ri
door richard seesing Oct 24, 2016 om 22:41
Geldzaken & recht

Onjuist 0900 tarief

Op 15 september 2016 benaderde ik via een 0900 informatie nummer het software bedrijf TAKE2 Benelux
Het bandje sprak over een tarief van 80ct per minuut. De man die ik sprak zei dat het bandje niet klopte, omdat per juni 2013 de regels verandert zijn en het maximaal maar 1 euro per gesprek mag kosten. Daarom zei hij me dat ik alle tijd had voor het gesprek.


 


Navraag bij de ACM bevestigd dat de regels inderdaad een maximum van 1 euro voorschrijven.


 


Groot was de verontwaardiging dat aan het eind van de maand er 14 euro los van mijn bundel werd geincasseerd door T-Mobile.


 


Het bedrijf TAKE2 reageert niet op mijn mails dit terug te draaien, (ik ga ze niet bellen natuurlijk anders komen er weer kosten bij)


T-Mobile zegt van de ACM regels niets te weten (nee, natuurlijk niet) en incasseert blind geld van mijn rekening wat hen door TAKE2 opgedragen word.


Discussie is niet mogelijk.


1065 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Oct 24, 2016 om 22:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Het is 1 euro per gesprek + de kosten van mobiele telefonie.

tijger1
door tijger1 - Oct 24, 2016 om 23:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hoe lang hebt u asn de telefoon gehangen?

tenormin
door tenormin Oct 24, 2016 om 23:37
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Ik hang nooit meer aan een telefoon, weet niet eens meer hoe zoiets gaat:-)

reflecs
door reflecs - Oct 25, 2016 om 14:26
1859 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik vraag me af hoe u aan dat 0900-nummer komt.
http://www.nvpi.nl/leden/take-2-interactive-benelux-bv?page=9

Was het zoiets?:   https://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t2943225/breda/take-two-interactive-benelux-b.v./

Let op

Heeft de nummerinformatiedienst het juiste telefoonnummer voor u gevonden? Dan kunt u meestal daarmee worden doorverbonden. Na het doorverbinden betaalt u hier vaak nog een tarief per minuut voor. U belt immers nog steeds via de nummerinformatiedienst. Kost de nummerinformatiedienst bijvoorbeeld 80 cent per minuut? Dan betaalt u ook 80 cent per minuut als u bent doorverbonden met een normaal telefoonnummer.
Uit:https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/telefoonnummers/informatienummers/informatienummers-0800-0900-0909-18xy


marita5
door marita5 Oct 25, 2016 om 14:43
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@reflecs , hier een google recensie  : Take Two Interactive Benelux B.V , Ik moest het 0900 nummer hebben om Rockstar te bereiken over mijn defecte GTA V schijf, erg dure maar goede en snelle service., hier maak ik uit op dat als er iets defect is je word doorverwezen naar het 0900 nummer .

reflecs
door reflecs Oct 25, 2016 om 15:08
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hmm, ze hebben een contactformulier op de site. Het zal voor Ts nu in ieder geval wel duidelijk zijn.  Is het rechtstreeks, dan mag het niet.  Is er door tussenkomst van een andere dienst gebeld, dan mag het wel.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer