lu
door lucolaf 6 dec. 2010 om 14:25
Geldzaken & recht

Klachten reparatieverzoek Panasonic DVD recorder

Hallo

Enkele weken geleden heb ik mijn defecte DVD-HD recorder PANSONIC EH55 ingeleverd bij e-care Duiven ter reparatie.
Probleem was de ( volgens internet zeer bekende ) foutmelding U99.

Afgelopen weekend kregen we bericht van onze reparatie.
De HDD moet schijnbaar vervangen worden.
Kosten voor reparatie: 343.11 EURO

Nu heb ik nogmaals op internet gezocht naar de foutmelding U99 + HDD vervangen.
Ook hierop krijg ik vele hits en antwoorden en blijkt dat het bekend is dat de harde schijf nooit volledig beschreven mag worden, anders loop je tegen deze foutmelding aan.
Hier is in de beschrijving nooit voor gewaarschuwd, dus had dit ook niet voorkomen kunnen worden.

Nu kan ik me voorstellen dat de HDD vervangen dient te worden, echter de kosten voor reparatie € 343.11 lijkt me zwaar overschat.
De kosten voor een 250 GB HD liggen op het ogenblik rond de € 50 euro.
Inclusief vervangen ( 15 minuten werk ) lijkt me een prijs van max € 75 - 100 veel reëler.

Mijn vraag is wat nu te doen.
Panasonic lijkt de poot stijf te willen houden. Ik vind dat er meer coulance mag zijn.
Het is immers een bekend PANSONIC probleem.

DVD recorder is nu circa 5 jaar oud.
Tot nu toe was ik erg tevreden over de Panasonic kwaliteit / producten.


Bij voorbaat dank voor uw reactie.


Vriendelijke groeten

Olaf Post

234 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door getty - 6 dec. 2010 om 16:06
2502 Antwoorden / 9 Vragen
0

Niet meer laten repareren en gewoon een nieuwe kopen! Naar mijn mening kunt u na 5 jaar gebruik geen aanspraak meer maken op garantie of coulance van Panasonic.

door erik008 - 6 dec. 2010 om 16:08
1401 Antwoorden / 25 Vragen
0

DUBBELPOST

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gi
Gichen11-59 - 24 feb. 2017 om 18:52
Elektronica & tv

Philips LED TV 32PFK4101 geluid vervormd

Heeft iemand dezelfde ervaring als ik met de Philips LED TV 32PFK4101 dat daarvan het geluid erg vervormd vooral bij NPO zenders als er word geproken, en wat is daarvoor de oplossing.

Ik heb al contact gehad met Coolblue en Philips maar die konden mij geen leentoestel geven tijdens deze reparatie ( 2 a 6 weken ), en ik heb op verschillende manieren updates uitvoerd en de digitale handsh ... Lees meer

Co
Corina b - 20 okt. 2016 om 17:32
Winkels & webshops

Zit ik vast aan een jaar contract bij oddie.nl

Heb gisteren hier gelezen dat meer mensen last hebben van oddie.nl. nl geen mail gehad blijkt later wel maar ik heb het niet kunnen vinden en ook niet geactiveerd nu een rekening van 99 euro het advies hier was een mail naar hun sturen dat ik dit niet schriftelijk heb getekend en hier van af wil zien nu heb ik een mail terug gehad dat dat niet hoeft en ik gewoon moet betalen volgens hun regels vas ... Lees meer

as
astrid de klein - 29 dec. 2016 om 14:28
Geldzaken & recht

Automatische afschrijving niet akkoord shoppen doe je zo

Er is een bedrag automatisch afgeschreven van de beste korting, ik heb het terug laten boeken, want ik had niks besteld bij ze. Na een herrinering gereageerd dat ik kopie van factuur wilde of aankoop bewijs, geen reactie. Vandaag factuur van incassobureau, gereageerd dat ik geen reactie heb gekregen van shoppen doe je zo. Hoever kunnen ze gaan? en hebben er meer personen last van?


Lees meer