door eyesonly - 16 Nov 2004 om 10:58
Geldzaken & recht

Mirale

Enige tijd geleden is mijn moeder lid geworden van deze maatschappij. Maar nu wil ze graag haar lidmaatschap opzeggen hoe moeten wij dat doen. Want er staan een nummer op de rekening die je moet bellen maar als je de verpakking openmaakt mag je hem niet meer terugsturen. Wat nu?

2360 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

ve
door verwijderd - 16 Nov 2004 om 11:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo eyesonly,


Vele mensen kampen met problemen met dit soort firma's. Lees de volgende antwoorden maar eens.


http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&qid=34400&cat=658


Selekteren met de linker muisknop, ctrl-c (knippen) en in de adresbalk ctrl-v (plakken)


suc6, Freya

ve
door verwijderd - 16 Nov 2004 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo eyesonly, zou u wat meer gegevens willen verstrekken over deze maatschappij. Ik kan er nergens iets over vinden maar b.v. wel over Miriale. Dus als u aangeeft wat ze doen, of verkopen kan ik u misschien helpen. Groeten - PML

ve
door verwijderd - 16 Nov 2004 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nou mijn moeder is dus lid geworden van mirale. Zo dat ze eens in de zoveel tijd een setje lingerie thuisgestuurt zou krijgen. Maar nu blijken ze alleen maar slipjes te sturen en als je er een bh-tje bij wilt, is dat onbeschoft duur. Nu willen we het abonnement bij hun opzeggen maar dat gaat nog al moeilijk. Verder gaat het om het bedrijf Mirale International. Een merk van de PROVEA groep.

ve
door verwijderd - 16 Nov 2004 om 11:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit is wel heel makkelijk punten verdienen :-)

ve
door verwijderd - 16 Nov 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ eyesonly - ik ga op onderzoek uit.


@ freya - sssssst niets tegen Cats zeggen :-)

ve
door verwijderd - 16 Nov 2004 om 11:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo eyesonly,


het adres van miriale / tono :
miriale tono
postbus 43
3640 AA Mijdrecht
tel: 0297 - 282373


succes en groeten tuinfreak

ve
door verwijderd - 16 Nov 2004 om 11:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tja, ik volg dit soort punten met argusogen, hopelijk wordt de redactie nog eens wakker/of alerter. Maar zo krijg ik ze zelf ook wel eens.

ve
door verwijderd - 16 Nov 2004 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

eyesonly, In aanvulling wat tuinfreak al meldde: Het is een onderdeel van het schimmige Zwitserse bedrijf Provea, Route de Dragons 9, CH-1033 Cheseaux sur Lausanne. Het beste kunt u ze schriftelijk met ontvangstbevestiging laten weten verdere zendingen niet meer op prijs te stellen. Als, na betaling van de laatste zending na uw opzegging, er desondanks nog zendingen komen deze gewoon weigeren of terugsturen en laat u dan vooral niet intimideren door aanmaningen, herinneringen of wat dan ook.


Succes - PML


@ freya - paar puntjes nu mag toch wel ?

ve
door verwijderd - 16 Nov 2004 om 12:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Cats, op deze manier schieten de goede bedoelingen van de redactie inderdaad hun doel voorbij maar wie weet er een goedwerkend alternatief ? Ik denk dat aan de vragenstellers goed duidelijk gemaakt moet worden wat de bedoeling is en b.v. na het aanklikken van de knop 'beste antwoord' dit nog eens kort wordt herhaald en om bevestiging wordt gevraagd. Voor een beetje IT-er makkelijk in te bouwen.

ve
door verwijderd - 16 Nov 2004 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Paul, ik heb bij een ander antwoord (ik kan niet meer zo gauw terugvinden waar het was) al eens gesproken over 10 punten antwoord i.p.v. beste antwoord, ook met de redactie over gehad. Heb je dat item ook gelezen enige dagen geleden? Oorzaak van de fout is, dat mensen denken, wanneer ze op beste antwoord klikken, ze denken, dat de redactie/ of het systeem, het beste antwoord laat zien. Maar je antwoord aan deze vragenstelster maakt alles weer goed!

ve
door verwijderd - 16 Nov 2004 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag tuinfreak,


Weet jij toevallig of dit hetzelfde bedrijf is als patricia holland? Vriendelijke groet, Ton.

ve
door verwijderd - 16 Nov 2004 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ Ton, Bij een andere topic stond het tfnr van de klantenservice van patricia holland


0900 4564564


maar misschien heb je dat zelf ook gelezen en dan sla je dit bericht maar over :-)  groeten - Paul

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
marjaa - 07 Feb 2016 om 11:55
Garantie & verzekeringen

Opstalverzekering vakantiehuisje naar werkelijke waarde

Weet iemand een opstalverzekering voor vakantiehuisje waarbij de werkelijke waarde als uitgangspunt genomen wordt? Ik heb nu een verzekering die duurder is dan die voor mijn woonhuis, terwijl de waarde van vakantiehuisje veel en veel minder is. Ik weet dat rabobank dat aanbood, maar kan alleen als je alles via hen doet en dat wil ik niet. Alvast bedankt voor het meedenken. Ik heb diverse verzekeri ... Lees meer

zo
zoekster1 - 07 Feb 2016 om 10:37
Vrije tijd & tuin

Kan de fragmenten van Kassa niet terugzien

Ik weet dat sommige van jullie dat ook hebben. Ik kan de fragmenten van Kassa tv niet terug zien. Weten jullie daar een oplossing voor? Ik heb het al maanden geleden gemeld bij de redactie zelfs met een printscreen, maar ze doen er niets mee.

Aangezien ik mij als consument ernstig gedupeerd voel, vind ik dit zeker een consumentenvraag. Als deze vraag zou worden verwijderd is hier sprak ... Lees meer

si
simon92 - 06 Feb 2016 om 13:13
Auto & vervoer

Autovoorruit problemen

goededag allemaal,

mijn vader heeft een oldtimer inbezit, die auto had zolang ik me kan herinneren al een barst in de voorruit, nu is dat achteraf omdat de voorruitframe verbogen is van deze cabriolet.

deze auto is naar een specialist gebracht in oldtimers en vooral in dit type auto's. Hij is er zelf pas na 2 ruiten achter gekomen. 

Na veel gedoe heen en weer heeft ... Lees meer