in
door inge-marije meuleman May 28, 2016 om 09:49
Geldzaken & recht

Theorieexamen annuleren?

Mijn minderjarige dochter heeft een theorieexamen gereserveerd op mijntheorieexamen.nl. Ik wil deze annuleren, omdat ik het er niet mee eens ben. Dat kan toch?

4080 16 Rapporteer

Topantwoord

ja
door jackyh - May 28, 2016 om 09:59
953 Antwoorden / 4 Vragen

Als voor de reservering uw toestemming vereist is dan kunt u annuleren.

tijger1
door tijger1 - May 28, 2016 om 10:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik dat adres intik, kom ik nergens.

in
door inge-marije meuleman - May 28, 2016 om 10:26
1 Antwoorden / 1 Vragen

Mijntheorieaanvragen.nl
is het juist adres. Excuses

sjjoppy
door sjjoppy - May 28, 2016 om 10:36
7185 Antwoorden / 3 Vragen
Ma
door Mat Matheij May 28, 2016 om 15:40
986 Antwoorden / 3 Vragen

Kanwelplussen.nl en doe dat gewoon ook. (Te lang voor een site). Blij U weer te ontmoeten op dit forum.

tenormin
door tenormin May 28, 2016 om 16:00
16828 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. @mat matheij - @sjoppie is toch nooit 'weggeweest'?

Ma
door Mat Matheij May 28, 2016 om 18:30
986 Antwoorden / 3 Vragen

Nee maar niet echt heel zichtbaar aanwezig. Dankzij 'Sjoppie' ben ik nog steeds aanwezig op dit forum. Anders had ik allang geleden afgehaakt. Hij/zij kan afwijkende antwoorden appreciëren. En ja ik gooi zo nu en dan enige handdoeken in de 'Ring'. Bewust.

edrick3
door edrick3 - May 28, 2016 om 10:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@sjoppie,

Je link werkt niet.

Bedoel je deze: http://www.mijntheorieaanvragen.nl/

sjjoppy
door sjjoppy May 28, 2016 om 10:44
7185 Antwoorden / 3 Vragen

@ edrick3. Heb 'm reeds veranderd

edrick3
door edrick3 May 28, 2016 om 10:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

OK

tenormin
door tenormin May 28, 2016 om 11:16
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Hé hé, krijg nu het vervolg te zien, (lekker vlug), sorry voor eerder genoemd commentaar.

Ma
door Mat Matheij May 28, 2016 om 15:51
986 Antwoorden / 3 Vragen

https://www. Foutje en toch bedankt.

edrick3
door edrick3 - May 28, 2016 om 10:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Is het mogelijk om de reservering van het examen te annuleren?

Als u een product of dienst op afstand koopt waarbij u en de verkopende partij elkaar niet hebben gezien dan kunt u gebruik maken van de wet koop op afstand. Deze wet is alleen van toepassing op bestellingen die zijn geplaatst als particulier en ook zodanig gebruikt worden. Let op! De afkoelingsperiode geldt niet bij een dienst waarmee de ondernemer (in dit geval mijntheorieaanvragen.nl) met instemming van de consument is begonnen voordat de afkoelingsperiode is verstreken. Mijntheorieaanvragen zal direct nadat uw betaling is ontvangen in contact treden met het CBR om een examen te reserveren. Ook zullen diverse voorbereidende werkzaamheden worden gedaan. Een reservering bij het CBR is persoonsgebonden en kan dus niet geannuleerd worden. U heeft dan ook geen recht op afkoelperiode, bedenktijd of restitutie. Als het gaat om andere producten (niet naamsgebonden, geen maatwerk), dan kunt u binnen de afkoelingsperiode van 14 kalenderdagen de overeenkomst kosteloos opzeggen. Opzeggen doet u door het sturen van een schriftelijke bevestiging, dit mag ook per e-mail. Binnen 14 dagen zal Mijntheorieaanvragen uw verzoek in behandeling nemen en terugbetalen. Mocht je om welke reden dan ook niet in staat zijn examen te doen op de door jou gekozen datum zullen alle kosten voor jouw rekening komen te staan.
(Bron)

emcede
door emcede - May 28, 2016 om 11:09
960 Antwoorden / 4 Vragen

Waarom bent u het er niet mee eens?

