Ba
door BasNarva Apr 24, 2017 om 12:01
Geldzaken & recht

ING mobiel bankieren app in het buitenland

Leuke bank die ING.... Heb sinds zaterdag een nieuwe telefoon met Android. Op mijn Windows telefoon gebruikte ik de app ING mobiel bankieren. Werkte prima. Op mijn nieuwe telefoon wilde ik deze app ook installeren, maar kon hier in Estland wel de mobiel app krijgen voor de ING-bank in België, Tsjechië, Turkije, Luxemburg, Spanje, Oostenrijk, Frankrijk en nog wat landen, maar de Nederlandse ING app is 'in mijn land niet beschikbaar'.... ronduit belachelijk dat men zich terugtrekt achter de eigen grenzen. We woonden toch in een verenigd Europa waar grensoverschrijdend verkeer zoveel makkelijker zou worden?
Wie heeft hier nog meer ervaring mee, en wat te doen?

12541 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 24, 2017 om 12:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hoe is het mogelijk, een app die niet beschikbaar is in Estland. Het moet niet gekker worden.

Maar als u nu eens gewoon inlogt bij ING om uw betalingen te verrichten? Kunt u gewoon aan uw verplichtingen voldoen.

Veel plezier met de nieuwe telefoon.

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 24, 2017 om 12:12
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Het probleem is simpel op te lossen.
Download even in de app store een gratis VPN service, start die op en kies dat u in Nederland zit. Download na dit de ING app. En verwijder de VPN app al alles werkt.

Op de nieuwe Windows phonespot is de ING app niet meer werkzaam dus de keuze voor Android is goed geweest.

Ba
door BasNarva Apr 24, 2017 om 16:17
4 Antwoorden / 9 Vragen

Hartelijk dank voor de tip, met VPN is installatie probleemloos gelukt!

Cookies
door Cookies Apr 24, 2017 om 16:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ben wel benieuwd of de app probleemloos werkt.

Cookies
door Cookies - Apr 24, 2017 om 12:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Stel je vraag aan de ING Community https://community.ing.nl/

Cookies
door Cookies - Apr 24, 2017 om 12:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik viel nog net niet van mijn stoel toen ik las dat die app wel werkt(e) op Windows Phone.;-))

DOOR DIEWILIK - 24 APR. 2017 OM 12:12
2114 ANTWOORDEN / 16 VRAGEN

Het probleem is simpel op te lossen.
Download even in de app store een gratis VPN service, start die op en kies dat u in Nederland zit. Download na dit de ING app. En verwijder de VPN app al alles werkt.

Op de nieuwe Windows phonespot is de ING app niet meer werkzaam dus de keuze voor Android is goed geweest.

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 24, 2017 om 14:04
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Het linkje gebruiken dat op ing(punt)nl staat.

*gaat sportschoenen kopen*

aurora1
door aurora1 - Apr 24, 2017 om 18:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou gelijk mijn rekening bij de Ing. opheffen, zijn ze nu helemaal mal daar?
Had u al geprobeerd gewoon in te loggen bij uw account?