Vragen over Geldzaken & Recht

J.
J.c.kruis - Nov 13, 2017 om 19:46
Geldzaken & recht

Op welke manier kan ik mijn geld terug krijgen als de tegenpartij niet betasld

Ik heb een rechtzaak gewonnen maar de tegen partij die mij een flink bedrag moet betalen zegt het niet te hebben en betaalde mij nu masndelijks een klein bedrag masr daar is ze nu gewoon mee gestopt ik heb haar daar schriftelijk op aan gesproken masr krijg geen reactie wat kan ik verder nog ondernemen Lees meer

ik
ikzoekmijnrecht - Nov 13, 2017 om 16:37
Geldzaken & recht

Wachttijd rechtbank

Vanaf maart 2017 ben ik bezig met een aannemer die werkzaamheden voor ons zou gaan, wegens wanpresentatie zijn werkzaamheden te herstellen dan wel teveel ontvangen bedrag terug te betalen. Hij werkt aan alle kanten tegen. Dit geeft tot op vandaag zowel financiele als mentale schade. We hebben we besloten om zsm om tot een oplossing te komen en daarom  in juni 2017 een rechtzaak aan te gaan tegen ... Lees meer

An
Annaleida - Nov 13, 2017 om 14:12
Geldzaken & recht

Mag dat zomaar

Ik schakelde 'Student aan huis' in voor het koppelen van pc aan printer. Toen de student kwam moest ik behalve de voorrijkosten en kosten per kwartier een abonnement afsluiten van €12 per jaar! Tot weder opzegging! Als ik brood koop bij een bakker dan kan hij mij toch ook niet contractueel verplichten om daar te blijven kopen? Ik vind dit zó schandalig! Hoeveel oudere mensen (hun doelgroep) ... Lees meer

ka
karel_2 - Nov 12, 2017 om 15:03
Geldzaken & recht

Wij hebben derving van woongenot Kan ik de woningbouw aansprakelijk stellen?

Sinds de fietsenzaak onder onze 55plus appartementen complex zich heeft uitgebreid en er een grotere fietsenwerkplaats van gemaakt is omdat de winkel niet lonend is hebben wij al geruime tijd erg veel last van contactgeluid van die zware motoren. Een geluidsrapport is al geweest en daaruit blijkt idd dat ze boven de norm zitten met twee fietslieren ( motorisch gedraaid) . Als ze er nu net op zitte ... Lees meer

mo
moerk255 - Nov 10, 2017 om 20:02
Geldzaken & recht

Is er iets bekend over het tijdelijk blokkeren van een aangemaakte Wallet?

Onlangs heb ik, om te ervaren hoe het werkt met aankoop van bitcoins, bij Blockchain een wallet, een digitale portemonnee, aangemaakt en daarin Euro 100 gestort om daarmee bitcoins aan te kopen. In de dagen erna zag ik dat de koers daalde en wilde meer bitcoins aankopen. Toen bleek dat mijn Wallet voor 6 dagen was geblokkeerd met als reden dat mijn betaalgedrag onderzocht moest worden Zie hierna d ... Lees meer

An
Andreprivacy7 - Nov 6, 2017 om 14:41
Geldzaken & recht

Abonnement sportschool

Mag een incasso bureau (periodiek) meer dan het maandelijkse abonnementbedrag afhalen. Het gaat hier om enkele dubbeltjes.

RUBEN Lees meer

Bv
Bvh_1 - Nov 4, 2017 om 20:03
Geldzaken & recht

Waarom laten jullie de mensen in de uitzending niet gewoon uitpraten?

Het is ook geen wonder dat mensen/bedrijven niet naar de studio willen komen. Er wordt om uileg gevraagd maar jullie geven de mensen geen kans om het uit te leggen. Als die domme must van een presentatrice niet te horen krigt wat ze wil worden de gasten onderbroken tijdens de uitleg en worden er woorden in hun mond gelegd. En de conclusies die getrokken worden van het kleine beetje dat uitgelegd k ... Lees meer

m.
m.c.terhorst - Oct 29, 2017 om 05:14
Geldzaken & recht

Huur expert.nl

geachte Kassa,

hoe is het mogelijk dat een huur expert.nl nog steeds zijn gang kan gaan om mensen uit te buiten.!
Ik heb op hun webside gezien dat er een appartement te huur is voor 960 euro op de oudegracht Utrecht , de  zijde waarop mijn pand te zien is ,ik weet zeker dat er niets te huur is ,en wel tot aan 5 panden verder...verder weg zou foto niet rechtvaardigen...het heeft ge ... Lees meer

za
zaeed - Oct 23, 2017 om 18:48
Geldzaken & recht

Ik wil met me vriendin 20 jaar uit suriname in nederland wonen is dit mogelijk

ik heb al een aantal jaar een vriendin in suriname zij is 20 jaar en vrijgezel.
ik woon in nederland en ben zelf 30 jaar
ik heb een vaste baan en een koophuis.
maar wil weten of dit mogelijk is en welke stappen ik zou moeten ondernemen nu.
ik zag ook dat het ind zegt dat zij min 21 moet zijn is er een andere manier waarop ik kan aantoen dat het echt me vriendin is en dat zij ... Lees meer

yi
yiska - Oct 13, 2017 om 13:55
Geldzaken & recht

Bewindvoering

ik zou graag de bewindvoering voor de rechter willen slepen. we zijn nu 2 jaar verder.wij zijn nog steeds hun puinzooi aan het betalen.ik zou graag juridische hulp erbij willen hebben. we hebben ongeveer 7 jaar hun zelf ingeschakeld. kom er achter dat ze niet doen .wat wij van verwachten. ze hebben belastingen papieren verkeerd ingevult en we kregen aanmaningen .ziekenfonds werdt gewoon niet betaa ... Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels