heb is de factuur, de vordering te betwisten op de mail van deze.

Onderstaand is per mail verstuurd en dat mail adres werkt niet eens

Geachte heer vd Vegte

Ik heb een zeer vreemde vordering mogen ontvangen van u waar ik niets van snap.

U vordert 7,50 euro en ik heb GEEN ENKELE mail zoals u stelt waarin een vordering of what-ever staat.

Daarnaast bent u als persoon onvindbaar en het bedrijf sire incasso ook.

Middels dit schrijven stel ik het volgend;

Ik betwist de vordering met relatienummer: 058780 en wil graag contact.

Ik heb na zoeken uw nummer gevonden en heb uw voicemail ingesproken en ook een whatsapp gestuurd op  uw 06 nr.

Ik ben bereikbaar voor u en verwacht dat u mij benaderd op mijn mobiel nummer [edit-red.]

Met vriendelijke groet

Dennis Coelingh

Heb ik hier juist aan gedaan?

vriendelijke groet

Dennis Coelingh

8295 28 Rapporteer

getty
door getty - Feb 25, 2017 om 13:56
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Gewoon negeren als u geen rekening open heeft staan. Ik zou zeker geen 06 nummer hebben gegeven.

fa
door familyman - Feb 25, 2017 om 14:19
888 Antwoorden / 1 Vragen

Wie eist? Die bewijst! Geen bewijs? Geen geld! Als de naam / nummer controle zou werken, zou u weleens vreemd op kunnen kijken.

me
door mein33 - Feb 25, 2017 om 14:24
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Voor 99.99% gaat het hier om één van de Firma's "list en bedrog" die probeert u op slinkse wijze geld afhandig te maken.
Niet (meer) reageren en vooral geen persoonlijke gegevens kenbaar maken.

hansje klein
door hansje klein - Feb 25, 2017 om 14:38
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Lijkt op fake en nep ... en ... er duikt nòg een bedrijf op

- Wanneer u tòch met de enige M vd Veghte in Wijhe wilt telefoneren:
https://www.telefoonboek.nl/persoon/148120566/m-vd-vegte/wijhe/

- Op hetzelfde adres met hetzelfde al genoemde 06-nummer staat nog een BV geregistreerd:
https://company.info/org/677521950000/anjomini-b-v

- TIP: Bent u op Linkedin? Zoek daar eens verder op M vd Vegte ...

hutch
door hutch - Feb 25, 2017 om 15:17
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Er is niets te vinden over een "SIRE Incasso & Recht".

Maakt u zich niet druk om zo'n thuiswerkhobbyist, die een paar centjes op illegale wijze wil 'verdienen'.
€7,50 kan ook helemaal niet. Alleen incassokosten zijn al veel hoger.
Maar een hoop mensen denken dan: het is weinig geld en dan betalen ze maar, want dan zijn  ze er vanaf........

Weet wel dat iedereen een (zogenaamd) incassobureautje kan beginnen. Ook oplichters en jochies die zich thuis zitten te vervelen.

Dus niet meer reageren. U wordt belazerd!

tenormin
door tenormin Feb 25, 2017 om 16:44
16823 Antwoorden / 108 Vragen

En als een verdwaald iemand hier op de site komt en zich zit te vervelen gaat ie fijn dat 06 nummer eens bellen, misschien om hem nog wat meer angst in te boezemen. Waarom iemand toch de behoefte heeft zijn hele hebben en houen op een forum neer te plempen is me een raadsel.

in
door ina coelingh - Feb 25, 2017 om 16:58
1 Antwoorden / 1 Vragen

hoe pas ik dit bericht nu aan? ik wi mn 06 eruit halen

tijger1
door tijger1 Feb 25, 2017 om 17:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat kan nu niet meer, dat had u binnen een uur of zo moeten doen. U kunt dit nu alleen nog aan de redactie vragen, maar dan gebeurt het waarschijnlijk pas maandag. Klik op rapporteer en vraag er om.

