do
door donja1991 Nov 20, 2012 om 13:55
Geldzaken & recht

Vakfotografen Media BV

Op 5 augustus 2012 had ik een fotoshoot bij dit bedrijf. Op die dag heb ik meteen een afspraak gemaakt voor 17 november 2012, voor een nieuwe shoot. Ik zou hier een bedrag voor moeten betalen en ben hier destijds mee akkoord gegaan. Die week heb ik me toch bedacht, omdat ik allerlij dingen van plan was en mijn geld hard nodig zou hebben. In het formulier wat ik gekregen heb stond dat ik binnen een week per brief kon annuleren. Ik heb dus binnen 5 werkdagen een brief naar hun opgestuurd ter annulering. 11 augustus heb ik ook nog een e-mail gestuurd met de brief die ik verzonden had. Ik heb dus eigenlijk dubbel geannuleerd. Nu heb ik afgelopen weekend een mail gekregen dat ik mijn afspraak verzuimd zou hebben, terwijl dit niet waar is. Mijn vriend heeft telefonisch contact met hun gehad en werd onvriendelijk behandeld. Later kreeg ik een mail dat hij het bedrijf bedreigd zou hebben, wat dus helemaal niet klopt.
Ik heb al verschillende acties ondernomen. Ik heb een waarschuwing op facebook gezet, aangifte gedaan en het bedrijf zelf verschillende mail gestuurd.
Het lijkt erop dat ik geen enkele medewerking ga krijgen van dit bedrijf. Het lijkt erop dat ik binnen 14 dagen dus een acceptgiro ga krijgen met een mogelijk bedrag van €165,00! Bij nader speurwerk zou het gaan om een bedrijf dat voorheen ook fotosessie.com en nationalefotostudie.nl geheten heeft.
Nu ik dit gedaan heb, heeft iemand nog advies wat ik verder zou kunnen doen, mochten ze me echt een factuur sturen?

5001 17 Rapporteer

rapil
door rapil - Nov 20, 2012 om 14:03
433 Antwoorden / 0 Vragen

Aangifte gadaan? Waarvan? Heb je die brief aangetekend verzonden? Zo niet betalen.

do
door donja1991 - Nov 20, 2012 om 14:21
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de brief inderdaad aangetekend verstuurd, nu heeft mijn moeder echter de brief verstuurd omdat ik zelf geen tijd had om dit te doen. Nu is zij het bewijsje kwijtgeraakt en zal ik met PostNL contact op moeten nemen om dit bewijsje op te vragen. Nu heb ik op kassa en andere sites, gezien dat dit bedrijf al jaren bezig is met dit soort dingen en dat ze verschillende keren zijn uitgemaakt voor oplichters en hun naam al een paar keer veranderd hebben. Ik heb dus aangifte gedaan wegens oplichting, omdat ik tijdig geannuleerd heb, een brief en mail verstuurd heb hierover en ze mij nu willen laten betalen voor een dienst die ik niet van hun heb afgenomen.

van leyden
door van leyden - Nov 20, 2012 om 14:34
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Het gaat ook niet om de foto s>> dat is maar bijzaak, een dekmantel.
Het gaat erom om zoveel mogelijk afspraken te ronselen met vooral jongere vrouwen en dan maar hopen dat een bepaald percentage niet op komt draven.
Mensen worden ongevraagd telefonisch benaderd, de nummers worden van facebook en andere social media geplukt.
Annuleren is moeilijk zo niet onmogelijk, maar dat is ook de bedoeling>> dan komt de incasso>> dat is pas lucratief> het bedrag wordt verhoogd zonder dat er maar ook 1 dienst verleend hoeft te worden..

Kassa!
Of oplichting...dat is het, maar alles is legaal dus heet het geen oplichting maar slim zaken doen.

