Ku
door Kukelekuu Apr 27, 2016 om 03:39
Geldzaken & recht

Medivus

Slechte ervaring.opleiding kost mij meer dan €6000,00 hier krijg ik slechte begeleiding,slecht onderwijs,gerenommeerde nha heeft samenwerking stop gezet, geesteszieke leiding krijg ik ervoor terug. Ik wil les opdrachten en examens.
maar door de leiding en begeleiding word ik telkens beledigd , gekleineerd, er is een docenten leegloop, intern is er geen ervaring hoe de zorg werkt in de praktijk. Ik kan langer door gaan. Mede-studenten die weggewerkt zijn en monddood worden gemaakt ,omdat het moeilijk is geworden wanneer je weggepest bent door de leiding wanneer die leiding zelf 20-jaar jonger is. Mensen laat je horen.

17752 10 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Apr 27, 2016 om 04:38
16817 Antwoorden / 108 Vragen

U geeft wel informatie maar...het KASSA forum, de mensen die bij vragen willen helpen met uw bericht, ik in ieder geval, kan daar niet veel mee, dan alleen concluderen dat u uiterst ontevreden bent. En "welke" mensen laat je horen. Is er van Medivus geen Facebookpagina: daar bereikt u veel meer mensen, ook die wellicht dezelfde ervaringen ondervinden/hebben ondervonden.
Zie nu dat ze actief zijn op Facebook en twitter, dus gaat u daar eens flink van leer trekken.

edrick3
door edrick3 - Apr 27, 2016 om 14:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

De website van medivus is niet te laden, problemen ....?

marita5
door marita5 Apr 27, 2016 om 15:04
11495 Antwoorden / 15 Vragen

gaat alleen via FB of je dan contact krijgt of een klacht kunt indienen weet ik niet .

me
door mein33 - Apr 28, 2016 om 11:25
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@kukelekuu,

U heeft het probleem wel heel erg onbegrijpelijk, voor mij in ieder geval, omschreven.
Ik denk dat dit mede komt door het tijdstip waarop u uw vraag hier heeft geplaatst.
Kunt u misschien nogmaals uw probleem omschrijven en doe dit dan stap voor stap zodat het een wel begrijpelijk vraag zal zijn.

gerbera
door gerbera - Apr 28, 2016 om 12:05
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Beste @ kukelekuu, lees uw bericht zelf eens goed door, wedden dat u er ook niets van snapt. Maar ja de naam kukelekuu zegt al genoeg.

Me
door Medivus Den Haag - May 27, 2016 om 16:55
1 Antwoorden / Vragen

Geachte redactie van Vara's Kassa,
Ik heb jullie twee dagen geleden een keurige mail gezonden omtrent het bovenstaande bericht van 'Kukelekuu' en de moedwillige laster die hij/zij hier over Medivus heeft geplaatst. Ik heb jullie netjes uitgelegd dat e.e.a. kant nog wal raakt en heb er informatie bij gezet zodat jullie e.e.a. zelf onafhankelijk konden gaan checken. Tot op heden helaas géén enkele reactie van jullie. Zojuist heb ik telefonisch contact gezocht met jullie en mij is via het centrale nummer te kennen gegeven dat jullie telefonisch niet te bereiken zijn; enkel via de mail. Maar goed, jullie geven zelf al aan dat jullie dergelijke (overige) mails ter kennisgeving aannemen en er niet op wensen te reageren. Jullie keuze - verstoppertje spelen - hoe betreurenswaardig ook.

Voor de goede orde: jullie hebben rekening te houden met een wettelijk kader en zijn verantwoordelijk wat er op jullie fora / website zoal gepubliceerd wordt.
Jullie hebben de wettelijke plicht om zorgvuldig te kijken naar hetgeen men hier zoal aan informatie plaatst. En al helemaal indien er nogal zware beschuldigingen worden geplaatst. Beschuldigingen waarvan jullie genoegzaam kunnen aannemen dat het zeer schadelijke uitlatingen zijn. Jullie handelen klaarblijkelijk niet in lijn met jullie wettelijke plichten. Vandaar dat ik jullie nu formeel aansprakelijk stel. Laster, met geen ander doel om iemands goede reputatie in het openbaar te beschadigen, is in ons land een strafbaar feit. U als forumbeheerder dient zoiets te weten en u heeft de wettelijke plicht accuraat te reageren indien dat via jullie forum aan de orde is. Jullie blijven helaas in gebreke en dat siert jullie niet.

Medivus zal zich nu gaan wenden tot de directie van de VARA.

tijger1
door tijger1 - May 27, 2016 om 16:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@medivus

Dus het zijn blijkbaar allemaal leugens die in het topic staan? Maar u stelt nogal wat eisen. Binnen twee dagen reageren. Beetje onzinnig.

pi
door pieterwolters Jun 30, 2016 om 22:33
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Dus jij zou rustig een paar weken wachten op een reactie als je publiekelijk (en wellicht onterecht) door het slijk wordt gehaald?

me
door medivus student - Jun 30, 2016 om 17:36
1 Antwoorden / Vragen

Hallo Kukelekuu,
ik heb precies hetzelfde probleem zoals jij hier beschrijft. Als je iets te vermelden heb wordt je letterlijk gechanteerd om zoals jij beschrijft monddood word gemaakt. Stage begeleiding of begeleiding tijdens je opleiding is er niet en mocht je opdrachten niet beggrijpen dan moet je ze maar extra betalen voordat zij jou willen helpen. Verder wordt je gewoon onder duim gehouden en heb je niet veel te zeggen of je het ermee eens bent of niet. Hun wil is wet. Mogen ze je niet dan heb je een moeilijke opleiding gekozen en dat zul je merken ook. Post beheren kunnen ze niet want ze raken continu hun mails kwijt. En ga zo maar door. De stage periode is geen stage maar een onderlinge strijd. Je betaald bakken vol geld en ze willen steeds meer geld. Ik kan me heel goed in leven in wat je bedoeld. Telefoons die pleegt die worden gewoon weg gewerkt of ze zeggen dat ze je meerdere keren terug bellen maar dat komt er nooit van...!!

tijger1
door tijger1 - Jun 30, 2016 om 23:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@pieterwolters

Er is nogal een verschil tussen twee dagen en een paar weken. Ik neem aan dat er bij Kassa honderden mails binnenkomen.

ni
door nieuwsgierig_1964 - Jul 26, 2016 om 23:07
1 Antwoorden / 1 Vragen

goededag,

heel herkenbaar. heb min of meer hetzelfde meegemaakt
stel je een vraag telefonisch wordt je met een kluitje in het riet gestuurd,
vraag je per e mail dan krijg je als antwoord dat je zult worden aangeklaagd wegens....en dat je daarom van verdere deelname wordt uitgesloten....
ervaren onderwijzend personeel verlaat dit instituut voor een andere werkkring.....zie linkedin
en kijk ook eens hier: http://www.curatoren.nl/fo/affilliate_verslag.php?a=130&b=2948247
en pas op, de mensen die hier om meer gedetaileerde info vragen (gerbera) zijn waarschijnlijk van medivus, hoe meer gegevens hoe beter ze kunnen ischatten wie je bent...dus pas op....
en de reaktie van medivus is typisch....

tijger1
door tijger1 - Jul 27, 2016 om 01:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@nieuwsgierig1964

Ik kan u verzekeren dat het forumlid Gerbera zeker niet van Medivus is. Het topic van de Ts blinkt niet uit in helderheid, daarom wordt een toelichting gevraagd.