in
door ina coelingh Feb 25, 2017 om 17:06
1 Antwoorden / 1 Vragen

ok dank je wel

tj
door tjitske cox - Feb 25, 2017 om 17:28
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb vandaag ook een aanmaning gekregen van Sire van 4.95 ik heb hierover gebeld 0639504175 degene die hier over gaat was er niet men vertelde mij dat ik de vragen via de mail moest stellen.Dus dat heb ik gedaan ik zou volgens de brief meedere mails gekregen hebben / nooit een mail gezien
Het zou gaan om een incasso van xs news maar hier heb ik niks mee .Als je het adres opzoekt staat er ook nog een bedrijf op hun naam Anjomini bv
deze heeft hetzelfde telefoonnummer. Ik ben benieuwd wat hier achter zit.

Wi
door Wil_H Feb 25, 2017 om 17:35
270 Antwoorden / Vragen

Doe aangifte bij de politie wegens poging tot oplichting.
Ook al zijn het maar kleine bedragen als die oplichter zo 50 keer in de week beet heeft incasseert hij wel zo'n 200 Euro. Op Google maps is te zien dat oplichting blijkbaar erg lucratief is.

tj
door tjitske cox Feb 25, 2017 om 17:41
2 Antwoorden / Vragen

Heb al aangifte gedaan !

Ke
door Keci Feb 25, 2017 om 19:36
Antwoorden / Vragen

Heb vandaag ook een gehad van Sire over XSNews, 2 jaar geleden al opgezegt en bevestiging gehad, denk dat hij de naam/adressen via een lek bij xsnews heeft gestolen.
Alleen een email adres om te reageren is zoiezo al vreemd lijkt mij.

tj
door tjitske cox Feb 25, 2017 om 19:47
2 Antwoorden / Vragen

Ben gelukkig niet de enige het is idd een vreemde zaak ik ga maandag contact opnemen met xs news wat kun je verder nog doen behalve niet betalen. Wij hebben 2 jaar geleden ook opgezegd bij xsnews en niks meer van gehoord tot vandaag deze vreemde brief . Wij denken nu idd ook aan een lek . Ben benieuwd hoeveel er een brief krijgen.

Wi
door Will4550 Feb 25, 2017 om 22:00
Antwoorden / Vragen

Zelfde brief hier, smerige oplichters zijn het !

Wi
door Wil_H - Feb 25, 2017 om 17:43
270 Antwoorden / Vragen

Als je even te rade gaat bij de KvK dan zie dat het bedrijf is uitgeschreven.
Als deze oplichter nog een keer contact met je zoekt meteen aangifte doen van poging tot oplichting.

hansje klein
door hansje klein Feb 26, 2017 om 11:41
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Wil-H.
Bij het zoeken naar de status van SIRE of Anjomini via de KvK wordt aangegeven dat je eerst moet inloggen ...

Is uw informatie ook beschikbaar voor particulieren? en hoe kom je daarheen?

Wi
door Wil_H Feb 26, 2017 om 14:00
270 Antwoorden / Vragen

Die info is voor iedereen beschikbaar.
Ga naar kvk.nl.
Boven aan de pagina in het midden staat een zoekveld.
Geef daarin het kvknummer of de naam.
Je krijgt een geel veld te zien met wat info.
Rechtsboven in dat veld staat een vakje met "Meer informatie"
Als je dat aanklikt komt alle info die je als normale gebruiker nodig hebt.
Het is inderdaad zo dat je moet betalen voor uitgebreidere informatie, maar voor ons zijn de adresgegevens en of hetr bedrijf nog wel ingeschreven staat het belangrijkste.
En die informatie wordt meteen getoond.

hansje klein
door hansje klein Feb 27, 2017 om 00:06
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Bedankt, dacht dat ik iets miste ... want de informatie is erg beperkt.