Zeg het voort.

do
door donja1991 - Nov 20, 2012 om 14:50
6 Antwoorden / 1 Vragen

Dus ookal heb ik een brief en een e-mail verstuurd ter annulering, moet ik alsnog die kosten betalen? Zelf al zou het in hun voorwaarden staan?
Dit bedrijf is al wel bekend bij de politie onder andere namen, is er dan niet iets wat zij kunnen doen?
En als ik ze voor de rechter zou slepen oid?

ke
door kelwach - Mar 15, 2013 om 14:42
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo donja,

Ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik ben 1x geweest en dat was leuk en heb daarna een vervolg afspraak gemaakt. Deze heb ik niet binnen 7 dagen geannuleerd, maar nu staat in hun AV dat je de afspraak tot 2x toe kan verzetten, er komt dan alleen €25,- bovenop de prijs. Dus ik de afspraak verzet, en deze heb ik dan wel binnen 7 dagen geannuleerd. Ze hebben een bevestiging gestuurd dat de datum is veranderd, maar ik krijg ook rekeningen binnen dat ik de verzuimkosten moet betalen (ik zit al op €195,-).Dit vind ik dus een beetje raar, omdat het is toegezegd dat de afspraak is verzet, ze hebben zelfs toegezegd dat ik de afspraak heb geannuleerd (in die mail stond niet dat ik nog iets zou moeten betalen). Als je een afspraak verzet, is dit toch geen verzuim.. maar goed. Deze afspraak zou vandaag zijn geweest.
Mijn vraag aan jou is eigenlijk: wat heb jij gedaan toen je die verzuimfacturen kreeg? Heb je aangifte gedaan, of heb je gewoon betaald?

Groetjes

do
door donja1991 - Mar 15, 2013 om 15:19
6 Antwoorden / 1 Vragen

Vervelend dat je hetzelfde meemaakt! Ik weet wel dat ik hier behoorlijk mee bezig ben geweest destijds! Wat ik heb gedaan is zoveel mogelijk op facebook mijn waarschuwing gedeeld met mensen om anderen te waarschuwen. Ook ben ik veel gaan mailen met deze mensen van Vakfotografen. Zij bleven ontkennen dat ze mijn annulering binnen hadden gekregen, terwijl ik een aangetekende brief heb verstuurd. Als je de bevestiging van annulering hebt zou je deze alsnog naar hen kunnen sturen en aangeven dat je op tijd geannuleerd hebt. Wanneer ze je op geen enkele manier willen verder helpen zou ik als ik jou was aangifte doen. Ik heb destijds ook aangifte gedaan en gelijk daarna een mail verstuurd naar Vakfotografen dat ik aangifte gedaan heb en of ze mij de factuur willen versturen zodat ik hiermee naar de politie kan gaan. Na deze mail heb ik nooit meer wat van hen vernomen, ze hebben me niks in rekening gebracht en geen mail teruggestuurd. Ik heb wel alles nog bewaard zodat mochten ze me uiteindelijk toch een bedrag in rekening willen brengen, ik hiermee alsnog naar de politie kan gaan. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je dit bedrag niet hoeft te betalen. In mijn ogen zijn het echt oplichters en zou het bedrijf opgedoekt moeten worden!
Succes alvast!

gr
door grada.tara - Nov 27, 2013 om 20:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nu hezelfde probleem met mijn dochter,en dit voorgelegd bij de rijdende rechter,ben uitgenodigd om a.s maandag langs te komen in utrecht voor opnames van het programma,en mijn probleem voor te leggen bij meneer visser,ik zoek nog getuigen die ook problemen hebben met vakfotografen media bv,en ook willen komen .Dus a.s maandag om 10.00u,mereveldseweg 9 in utrecht.

mahadma
door mahadma - Nov 27, 2013 om 20:43
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Naar die uitzending zal ik zeker gaan kijken.

tr
door trees123 - Mar 5, 2014 om 10:34
1 Antwoorden / 0 Vragen

Slechte ervaring, spreken idd kinderen aan via social media. Wij zijn zo onnozel geweest om een afspraak te maken met ze, vanaf het moment dat ik een afspraak met ze had gemaakt, diverse mails gehad dat we zeker moesten verschijnen op de afspraak, anders zouden we kosten moeten betalen. Wij waren geenzins van plan om niet te verschijnen dus ik begreep niet waarom ze die mails stuurden. Heb ik ze ook gevraagd, maar geen antwoord op gekregen. We waren op tijd op onze afspraak, direct bij binnenkomst moesten we betalen, en vervolgens hebben we 2 uur zitten wachten. Druk was het niet die middag, mijn dochter was er en 1 ander meisje. Haar make up werd gedaan , en de jongen die dat deed vond vooral zichzelf erg geweldig, moest ook in het kwartier dat hij bezig was met mijn dochter, zichzelf steeds bekijken en zn haar bijwerken. daarna de shoot, 40 foto,s zijn er gemaakt. na de shoot een gesprekje gehad met 1 van de medewerkers, en die ,,zag,,wel wat in mn dochter, iedereen die een shoot doet krijgt ditzelfde verhaaltje hebben we achteraf begrepen. moesten we natuurlijk wel weer geld voor een vervolgshoot betalen. was een erg opdringerig gesprek.We hebben de foto,s vorige week ontvangen, en het resultaat is teleurstellend. slechte belichting, saaie poses, zonde van het geld. Al met al GEEN VAKMENSEN.