ha
door halex May 28, 2016 om 18:21
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb zo'n vermoeden dat dit bedrijf geld vraagt voor iets wat je ook zelf gratis aan kunt vragen. Helaas staat op de bewuste site niet wat het kost om via hen de aanvraag te doen. En dat geeft natuurlijk al te denken.

emcede
door emcede May 28, 2016 om 20:04
960 Antwoorden / 4 Vragen

Juist, niet mee in zee gaan dus.

reflecs
door reflecs - May 28, 2016 om 11:12
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ik denk dat het u het ook niet kunt annuleren omdat ze minderjarig is, omdat het een aankoop is die bij haar leeftijd past:
https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-dienst-afgesloten-door-minderjarig-kind#

Tip voor een volgende keer: ga naar de officiële websites voor zaken die met de overheid te maken hebben en niet de commerciële.
Dat is helemaal niet nodig en scheelt "administratie"- en "servicekosten".
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen

marita5
door marita5 - May 28, 2016 om 11:13
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Inge-Marije Meuleman ,

Als u een product of dienst op afstand koopt waarbij u en de verkopende partij elkaar niet hebben gezien dan kunt u gebruik maken van de wet koop op afstand. Deze wet is alleen van toepassing op bestellingen die zijn geplaatst als particulier en ook zodanig gebruikt worden.

Let op! De afkoelingsperiode geldt niet bij een dienst waarmee de ondernemer (in dit geval Mijntheorieaanvragen.nl) met instemming van de consument is begonnen voordat de afkoelingsperiode is verstreken. Mijntheorieaanvragen zal direct nadat uw betaling is ontvangen in contact treden met het CBR om een examen te reserveren. Ook zullen diverse voorbereidende werkzaamheden worden gedaan.Een reservering bij het CBR is persoonsgebonden en kan dus niet geannuleerd worden. U heeft dan ook geen recht op afkoelperiode, bedenktijd of restitutie.

LEES DE VOORWAARDEN HIER , KLIK OP DE RODE REGEL .

https://www.mijntheorieaanvragen.nl/algemene-voorwaarden/

Ma
door Mat Matheij May 28, 2016 om 15:59
986 Antwoorden / 3 Vragen

De suprematie de volledige link. Linkitin. Hulde.

tenormin
door tenormin - May 28, 2016 om 11:14
16828 Antwoorden / 108 Vragen

De door @sjoppie gelinkte site werkt hier wel; dus dezelfde site te zien als @edrick3 doorgeeft.

Ma
door Mat Matheij May 28, 2016 om 15:49
986 Antwoorden / 3 Vragen

OF COURSE dat https://www enz. is overbodig geneuzel. Zoekmachines werken hier niet mee.

Ma
door Mat Matheij - May 28, 2016 om 15:55
986 Antwoorden / 3 Vragen

Algemeen antwoord bij zoekmachines behoef je niet de gehele Rambam in te voeren. Gewoon mijntheorieaanvragen.nl

reflecs
door reflecs May 28, 2016 om 17:56
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U begrijpt het niet goed. Het gaat hier niet over zoekmachines, maar een hyperlink naar een adres. https://www.wat-betekent.nl/wat-betekent-hyperlink/

Ma
door Mat Matheij May 28, 2016 om 18:03
986 Antwoorden / 3 Vragen

Weer geheel juist maar daar ging het niet om. Zoekmachines hebben geen hyperlink nodig. Dus de eenvoudigste manier is gewoonlijk de website te zoeken. Op Marita5 na zijn deze zelden correct. Niet mensen dommer maken maar bewegen tot eigen (inter) actie. Dit is geen crèche. Mvrgr.

reflecs
door reflecs May 28, 2016 om 18:52
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Grappig. Waarom zou er op dit forum, overigens vrijwel alle forums, dan toch de mogelijkheid bestaan rechtstreeks naar een pagina te linken?__
"Dit is geen creche" I.p.v. door te verwijzen naar een zoekmachine, zou u mensen behulpzaam kunnen zijn door een niet werkende link te verbeteren of, nog beter, door uit te leggen hoe een juiste link te plaatsen. Om uw terminologie over te nemen; slimmer maken, wat ik u trouwens nog nooit heb zien doen.___
Maar gezien deze reactie is dat een beetje lastig voor u:

door Mat Matheij 28 mei 2016 om 15:51
470 Antwoorden / 3 Vragen
"https://www. Foutje en toch bedankt"__ Gelukkig werkt het overgrote deel van de links op de site wel.

edrick3
door edrick3 May 28, 2016 om 18:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@reflecs,

Juist!

Ma
door Mat Matheij May 28, 2016 om 19:26
986 Antwoorden / 3 Vragen

Maar die van de grootste criticaster. Die vervolgens een eveneens onjuist adres opgeeft. Om dan weer een enorme linie aan zelfgebakken antwoorden te geven. Vorm van disrespect en zelfoverschatting.

Ma
door Mat Matheij - May 28, 2016 om 18:15
986 Antwoorden / 3 Vragen

@Reflecs Zie repliek.

edrick3
door edrick3 - May 28, 2016 om 18:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mat matheij,

OT
Je reactie was overbodig en incorrect, daar je niet gezien hebt dat @sjoppie in 1e instantie een link geplaatst had die niet werkte.
Na mijn reactie daarop heeft @sjoppie via 'Bewerk' zijn antwoord aangepast/verbeterd.
.....Niet mensen dommer maken maar bewegen tot eigen (inter) actie. Dit is geen crèche. ....
Maar je maakt ze niet (nog) dommer. ;-) Je steekt een helpende hand (= link) toe.

Ma
door Mat Matheij May 28, 2016 om 20:11
986 Antwoorden / 3 Vragen

Nee. Je hebt kennis van zaken of niet. Een 'helpende hand' bestaat niet uit een link. Daarover mag eenieder van mening verschillen maar uw lijvige vervolgverhaal geeft genoeg grond voor mijn aanname. Jammer want dit vermeende forum wordt gerund door een aantal mensen die anderen eigenlijk geen toegang verschaffen door bovenmaatse egocentrische en derhalve uitsluiting van grote groepen die mogelijk meer te melden hebben.

sjjoppy
door sjjoppy - May 28, 2016 om 19:05
7185 Antwoorden / 3 Vragen

@edrick3,
vóór jouw reactie uit heb ik gemerkt dat mijn eerste link niet werkte omdat ik dat na het plaatsen altijd controleer en heb dat meteen verbeterd en heb je dat in mijn reactie onmiddellijk laten weten.

Ma
door Mat Matheij - May 28, 2016 om 19:36
986 Antwoorden / 3 Vragen

@Reflecs Dit forum hoort niet alleen te bestaan uit mensen die via een link kunnen doorverwijzen maar ook uit degenen die vanuit enige achtergrond niet behoeven 'door te verwijzen'. Dat ontbreekt in menig antwoord. Lees eens wat Varakassa bij eerste aanmelding vraagt. Heeft U de kennis om consumenten te helpen. Wanneer de kennis bestaat uit hyperlink is dat iets hetgeen iemand ook zelf kan bedenken. U leest mijn antwoorden niet want zelfs Frits 22 of wie dan ook kon de electrotechnische achtergrond alsook ervaring inschatten. Maar lezen is ook een kunst wanneer je met andere zaken bezig bent.

reflecs
door reflecs - May 28, 2016 om 20:28
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@mat matheij,

.....Maar lezen is ook een kunst wanneer je met andere zaken bezig bent.
Het is opvallend hoe vaak u er, door verschillende forumleden, op gewezen wordt dat u antwoorden en zelfs vragen niet leest.

Ik lees wel eens een antwoord van u:
B.v. "Maak zo nu en dan bewust een relatief onjuiste opmerking. Hoop niet dat dat opvalt."

Hier blijft het bij. Ik heb wel wat beters te doen dan spelletjes spelen.