En
door EnterpriseNL - Feb 25, 2017 om 19:42
1 Antwoorden / Vragen

Dit is wel heel toevallig, vandaag ook een brief gehad om even €8.95 te betalen, ik ben wel klant geweest, maar dat stamt uit 2013 en netjes mail gehad van beeindiging, dus dit is toch oplichting na alle berichten te zien?

fa
door familyman Feb 25, 2017 om 22:26
888 Antwoorden / 1 Vragen

Zomaar een vraag, klopt het rekeningnummer van 2013 en de 2017 brief/nota? Zo wie zo niet betalen.

hutch
door hutch - Feb 25, 2017 om 20:03
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Tja, als je dan toch goedkoop bezig bent, kun je ook wel een tattoo-leeuw van het internet kopiëren voor je grapjes.

http://www.searchbodyart.com/wp-content/uploads/2015/07/lion-tattoos.gif

ad
door addkassa - Feb 26, 2017 om 01:50
1 Antwoorden / Vragen

Zelfde brief hier, ander bedrag, ook vroeger account gehad bij xsnews.
Niets betalen, maandag nog eens hier bij kassa kijken of er vanuit xsnews zelf duidelijkheid is en zo nodig aangifte doen.

he
door henk nowee - Feb 26, 2017 om 09:29
1 Antwoorden / Vragen

ook ik heb er 1 ontvangen met een bedrag van 10.95..schuld by XSNEWS  ..

nu kan dat niet gezien XSnews een payserver is waar je vooraf moet betalen voor de diensten ..dus zeker oplichting

ge
door geeske van hooijdonk - Feb 26, 2017 om 09:45
1 Antwoorden / 1 Vragen

Wij hebben gisteren ook een brief gehad van dat incassobureau. Volgens hun staat er een bedrag open van € 98,40 bij XS News.
Had ik nog nooit van gehoord. Wij hebben gedreigd om naar de politie te gaan.

ma
door manwijf - Feb 26, 2017 om 10:17
574 Antwoorden / 1 Vragen

Een ding moet ik die oplichters nageven. Ze hebben er wel een neus voor om precies die goedgelovige, bange en onwetende Nederlanders te benaderen.

Ze kunnen mij 100 mails en/of brieven sturen, maar betalen kunnen ze wel vergeten. Het is ook zinloos om met ze in gesprek te gaan, maar ook dat is nog niet helemaal duidelijk. Zoals al zo vaak gezegd: NIET reageren punt!

Wi
door Will4550 Feb 26, 2017 om 11:00
Antwoorden / Vragen

Je hebt helemaal gelijk ! Moet toegeven daar heb jij ook een neus voor ! Lig te trillen achter de deur stel je voor straks komt die beste neppe incassomeneer of mevrouw met zijn of haar leeuw aan de deur !

hansje klein
door hansje klein - Feb 26, 2017 om 12:19
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Waarschijnlijk wéér zo'n ICT-designer die er met de gegevens van een klant vandoor is gegaan ...

De website Panaceum.nl werkt inmiddels vandaag niet meer. Sporenvernietiging?

www.panaceumconsulting.nl/
Panaceum Consulting ontwerpt software oplossingen op maat. Hierdoor zijn bedrijfsprocessen bij onze klanten geoptimaliseerd. Panaceum Consulting is een divers bedrijf waar verschillende specialisten ... info@panaceumconsulting.nl

Wi
door Will4550 Feb 26, 2017 om 12:44
Antwoorden / Vragen

Dat is de vraag idd ! Ik zou zeggen toets het hierboven genoemde telefoonnummer in op fb je je ziet wie er tevoorschijnkomt komt... zoek dan ff verder en idd deze jongeman heeft een consultingbureau ( heeft hij zelf vermeld) maar dan is het nog niet zeker natuurlijk dat de brief van hem af komt.

hansje klein
door hansje klein Feb 26, 2017 om 13:35
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Klopt, dat is nog niet duidelijk.

