door eyesonly 16 nov. 2004 om 10:58
Geldzaken & recht

Mirale

Enige tijd geleden is mijn moeder lid geworden van deze maatschappij. Maar nu wil ze graag haar lidmaatschap opzeggen hoe moeten wij dat doen. Want er staan een nummer op de rekening die je moet bellen maar als je de verpakking openmaakt mag je hem niet meer terugsturen. Wat nu?

2964 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo eyesonly,


Vele mensen kampen met problemen met dit soort firma's. Lees de volgende antwoorden maar eens.


http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&qid=34400&cat=658


Selekteren met de linker muisknop, ctrl-c (knippen) en in de adresbalk ctrl-v (plakken)


suc6, Freya

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo eyesonly, zou u wat meer gegevens willen verstrekken over deze maatschappij. Ik kan er nergens iets over vinden maar b.v. wel over Miriale. Dus als u aangeeft wat ze doen, of verkopen kan ik u misschien helpen. Groeten - PML

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nou mijn moeder is dus lid geworden van mirale. Zo dat ze eens in de zoveel tijd een setje lingerie thuisgestuurt zou krijgen. Maar nu blijken ze alleen maar slipjes te sturen en als je er een bh-tje bij wilt, is dat onbeschoft duur. Nu willen we het abonnement bij hun opzeggen maar dat gaat nog al moeilijk. Verder gaat het om het bedrijf Mirale International. Een merk van de PROVEA groep.

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit is wel heel makkelijk punten verdienen :-)

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ eyesonly - ik ga op onderzoek uit.


@ freya - sssssst niets tegen Cats zeggen :-)

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo eyesonly,


het adres van miriale / tono :
miriale tono
postbus 43
3640 AA Mijdrecht
tel: 0297 - 282373


succes en groeten tuinfreak

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tja, ik volg dit soort punten met argusogen, hopelijk wordt de redactie nog eens wakker/of alerter. Maar zo krijg ik ze zelf ook wel eens.

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

eyesonly, In aanvulling wat tuinfreak al meldde: Het is een onderdeel van het schimmige Zwitserse bedrijf Provea, Route de Dragons 9, CH-1033 Cheseaux sur Lausanne. Het beste kunt u ze schriftelijk met ontvangstbevestiging laten weten verdere zendingen niet meer op prijs te stellen. Als, na betaling van de laatste zending na uw opzegging, er desondanks nog zendingen komen deze gewoon weigeren of terugsturen en laat u dan vooral niet intimideren door aanmaningen, herinneringen of wat dan ook.


Succes - PML


@ freya - paar puntjes nu mag toch wel ?

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 12:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Cats, op deze manier schieten de goede bedoelingen van de redactie inderdaad hun doel voorbij maar wie weet er een goedwerkend alternatief ? Ik denk dat aan de vragenstellers goed duidelijk gemaakt moet worden wat de bedoeling is en b.v. na het aanklikken van de knop 'beste antwoord' dit nog eens kort wordt herhaald en om bevestiging wordt gevraagd. Voor een beetje IT-er makkelijk in te bouwen.

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Paul, ik heb bij een ander antwoord (ik kan niet meer zo gauw terugvinden waar het was) al eens gesproken over 10 punten antwoord i.p.v. beste antwoord, ook met de redactie over gehad. Heb je dat item ook gelezen enige dagen geleden? Oorzaak van de fout is, dat mensen denken, wanneer ze op beste antwoord klikken, ze denken, dat de redactie/ of het systeem, het beste antwoord laat zien. Maar je antwoord aan deze vragenstelster maakt alles weer goed!

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag tuinfreak,


Weet jij toevallig of dit hetzelfde bedrijf is als patricia holland? Vriendelijke groet, Ton.

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ Ton, Bij een andere topic stond het tfnr van de klantenservice van patricia holland


0900 4564564


maar misschien heb je dat zelf ook gelezen en dan sla je dit bericht maar over :-)  groeten - Paul

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ve
VerikBrabant - 25 aug. 2016 om 09:18
Computers & telefonie
I-pad 2 air op vreemde wijze "krom" getrokken. Apple zegt "niet ons probleem"!!

I-pad 2 air op vreemde wijze "krom" getrokken. Apple zegt "niet ons probleem"!!

Op 3-juli 2016 een I-pad air2 gekocht en na 6 weken trekt deze helemaal krom.We hebben hem aangeboden bij Apple ter vervanging of eventueel reparatie, maar na 6 weken zul je denken een nieuw exemplaar te krijgen??Na een mail van Apple waar ze melden dat dit geen garantie is ben ik gaan bellen met de service(nou service).Daar zeiden ze nogmaals dat dit door mijn toedoen is ontstaan???Toch knap dat ... Lees meer

sp
spirasmus - 25 aug. 2016 om 16:14
Computers & telefonie

Wel internet en toch geen internet

Ik heb nog een desktop met Windows XP (ja, ik weet, ik moet een nieuwe kopen en niet op internet gaan :-).
Maar nu de vraag:
Ik heb Windows XP helemaal opnieuw geïnstalleerd en via een kabel met Ziggo Horizonbox aangesloten. 
Onderaan op de taakbalk staat dat Internet aanstaat en het bereik Uitstekend is etc.

Echter, als ik Internet Explorer opstart en een site bijv. Fire ... Lees meer

Mo
Monsie - 25 aug. 2016 om 19:06
Garantie & verzekeringen

Afgewezen claim HEMA reisverzekering

Ik heb een doorlopende reisverzekring bij de HEMA met Europa dekking. Tijdens de vakantie is er ingebroken in mijn auto terwijl wij bij de balie van een hotel de reservering completeerden. De buit bedroeg de tas van mijn vrouw met o.a. haar mob., paspoort, portemonnee etc, De politie heeft een aangifte opgenomen en verklaring opgesteld. Bij thuiskomst weigert de verzekering/HEMA de claim toe te wi ... Lees meer