li
door lizet steenbeek - Jun 21, 2014 om 02:35
11 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=kelwach schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 14:42]Hallo donja,

Ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik ben 1x geweest en dat was leuk en heb daarna een vervolg afspraak gemaakt. Deze heb ik niet binnen 7 dagen geannuleerd, maar nu staat in hun AV dat je de afspraak tot 2x toe kan verzetten, er komt dan alleen €25,- bovenop de prijs. Dus ik de afspraak verzet, en deze heb ik dan wel binnen 7 dagen geannuleerd. Ze hebben een bevestiging gestuurd dat de datum is veranderd, maar ik krijg ook rekeningen binnen dat ik de verzuimkosten moet betalen (ik zit al op €195,-).Dit vind ik dus een beetje raar, omdat het is toegezegd dat de afspraak is verzet, ze hebben zelfs toegezegd dat ik de afspraak heb geannuleerd (in die mail stond niet dat ik nog iets zou moeten betalen). Als je een afspraak verzet, is dit toch geen verzuim.. maar goed. Deze afspraak zou vandaag zijn geweest.
Mijn vraag aan jou is eigenlijk: wat heb jij gedaan toen je die verzuimfacturen kreeg? Heb je aangifte gedaan, of heb je gewoon betaald?

Groetjes

wij hebben ook een groot probleem nu omdat zij de afsparken niet na gekomen zijn hier mijn verhaal.
Vandaag 20-6-2014 had mijn zoon zijn 2e foto shoot. bij vakfotografen mediagroep bv. Zijn eerste

foto shoot had hij op 14-4-2014 gehad, na zijn shoot werd gezegd dat hij talent vol zou zijn en

hun wilde heel graag met hem verder gaan. Mijn zoon vond dat natuurlijk geweldig! en het streelde

zijn ego. Wij moesten gelijk een nieuwe overeenkomst tekenen omdat alleen op deze dag 14-4-2014

geldig was voor de prijs van 150 euro . In deze 150 euro zit 50 foto,s en een media & Tv

screentest-interview en presentatie. Maar na 4 weken van zijn 1e shoot kregen wij de foto,s thuis

gestuurd op cd rom. Van de 40 foto,s die zijn gemaakt waren er maar 6 leuke foto,s. Op alle foto,s

was heel duidelijk zijn litteken op zijn voorhoofd te zien! Daar heb ik hun over aangesproken door

de telefoon op 19-6-2014 toen ik werd gebeld door hun om nogmaals onze afspraak te bevestigen .De

fotograaf zelf heb ik gesproken over de klacht en die zei toen ,we zorgen dat het deze keer goed

gaat met de visagie en lette deze keer heel goed op zijn litteken. ik vroeg toen wat kunnen jullie

betekenden voor mijn zoon om ons te gemoed te komen omdat wij niet tevreden zijn over zijn 1e

foto shoot, omdat de visagie heel slecht was gedaan bij zijn 1e foto shoot. Ik zei er ook bij dat

mijn zoon alleen foto,s wilden en geen screentest hij antwoorden: geen probleem dat was goed dat

hij alleen voor de foto shoot kon komen ,en dat wij dan 80 foto,s kregen inpl van de 50 foto,s die

in dat pakket hoorden ook ter compensatie van onze klacht.Wij zijn daar mee akkoord gegaan. Op 20

-6-2014 om 17.30 hebben wij ons gemeld voor de foto shoot bij vakfotografen mediagroep bv te

Zwolle.
wij werden toen nog vriendelijk ontvangen door de Foto graaf die ons op 19-6-2014 had gebeld.Wij

werden later weer benaderd door de zelfde fotograaf en zei: jullie krijgen 80 foto,s van ons zoals

afgesproken,ik zei ja klopt. Mijn zoon kon zijn kleding ophangen in de omkleed kamer.Later kwam er

iemand naar ons toe en vroeg ons de bewijs van deelnamen die gaf ik hem en daar stond op 80 foto.s

die had ik met pen er bij geschreven omdat het ons was beloofd. Later kwamen zij terug en zei: wij

kunnen geen 80 foto,s geven! Ik zei toen dat is niet de afspraak die je ons door de telefoon had

verteld en beloofd. Ik zei toen ik ga hier niet mee akkoord! ben ik voor niks een uur onderweg

geweest om dit nu te horen? toen werd de grote baas er bij gehaald en die ging gelijk te keer

tegen ons< het was bij de beesten af hoe wij werden behandeld. Ik heb daar snel een opnamen van

gemaakt van zijn uitspraken omdat ik me erg onder druk voelde gezet (dat is nog zacht uitgedrukt)

hij begon gelijk te dreigen met een advocaat en dat ik hem wel zou zien bij het gerecht! ik moest

per direct het pand verlaten! anders zouden ze ons wel even zelf er uit gooien! wij zijn gelijk

gegaan en heb aangiften gedaan bij de politie in Zwolle. ik heb hun ook de geluidsopnamen laten

horen en ook zij spraken er schande van.Met deze zaak gaan ze bezig hoe dat afloopt weet ik

niet.Ik kreeg binnen 45 minuten al de eerste mail van vakfotografen dat ik de afspraak had

verzuimd! en met de nodige dwang taal dat ik binnen 14 dagen het bedrag van 150 euro moest

overmaken anders kwam er een rechtzaak.Wat een onzin! wij hebben niks verzuimd wij waren op de

afgesproken tijd. Hun hebben ons verzocht om het pand te verlaten! en hun komen de afspraak van 80

foto,s niet na! Vraag wat kan ik hier mee doen? hier de link van de opnamen die ik heb gemaakt luister en oordeel zelf hoe wij zijn behandeld.
https://www.dropbox.com/s/c1fd4gyyiv025gc/Spraak%20005.m4a

li
door lizet steenbeek - Jun 21, 2014 om 02:52
11 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=trees123 schreef op woensdag 5 mrt 2014, 10:34]Slechte ervaring, spreken idd kinderen aan via social media. Wij zijn zo onnozel geweest om een afspraak te maken met ze, vanaf het moment dat ik een afspraak met ze had gemaakt, diverse mails gehad dat we zeker moesten verschijnen op de afspraak, anders zouden we kosten moeten betalen. Wij waren geenzins van plan om niet te verschijnen dus ik begreep niet waarom ze die mails stuurden. Heb ik ze ook gevraagd, maar geen antwoord op gekregen. We waren op tijd op onze afspraak, direct bij binnenkomst moesten we betalen, en vervolgens hebben we 2 uur zitten wachten. Druk was het niet die middag, mijn dochter was er en 1 ander meisje. Haar make up werd gedaan , en de jongen die dat deed vond vooral zichzelf erg geweldig, moest ook in het kwartier dat hij bezig was met mijn dochter, zichzelf steeds bekijken en zn haar bijwerken. daarna de shoot, 40 foto,s zijn er gemaakt. na de shoot een gesprekje gehad met 1 van de medewerkers, en die ,,zag,,wel wat in mn dochter, iedereen die een shoot doet krijgt ditzelfde verhaaltje hebben we achteraf begrepen. moesten we natuurlijk wel weer geld voor een vervolgshoot betalen. was een erg opdringerig gesprek.We hebben de foto,s vorige week ontvangen, en het resultaat is teleurstellend. slechte belichting, saaie poses, zonde van het geld. Al met al GEEN VAKMENSEN.

Precies! dit hebben wij ook meegemaakt. de foto,s van zijn 1e shoot waren heel erg slecht zaten maar 6 leuke bij maar wel met een vet litteken op zijn voorhoofd die niet goed is weggewerkt door de visagist.Zijn litteken is niet diep! wel rood dat hadden ze makkelijk weg kunnen werken. Ik denk dat mijn zoon de zelfde visagist heeft gehad als die van jou dochter.Ook ons werd verteld dat mijn zoon geweldig was en dat het een talent was bla bla bla je kent dat bekende verhaal wel. Lees hier op deze pagina mijn verhaal die ik schreef. En wij hebben ook aangiften gedaan vandaag Op 20-06-2014 bij de politie te Zwolle. ik heb ook een link gezet bij mijn post die op deze pagina staat ,waarop wij als een beest werd behandeld en met een zeer dreigende toon het pand moest verlaten,omdat ik niet akkoord ging met het voorstel waar zij opeens mee kwamen, dat was niet de afspraak die ik met hun had gemaakt. zet hier nogmaals de link van het geluidsopnamen die ik heb gemaakt op 20-6-2014.
https://www.dropbox.com/s/c1fd4gyyiv025gc/Spraak%20005.m4a

li
door lizet steenbeek - Jun 21, 2014 om 02:57
11 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=trees123 schreef op woensdag 5 mrt 2014, 10:34]Slechte ervaring, spreken idd kinderen aan via social media. Wij zijn zo onnozel geweest om een afspraak te maken met ze, vanaf het moment dat ik een afspraak met ze had gemaakt, diverse mails gehad dat we zeker moesten verschijnen op de afspraak, anders zouden we kosten moeten betalen. Wij waren geenzins van plan om niet te verschijnen dus ik begreep niet waarom ze die mails stuurden. Heb ik ze ook gevraagd, maar geen antwoord op gekregen. We waren op tijd op onze afspraak, direct bij binnenkomst moesten we betalen, en vervolgens hebben we 2 uur zitten wachten. Druk was het niet die middag, mijn dochter was er en 1 ander meisje. Haar make up werd gedaan , en de jongen die dat deed vond vooral zichzelf erg geweldig, moest ook in het kwartier dat hij bezig was met mijn dochter, zichzelf steeds bekijken en zn haar bijwerken. daarna de shoot, 40 foto,s zijn er gemaakt. na de shoot een gesprekje gehad met 1 van de medewerkers, en die ,,zag,,wel wat in mn dochter, iedereen die een shoot doet krijgt ditzelfde verhaaltje hebben we achteraf begrepen. moesten we natuurlijk wel weer geld voor een vervolgshoot betalen. was een erg opdringerig gesprek.We hebben de foto,s vorige week ontvangen, en het resultaat is teleurstellend. slechte belichting, saaie poses, zonde van het geld. Al met al GEEN VAKMENSEN.

do
door donja1991 - Jun 21, 2014 om 03:12
6 Antwoorden / 1 Vragen

Het zijn oplichters en de foto's zijn voor hun alleen maar bijzaak. Het gaat hun er alleen maar om om zoveel mogelijk geld binnen te halen op een smerige manier. Ik heb destijds alle bewijzen die ik had verzameld en bewaard en zoveel mogelijk op social media verspreid en dit aan hun laten weten. Ik had hun gemaild dat ze oplichters zijn en ik kreeg een onbeschofte mail terug dat ze daar niet van gediend waren. Ik had aangegeven dat ze me de factuur mogen sturen zodat ik deze mee kon nemen in mijn aangifte bij de politie en vervolgens nooit meer wat van ze gehoord. Ze zijn hier al jaren mee bezig maar elke keer onder een andere naam.

li
door lizet steenbeek - Jun 21, 2014 om 03:23
11 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=donja1991 schreef op zaterdag 21 jun 2014, 03:12]Het zijn oplichters en de foto's zijn voor hun alleen maar bijzaak. Het gaat hun er alleen maar om om zoveel mogelijk geld binnen te halen op een smerige manier. Ik heb destijds alle bewijzen die ik had verzameld en bewaard en zoveel mogelijk op social media verspreid en dit aan hun laten weten. Ik had hun gemaild dat ze oplichters zijn en ik kreeg een onbeschofte mail terug dat ze daar niet van gediend waren. Ik had aangegeven dat ze me de factuur mogen sturen zodat ik deze mee kon nemen in mijn aangifte bij de politie en vervolgens nooit meer wat van ze gehoord. Ze zijn hier al jaren mee bezig maar elke keer onder een andere naam.

hallo donja

de politie is er van op de hoogte dat ze steeds onder een anderen naam verder gaan. heb jij mij verhaal gelezen? zet hier de link op waar mijn hele verhaal op staat.
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/vakfotografen-mediagroep-bv/?vHash=c749c73j&cHash=e1ae05f5fa6a91d5e8ba5f5e3a3fedc4

heb jij ook de geluidsopnamen gehoord? kan je horen wat voor een schoften het zijn.

hutch
door hutch - Jun 21, 2014 om 06:51
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Zo....., dus dat malafide clubje criminelen is nog steeds bezig met 'liegen en bedriegen'?

Jammer dat u niet eerst * * heeft, voordat u naar de Baileystraat in Zwolle bent afgereisd.

En zij zijn inderdaad al een paar keer van naam veranderd, juist omdat de werkelijke werkwijze op meerdere fora geplaatst is. In het begin waren zij zelfs zo dom (!) om hetzelfde telefoonnummer te (blijven) gebruiken. Maar ook criminelen worden af en toe een beetje slimmer.

Ik heb uw gesprek afgeluisterd en ik geloof nooit dat Hugo Boss haar goede reputatie op het spel zet, door met deze leugenaars in zee te gaan. Jammer dat u niet het hele gesprek heeft opgenomen.

Misschien kunt u * * ook uw klacht melden......

Gr. Hutch

li
door lizet steenbeek - Jun 21, 2014 om 07:11
11 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=hutch schreef op zaterdag 21 jun 2014, 06:51]Zo....., dus dat malafide clubje criminelen is nog steeds bezig met 'liegen en bedriegen'?

Jammer dat u niet eerst * * heeft, voordat u naar de Baileystraat in Zwolle bent afgereisd.

En zij zijn inderdaad al een paar keer van naam veranderd, juist omdat de werkelijke werkwijze op meerdere fora geplaatst is. In het begin waren zij zelfs zo dom (!) om hetzelfde telefoonnummer te (blijven) gebruiken. Maar ook criminelen worden af en toe een beetje slimmer.

Ik heb uw gesprek afgeluisterd en ik geloof nooit dat Hugo Boss haar goede reputatie op het spel zet, door met deze leugenaars in zee te gaan. Jammer dat u niet het hele gesprek heeft opgenomen.

Misschien kunt u * * ook uw klacht melden......

Gr. Hutch

Hallo Hutch

Ten eerste sorry voor mijn ratelende post. Ik ben ook zo boos dat ik aan een stuk door op mijn toetsenbord heb zitten rammen en nog al wat schrijf foutjes in staan.
Ik heb hun telefoon nummer wel alleen nemen ze nooit op! 038 852 8770
Ja jammer ik was een paar seconden te laat met opnemen.
Opeens bedacht ik me van dit moet ik opnemen!
het enige wat er ontbreekt aan dit gesprek was, dat de grote baas gelijk tegen me uit viel.
Hij zei wat zit je nu te zeiken! weet je wel hoeveel geld ik bij deze shoot bij moet leggen? het kost jou maar 150 euro voor 70 foto,s en we zijn er 4 uur druk mee!
Ik zei daarop als antwoord: zijn 1e shoot duurden geen 4 uur al met al misschien 30 minuten ,de rest was wachten op die anderen foto shoot die jullie hadden met een meisje...
Ik zei er ook bij gisteren is mij door de telefoon gezegd en beloofd dat hij 80 Foto,s zou krijgen omdat de visagiste niet zijn werk goed had gedaan bij zijn 1e shoot .
Nou toen ben ik gelijk gaan opnemen en dat kan je horen op de link.
Je wordt daar als een stuk vuil behandeld als je het niet met hun eens bent!

li
door lizet steenbeek - Jun 21, 2014 om 07:19
11 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=hutch schreef op zaterdag 21 jun 2014, 06:51]Zo....., dus dat malafide clubje criminelen is nog steeds bezig met 'liegen en bedriegen'?

Jammer dat u niet eerst * * heeft, voordat u naar de Baileystraat in Zwolle bent afgereisd.

En zij zijn inderdaad al een paar keer van naam veranderd, juist omdat de werkelijke werkwijze op meerdere fora geplaatst is. In het begin waren zij zelfs zo dom (!) om hetzelfde telefoonnummer te (blijven) gebruiken. Maar ook criminelen worden af en toe een beetje slimmer.

Ik heb uw gesprek afgeluisterd en ik geloof nooit dat Hugo Boss haar goede reputatie op het spel zet, door met deze leugenaars in zee te gaan. Jammer dat u niet het hele gesprek heeft opgenomen.

Misschien kunt u * * ook uw klacht melden......

Gr. Hutch