Positief aan deze topic is, dat meerdere ervaringen worden gedeeld en men hardnekkig op zoek is/blijft  naar niets anders dan de waarheid bij deze zaak. Panaceum Consulting is inmiddels uitgeschreven.

Wordt hopelijk nog vervolgd ... ...

Re
door Redbaret - Feb 26, 2017 om 12:58
1 Antwoorden / Vragen

Hoi Dennis,
Ik heb precies dezelfde brief gisteren ontvangen voor hetzelfde bedrag.
Afgezien het feit dat het een zeer slechte brief is en zeer amateuristisch gemaakt is (logo, fake handtekening, waardeloze zinnen waarbij ze proberen te imponeren) bracht hij mij wel aan het twijfelen aangezien hij mijn userid had staan in de brief. Deze heb ik via XSNEWS echt gehad, en was mijn account nummer. Hoe kan dit?
Is er bij xsnews iemand geweest die deze gegevens heeft verkocht? Of is de computer van xsnews gehackt?

Na het lezen van deze forum is er geen onduidelijkheid meer, mar blijft vreemd dat hij mijn gegevens weet.

Mvgr Rene

tj
door tjitske cox - Feb 26, 2017 om 13:48
2 Antwoorden / Vragen

Ik ben er ondertussen achtergekomen dat de Heer Marc van de Vegte uit Zwolle behalve een incasso bedrijf ook nog een bedrijf heeft dat Share 4 Life heet en waar je geld kunt doneren voor kinderen in oorlogsgebied ik hoop niet dat hij hier ook de boel beduveld.

hansje klein
door hansje klein Feb 26, 2017 om 15:55
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Er zijn echter véél méér hondjes die fikkie heten, zoals op Google, Facebook, Linkedin en https://www.detelefoongids.nl/vd-vegte/8-1/?page=3&what=vd-vegte&encodedRefinement=type%7ERESIDENTIAL&entityType=PEOPLE

Wi
door Will4550 Feb 26, 2017 om 22:04
Antwoorden / Vragen

Wi
door Will4550 Feb 26, 2017 om 22:24
Antwoorden / Vragen

Share 4 life is idd in 2015 ook ingeschereven op het bovenstaand adres

ha
door halex - Feb 26, 2017 om 15:50
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Naar welk rekeningnummer zou u het bedrag over moeten maken?

Wi
door Will4550 Feb 26, 2017 om 22:07
Antwoorden / Vragen

rekeningnummer NL46KNAB0283127...

fa
door familyman Feb 26, 2017 om 22:11
888 Antwoorden / 1 Vragen

Dus een rekeningnummer bij de knab bank.

hansje klein
door hansje klein - Feb 27, 2017 om 00:17
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Geen klachten geplaatst op Klacht.nl of Klachtenkompas.nl

Meerdere klachten bij RADAR: over dezelfde incasso's

marita5
door marita5 - Feb 27, 2017 om 07:32
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Ina Coelingh , en anderen ,

Lees ook deze informatie , klik op de rode regel .

http://www.icttipsandtricks.nl/2017/02/26/incassobrief-van-incasso-sire-ontvangen-pas-op/

hansje klein
door hansje klein Feb 27, 2017 om 10:24
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Deze link toont indrukwekkend speurwerk m.b.t. SIRE en het omveld en heeft een meerwaarde voor een aangifte.

marita5
door marita5 Feb 27, 2017 om 10:27
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , daarom had ik deze link ook geplaatst ;-))

ad
door addkassa Feb 27, 2017 om 13:29
1 Antwoorden / Vragen

Het lijkt erop dat XS News medeplichtig is, dit 'incasso' probleem is niet nieuw: http://www.usenetvergelijker.nl/providers/xs-news/

hutch
door hutch - Feb 27, 2017 om 08:02
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Het wordt (letterlijk en figuurlijk) steeds goedkoper:

'Meneer' Marc v.d. V. heeft zijn gratis 'Incassosire.nl' website op 10 februari 2017 gemaakt/geregistreerd d.m.v. Weebly.
En hij heeft uiteraard ook 2 gefingeerde 'klanten' laten reageren op die flutwebsite.

