Od
door Odee Jul 25, 2016 om 11:27
Geldzaken & recht

Plaggemars

Ik zou graag de uitzending van Kassa willen zien die - naar ik begrepen heb - ergens in 2011 werd uitgezonden inzake het incassobureau Plaggemars. Ook ik heb nare ervaringen met dit bedrijf omdat ik botweg weiger te betalen en ik een rechtszaak met belangstelling tegemoet zie.

De link naar deze uitzending zou ik graag willen weten, waarvoor bij voorbaat dank.

1445 4 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Jul 25, 2016 om 11:35
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Mogelijk heeft u hier iets aan. https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=36&t=150052
Overigens zijn zij lid van het NVI en kunt u daar mogelijk ook uw klacht kwijt.
Lees ook hier even; http://schrijf.land/375/dubieuze-incasso-laat-je-vooral-niet-intimideren

Cookies
door Cookies - Jul 25, 2016 om 11:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Volgens mij is er geen uitzending geweest over Plaggemars. Misschien heb je wat aan dit topic over Plaggemars https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/plaggemars-incassobureau-baarn-anatidateren-brieven

Gerry1969
door Gerry1969 - Jul 25, 2016 om 13:30
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik zal mijn betamax collectie er even op nazien.
Diewilik

aurora1
door aurora1 - Jul 25, 2016 om 14:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien is dit bureau ooit eens ergens in een uitzending bij een bepaald onderwerp ter sprake gekomen, wat ook o.a. bij de Rijdende Rechter geweest kan zijn of bij Recht in de Regio e.d.. In ieder geval is er niet zonder meer een uitzending over te vinden.
U kunt ook op dit forum het probleem voorleggen en dat u hier eventueel adviezen krijgt.