ma
door mariska350 3 sep. 2013 om 13:22
Geldzaken & recht

Sunniva clinics

Ik zie nu dat het klachten regen op interenet over de behandelingen bij Sunniva Cliniics of sinds kort Belleza in Arnhem. Met moeite heb ik mijn vakantieveiling ticket kunnen omzetten in een afspraak het arragement Garra Ruffa met High Tea voor 4 personen. Omdat het dus klachten regent op internet geeft het mij geen vertrouwen in de kwaliteit van het arrangement.
ik wil dus annuleren dat? En hoe moet ik dit aanpakken??

4044 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door dearagain - 3 sep. 2013 om 14:04
2463 Antwoorden / 7 Vragen
0

*gewoon bellen, schrijven, e-mailen of faxen en dan afwachten wat annuleren kost

door tenormin - 3 sep. 2013 om 14:13
11349 Antwoorden / 68 Vragen
0

Ik las op deze site lees hier dat je niet kunt annuleren. Althans, dat stond op Google, als je het doorleest kom je het misschien nog tegen (ben zelf slechte lezer maar kon het niet vinden).

door ekiem - 3 sep. 2013 om 14:53
448 Antwoorden / 65 Vragen
0

Is misschien een rare oplossing, maar is het een optie om als het annuleren niet lukt ,de arrangement te verkopen op marktplaats ?

Ligt natuurlijk ook aan de kosten van het arrangement of anders toch er gebruik van maken. De negatieve klachten zijn subjectief en het zou best eens mee kunnen vallen.

gr. Ekiem

door tenormin - 3 sep. 2013 om 15:34
11349 Antwoorden / 68 Vragen
0

ekiem, wat je mariska350 als oplossing aangeeft is helemaal niet raar; alleen, er staan al aanbiedingen van dit arrangement en wil je het verkopen moet je behoorlijk onder de prijs gaan zitten, althans, wat ik er van/over lees. Ligt van moeilijk met arrangementen, het annuleren dan, daar 'doen ze meestal niet aan'.

ma
door mariska350 - 3 sep. 2013 om 15:42
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

moet ik iets gaan verkopen als ik weet dat het zeer waarschijnlijk kwalitiatief onder de maat is??? Vind ik niet zo netjes.

door ekiem - 3 sep. 2013 om 15:57
448 Antwoorden / 65 Vragen
0

Zoals ik al als eventuele oplossing aangaf, je weet het niet.Het kan best nog mee vallen.

Ik heb ooit eens een arrangement gekregen voor de Zwaluwhoeve in Hierden. Recensies gelezen, nou nou, allemaal een doffe ellende had door het lezen van alle negatieve "reclame " er al helemaal geen zin in.

Maar ja, je krijgt het cadeau . Toch maar gegaan en ik moet toegeven, het was niet al te druk ( was op een Maandag ) en het eten viel ook mee. Hoe het er nu is weet ik niet, ik heb het in dit geval over 2 jaar geleden.

Wat ik hiermee wil zeggen is, laat je niet teveel negatief beïnvloeden
En als jij iets verkoopt, dan kun je toch niet voor een ander bepalen dat het kwalitatief onder de maat is, dat moeten zij dan toch zelf ervaren. Misschien zien zij dat anders.

Ekiem.

door dearagain - 3 sep. 2013 om 17:07
2463 Antwoorden / 7 Vragen
0

[quote=mariska350 schreef op dinsdag 3 sep 2013, 15:42]moet ik iets gaan verkopen als ik weet dat het zeer waarschijnlijk kwalitiatief onder de maat is??? Vind ik niet zo netjes.

*daar zou ik maling aan hebben

*wat een gek er voor geeft!

su
door sunnivaklacht - 20 sep. 2013 om 18:44
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Na enkele e-mails en telefoongesprekken geld terug gekregen dat ik had betaald op Vakantieveilingen.nl m.u.v. de kosten.

Ik woon in de buurt van Arnhem en wat heeft geholpen was mijn mededeling dat als ik het geld niet per omgaande op mijn rekening gestort zou worden, ik het zelf op zou komen halen bij hun vestiging aan de Velperweg 25a in Arnhem.

mo
door mootjebikkel - 5 okt. 2013 om 10:00
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ik heb via Groupon een bon gekocht voor de Fish-spa incl High Tea bij Sunniva Clinics Arnhem, nu Belleza.
Na het maken van de afspraak kreeg ik keurig een mail ter bevestiging. Enkele dagen voor de geplande datum kreeg ik een mail dat de tank een barst had en er een aantal vissen overleden waren. Er zou z.s.m. contact worden opgenomen omtrent het maken van een nieuwe afspraak. Na een week, en het zien van de klachten op het internet, heb ik zelf een mail gestuurd om alsnog een afspraak te plannen of mijn geld terug te krijgen. Tot op heden niets terug vernomen. Vandaag een mail gestuurd, dat ik per omgaande het geld terug wil ontvangen, anders kom ik het zelf halen op de Velperweg in Arnhem. Ben zelf woonachtig in Arnhem. Afwachten dus, maar gaan doe ik zeker. En opnieuw worden er nu arrangementen aangeboden van Belleza op vakantieveilingen.
Groupon heb ik al ingelicht over deze situatie, maar daar nog weinig actie.