Hoe amateuristisch / onprofessioneel kan men bezig zijn. M.i. een oplichtertje eerste klas.

Ik raad iedereen, die een dergelijke brief van dit ventje ontvangen heeft, aan om aangifte te doen bij de politie van (poging tot) oplichting ingevolge artikel 326 Wetboek van Strafrecht. De politie is verplicht om een aangifte op te nemen, dus laat u niet afschepen.

hutch
door hutch Feb 27, 2017 om 08:40
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"De kennis over debiteuren is bij Sire van een bizar niveau": Daar heeft hij wel gelijk in, het is inderdaad te bizar (...) voor woorden!!

ar
door arend hondebrink Feb 27, 2017 om 11:19
1 Antwoorden / Vragen

net politie gebeld maar zolang jij geen geld hebt overgeaakt is het nog geen oplichting en nemen ze geen aangifte van je aan.

Arend

ma
door manwijf Feb 27, 2017 om 12:34
574 Antwoorden / 1 Vragen

@Arend Geldt voor elk misdrijf, dat nog niet gepleegd is. Je kunt wel een melding maken. Er volgt dan geen strafrechtelijke vervolging, maar veel van dit soort meldingen, kunnen ook belangrijk zijn. Voor als het wel tot daadwerkelijke oplichting komt.

hutch
door hutch Feb 28, 2017 om 20:54
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Poging tot een misdrijf is ook strafbaar. Maar ik voelde het al aankomen, de politie heeft gewoon geen zin in dergelijke onderzoeken.  Een melding maken heeft weinig zin. Aangifte doen van een poging tot een misdrijf wel..... als de politie tenminste een beetje zin heeft.

ar
door arend hondebrink - Feb 27, 2017 om 11:18
1 Antwoorden / Vragen

ook ik heb inmiddels een Brief van Sire incaso en recht ontvangen met een berag van 98,40 inzake XSNews,
XSNews gebeld omdat ik daar wel klant ben geweest en toen ik alleen de naam Sire Incasso & Recht noemde hoefde k niks verder uit te leggen want voor in verder kom gaan kreeg ik al te horen wilt u die alstblieft weggooien.

Nou weggooien doe ik hem niet maar negeren had ik zo wie zo toch al gedaan omdat ik netjes mijn gebruik van de diensten bij XSNews heb opgezegd zonder dat daar nog opestaande rekeningen stonden.

dus SIRE Incasso & Recht ik hoop dat Kassa u snel op het spoor is.

Groetjes Arend

A.
door A.D Feb 27, 2017 om 12:10
1 Antwoorden / Vragen

Zie mijn reactie onder, precies hetzelfde maar wat ik heel toevallig vind is dat in mijn brief een verkeerde aanhef stond.
In plaats van mijn naam die ook met een A begint, stond er Arend!

akkerdistel
door akkerdistel Feb 27, 2017 om 12:53
1790 Antwoorden / 3 Vragen

U maakt het Tim Kuik wel heel gemakkelijk :-).

A.
door A.D - Feb 27, 2017 om 12:03
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb vandaag van hetzelfde bedrijf een vordering gekregen van 98,40 euro.
Over te maken op bankrekening NL46KNAB0283127333. Zogenaamd van XS News.
Geen idee wat dat is. Van Sire incasso & recht geen kvk nummer, geen telefoonnummer alleen een email adres xsnews@incassosire.nl.
Dit zijn inmiddels geen 'onschuldige' bedragen meer.
Uiteraard vond ik dit zaakje stinken, zal ook zeker niet betalen, maar vrees dat er mensen zijn die wel in dit soort praktijken trappen.
Kan hier iets aan gedaan worden?

