Jd
door JdenB Mar 27, 2017 om 14:40
Geldzaken & recht

Klacht chanock chase

Geachte,

Momenteel zit ik niet ruim bij kas probeer alle eindjes bij elkaar te knopen 1,5 dag niet gegeten totdat mijn geld gestort zou worden , en ja hoor het staat erop €1300;- euro lekker rekening betalen mijn huur en boodschappen doen heerlijk eindelijk lekker eten .
Ja dat zou je denken , todat ik wil pinnen geweigerd met een nootvaart naar huis bank bellen rekening geblokkeerd door Channock Chase een derde rangs incasso buro die even mij rekening blokkeert ??? geen eten geen huur geen rekening ????? wat nu chanock chase gebeld krijg een bandje want ik heb geen brief ontvangen dus nogmaals bank gebeld die heeft geen idee wie of wat zit met mn handen in het haar , heb hartklachten moord neigingen etc...... het oet toch een keer ophouden die sorry hoor kut mafia praktijken hier in nederland

1458 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 27, 2017 om 14:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is helemaal geen derde rangs incassobureau. Zij zullen bankbeslag gelegd hebben, omdat u uw schulden niet hebt voldaan.

En die "k*t maffia praktijken" stoppen vanzelf als u aan uw verplichtingen voldoet.

Brief volgt vanzelf.

Ge
door Genee - Mar 27, 2017 om 14:46
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Het moet toch een keer ophouden zegt u.
Begin daar zelf eens mee door de rekeningen op tijd te betalen, wordt de rekening niet geblokkeerd.

getty
door getty - Mar 27, 2017 om 14:53
4179 Antwoorden / 10 Vragen

CC is een officieel deurwaarderskantoor wat veel voor gemeenten werkt, niets dubieus aan. De schuld ligt bij uzelf door niet te hebben betaald.

ne
door neodutchio - Mar 27, 2017 om 14:59
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Ik zou ook hartklachten krijgen als ik schuldeisers achter mij aan zou hebben. Een beslaglegging op uw rekening is nooit zomaar. En een telfooncentrale van een incassoburo kan niet zien of u de brief al ontvangen heeft. Ik mag aannemen er gewoon iemand aan de lijn is gekomen die u uitleg heeft kunnen verschaffen. Daarnaast ontvangt u morgen waarschijnlijk een brief met de hele uitleg.

tenormin
door tenormin - Mar 27, 2017 om 15:04
16826 Antwoorden / 108 Vragen

U heeft uw zaken duidelijk niet onder controle, dat is één. Er zijn wel degelijk klachten over dit incassobureau, lijkt me logisch want niemand gaat ermee akkoord dat "je eigen geld" ineens pleite is. Hoewel u voor uzelf ook best wel weet wat er speelt. Dat gaat niet over 1½ dag niet eten maar speelt uiteraard alle lange(re) tijd. Anders: zet uw klacht bij Klacht, hoewel, zo te zien doen ze er niet veel mee.

https://www.klacht.nl/cannock-chase/

Cookies
door Cookies Mar 27, 2017 om 15:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Geld is niet ineens pleite. TS zal dondersgoed weten welke rekeningen (waarschijnlijk overheid) hij niet betaald heeft. En die klachten komen ongetwijfeld van dezelfde soort gasten als TS.

tenormin
door tenormin Mar 27, 2017 om 15:19
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Weet ik, daarom zette ik ook je eigen geld tussen aanhalingstekens. Natuurlijk weet de TS zelf wel wat er al lang verkeerd gaat, maar je weet ook: jezelf niet de schuld geven maar een ander, in dit geval het incassobureau, is gemakkelijker. Geloof ook niet dat dit voor hem/haar uit de lucht komt vallen. Misschien gewoon struisvogelpolitiek toegepast. Tja...

me
door mein33 - Mar 27, 2017 om 15:09
5658 Antwoorden / 28 Vragen

het oet toch een keer ophouden die (sorry hoor) kut mafia praktijken hier in nederland