sp
door spring89 - 14 okt. 2013 om 08:49
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ik heb via Groupon een bon gekocht voor de Fish-spa incl High Tea bij Sunniva Clinics Arnhem, nu Belleza.
Na het maken van de afspraak kreeg ik keurig een mail ter bevestiging. Enkele dagen voor de geplande datum kreeg ik een mail dat de tank een barst had en er een aantal vissen overleden waren. Er zou z.s.m. contact worden opgenomen omtrent het maken van een nieuwe afspraak. Na een week, en het zien van de klachten op het internet, heb ik zelf een mail gestuurd om alsnog een afspraak te plannen of mijn geld terug te krijgen. Tot op heden niets terug vernomen. Vandaag een mail gestuurd, dat ik per omgaande het geld terug wil ontvangen, anders kom ik het zelf halen op de Velperweg in Arnhem. Ben zelf woonachtig in Arnhem. Afwachten dus, maar gaan doe ik zeker. En opnieuw worden er nu arrangementen aangeboden van Belleza op vakantieveilingen.
Groupon heb ik al ingelicht over deze situatie, maar daar nog weinig actie.


Om even op bovenstaande te reageren. Ik heb via vakantieveilingen.nl een dag fish en spa met High tea gewonnen. Dit was in juni, pas in september kon ik de eerste afspraak maken. Twee dagen van tevoren kreeg ik een herinnering aan mijn afspraak, had ook een vrije dag genomen van werk. Een dag van tevoren in de avond om half 8 krijg ik een mail dat de vistank stuk is, toen ben ik direct op internet gaan kijken wanneer ik een nieuwe afspraak kon maken en dit zou pas begin maart kunnen! Dit was bij Nuevo Clinics in Utrecht. Zij zijn telefonisch totaal niet bereikbaar, ik heb hier ook een heel slecht gevoel aan over gehouden. Ik raad jullie aan om bij vakantieveilingen hier niet op te bieden. Overigens heb ik na veel telefoontjes met de klantenservice van vakantieveilingen wel mijn geld terug gehad. Heel veel succes aan degene die hier een bon van hebben!

ft
door ftklacht - 5 nov. 2013 om 11:39
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het enige wat ik hierover kan zeggen. Koop niets bij Sunniva, Belleza etc. Je krijgt niet waar voor je betaalde geld. De klachten op internet (die je kunt vinden) liegen er niet om. Zelf een IPL pakket gekocht (jaar geleden). Helaas kon ik geen afspraken maken, de agenda was altijd vol. Ondertussen is het pakket verlopen (maar ho maar, geen geld terug!) Consumentenbond is om de hoogte hierover, dus we wachten gewoon af! Succes iedereen!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

K.
K.r - 27 aug. 2016 om 06:18
Geldzaken & recht

Mijn schoonmoeder heeft mijn gouden sieraden

Beste,

Sinds ik ruzie heb met mijn schoonfamilie heeft mjjn schoonmoeder al mijn goudensieraden stiekem afgepakt en geeft deze niet terug. Ik weet dat zij mijn sieraden heeft. Ik heb gesprekken tussen mijn man en haar dat zij het hebben. Mijn man laat zijn mama echt alles toe en geeft haar nog gelijk dat zij mijn sieradem heeft. Nu wil ik mijn sieraden terug want ik heb ze genoeg tijd g ... Lees meer

rp
rpeterson - 20 aug. 2016 om 12:45
Geldzaken & recht

Huis erven van alleenstaande die we verzorgen

Mijn vrouw verzorgt een alleenstaande dame. Zowel via een zorginstelling als mantelzorger en in haar privé tijd. De oude dame heeft geen kinderen of andere familie meer. Ze beschouwd mijn vrouw als haar dochter zegt ze omdat mijn vrouw, en soms ook ik als enige naar haar omkijken en de dingen voor haar doen doen die ze zelf niet meer kan.
In haar erfenis heeft ze lang geleden beschreven dat d ... Lees meer

to
tom weenink - 26 aug. 2016 om 12:39
Computers & telefonie

Bent u ook benadeeld door Vodafone met ontbindingsvoorstel om ontbreken dekking?

Helaas ondervind ik problemen met het netwerk van Vodafone aan de kust van NL. Nog duidelijker: de dekking ontbreekt in het geheel. 

Wij hebben een seizoensplaats (6 maanden) op een bekende duincamping aan de NH kust. Bellen, gebeld worden en internetten is niet mogelijk in een straal van 3 KM. Er staan op onze camping alleen al 600 seizoensplaatsen. Nu ik zelf met het dekkings probleem ... Lees meer