hansje klein
door hansje klein Feb 27, 2017 om 13:32
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Melden bij fraudehelpdesk.nl Inmiddels staat het bedrijf in the picture voor een ieder die betroffen en betrokken is en op Google naar "SIRE enz. " zocht. Maningen inmiddels ingetrokken. Zie update: http://www.icttipsandtricks.nl/2017/02/26/incassobrief-van-incasso-sire-ontvangen-pas-op/

hansje klein
door hansje klein Feb 27, 2017 om 23:57
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Link werkt niet meer.

marita5
door marita5 Feb 28, 2017 om 07:55
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Dan maar klikken op mijn link 27 februari om 7.32 , daar is alle informatie + update te lezen .

marita5
door marita5 - Feb 28, 2017 om 09:09
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Lees ook nog hier , de vorderingen zouden abusievelijk verstuurd zijn.

http://radar.avrotros.nl/nieuws/detail/brief-over-openstaande-vordering-xs-news-betaal-niet/

hutch
door hutch Feb 28, 2017 om 21:49
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dat ventje, Marc v.d. V., is behoorlijk zenuwachtig geworden door alle negatieve 'aandacht' voor zijn amateuristisch ***'bedrijfje'. Nu is het opeens een 'misverstand'? Hij is gewoon keihard door de mand gevallen!!

marita5
door marita5 Feb 28, 2017 om 22:16
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Precies , gelukkig dat er mensen zijn die door gezocht hebben .

fa
door familyman Feb 28, 2017 om 22:20
888 Antwoorden / 1 Vragen

Hij zal wel van meerdere kanten "bestookt" zijn .......

marita5
door marita5 Feb 28, 2017 om 22:21
11507 Antwoorden / 15 Vragen

En terecht .

Pe
door Peter Os - Mar 1, 2017 om 08:26
1 Antwoorden / Vragen

Contact gehad met Sire, blijkt een groot misverstand te zijn. zie ook het artikel op radar.nl
Wel erg amateuristisch, zou iets mis zijn gegaan in het klantenbestand.
je hoeft in ieder geval niet te betalen en als je al betaald hebt krijg je het terug werd mij verteld.

El
door Ellenter - Mar 1, 2017 om 17:08
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb vandaag ook zo'n brief ontvangen! Op de naam van m'n reeds 4 jaar overleden man!! Ik word hier heel boos over! Een bedrag van 4,95 € . Ik neem aan dat dit oplichting is!! Of weten jullie al anders?

Ik hoor het graag.
Vriendelijke groet,
Ellen

tijger1
door tijger1 Mar 1, 2017 om 17:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien de reacties boven u lezen?

marita5
door marita5 Mar 1, 2017 om 17:26
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@ellenter , niet betalen , lees de reactie van mij boven u , 28 februari om 9.09

hansje klein
door hansje klein - Mar 1, 2017 om 17:17
3037 Antwoorden / 62 Vragen

1 - Bericht bij de 'concurrentie' Avro/Tros:

Zowel XS News als het incassobureau Panaceum Consulting laten aan Radar weten dat het gaat om een misverstand. De partijen hebben in het verleden samengewerkt, de vorderingen zouden abusievelijk verstuurd zijn. Heb je een brief ontvangen? Dan kan 'ie dus (zonder te betalen) de prullenbak in!

Het incassobureau laat verder weten de ontvangers nog per mail te benaderen. Er kan inmiddels geen geld meer worden overgemaakt; het rekeningnummer is geblokkeerd. Wie al betaald heeft krijgt het geld terug.

2 - Ook ICT TipsandTricks bedankt voor de updates:  HIER

3 - De Consumentenbond heeft bericht, de geuitte klachten 'ter kennis genomen' ... ...

4 - Fraudehelpdesk.nl heeft, ondanks de geuite melding(en), nog geen reactie geplaatst ... ...

Wi
door Will4550 Mar 8, 2017 om 22:56
Antwoorden / Vragen

Xs news heeft mij verteld nooit gehoord te hebben van een sire incassobureau..... makkelijk dit weer