@jdenb,

Het moet toch een keer ophouden !!
M.a.w. er gaat waarschijnlijk al een heel lang verhaal van financiële problemen vooraf aan uw mededeling van deze geblokkeerde rekening.
Door alleen te schelden en er een opmerking over te maken komt u geen stap verder, naar het zo zich laat aanzien.
Er zal best een goede reden zijn waarom u uw rekening is geblokkeerd en dat heeft naar alle waarschijnlijkheid niets vandoen met de "mafia" praktijken in Nederland waaraan u refereert, maar meer met uw achterstallige betalingsverplichtingen.
Maar mocht u advies willen hebben over hoe het nu verder zou moeten, dan moet u een klein beetje meer informatie (en wel de waarheid) over de ontstane situatie geven.
En 1 1/2 dag niet gegeten houdt in dat u de voorafgaande periode iets te royaal heeft geleefd, omdat u dondersgoed weet wanneer "uw geld" op uw rekening wordt gestort.

fa
door familyman - Mar 27, 2017 om 15:15
888 Antwoorden / 1 Vragen

Er moet echter wel een beslagvrije voet overblijven.

tenormin
door tenormin Mar 27, 2017 om 15:22
16826 Antwoorden / 108 Vragen

De TS zit kennelijk (nog) niet in de schuld-hulp sanering. Dan zou er met de belastingvrije voet ongetwijfeld rekening mee zijn gehouden. @familyman

Cookies
door Cookies - Mar 27, 2017 om 15:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

En is je probleem nu opgelost door die scheldpartij? Denk eerlijk gezegd van niet. Bovendien is dit geen klachten-dump-site.

aurora1
door aurora1 - Mar 27, 2017 om 16:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als het hier niet bevalt omdat u uw rekeningen moet betalen, kunt u altijd nog naar één of ander buitenland vertrekken.
De kans is echter groot dat u daar ook rekeningen moet betalen en dat men er daar minder soepel mee is dan hier.
1,5 Dagen niet eten gelooft u toch zelf ook niet?
Neem eens lessen in fatsoenlijk taalgebruik. Deze site is niet voor scheldpartijen.

wi
door wilhelmina59 - Mar 27, 2017 om 17:49
512 Antwoorden / 0 Vragen

Mind your tongue.
Ga denk ik de modjes vragen om je vraag te verwijderen vanwege je taalgebruik.

me
door mein33 Mar 27, 2017 om 18:31
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Nee hé @wilhelmina,

@jdenB had op voorhand al sorry gezegd voor het taalgebruik, maar dit taalgebruik komt waarschijnlijk door de hongerklop die hij/zij heeft gekregen omdat er al enkele uren niet meer is genast omdat alle potjes, trommeltjes, blikjes etc. immers al helemaal leeg waren.
En die (niet nader te benoemen) mafia praktijken kunnen ook eigenlijk niet door de sociale beugel, want het is op zich al zielig dat je na 1 1/2 dag onvrijwillig vasten nog geen geld hebt om boodschappen te kunnen doen en daardoor ook nog eens moet doorgaan met dat onvrijwillige vasten.
Dus een heel klein beetje consideratie lijkt mij wel op z'n plek.  ;-)))))

panter22
door panter22 - Mar 27, 2017 om 18:51
6599 Antwoorden / Vragen

Je probeert alle eindjes aan elkaar teknopen, maar dat duidelijk niet gelukt.
Klik op de website van channock chase onder contact, daar kun je je vraag stellen.
Neem contact op met je gemeente voor hulp bij schulden.

ha
door halex - Mar 27, 2017 om 19:02
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Nog een paar dagen niet eten en het probleem lost zichzelf op. Kunt u niet bij familie of vrienden terecht om een maaltijd mee te eten?
Consumeren zonder te betalen, dàt vind ik nou crimineel.