ch
door chesed00 May 26, 2016 om 14:49
Geldzaken & recht

Vodafone

Ik heb vodafone thuis internet/bellen/tv
Ik ben zeer ontevreden.. Er is al twee weken een storing waardoor mijn telefoon niet naar behoren werkt, en ik klanten mis loop.
Mijn internet is onstabiel in we moeten iedere keer opnieuw opstarten.
Mijn tv programma's worden vaak opgenomen in mozaiek beeld.. ook gebeurt dit als we tv kijken dan moet de stroom eraf even wachten en kunnen we verder kijken met ons programma.
Boven in het kantoor kunnen wij niet werken omdat we dan te ver bij de router vandaan zitten.. de muis gaat alle kanten op.. Als antwoord krijg ik een link naar een website om problemen op te lossen.. Wat niet werkt.
Dus heb ik gevraagd het contract te beeindigen zonder afkoopsom.. dit kan niet omdat ik tot januari nog aan ze vast zit. Maar ik vind als ze niet leveren wat ze beloven dat ik het contract mag verbreken.
MVG Chesed

1240 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 26, 2016 om 14:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Vervelend en lastig!

Het webcareteam van Vodafone leest hier (vaak) mee.

Hopelijk kunnen zij een oplossing voor je bieden.

ja
door jackyh - May 26, 2016 om 15:18
953 Antwoorden / 4 Vragen

Is dit zakelijk of prive?

akkerdistel
door akkerdistel - May 26, 2016 om 20:12
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Klik, heb je binnen 10 minuten (als je snel bent 5) werkende telefonie, eventueel ook als het internet thuis stuk is. Daarnaast goedkoper dan de door u genoemde toko.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - May 27, 2016 om 09:36
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste CHESED00,

Als ik het goed begrijp ondervindt u problemen met de Wifi verbinding bij u thuis, en heeft u daarnaast ook problemen met de Interactieve TV Box. Als de troubleshoot op onze website niet geholpen heeft, dan is het aan te raden om nogmaals contact op te nemen met Vodafone Thuis via 0800-0092. Indien noodzakelijk kan er een onderzoek gestart worden, zodat onze specialisten nakijken wat er precies misgaat.

We bieden tegenwoordig ook Wifi-Service aan. Het is mogelijk dat er een monteur langskomt die thuis het Wifi signaal komt testen (ook boven). Als blijkt dat het Wifi‑bereik nog niet voldoende is, dan installeren we ter plekke een Wifi‑versterker. Kijk maar eens op de volgende pagina: https://www.vodafone.nl/shop/vodafone-thuis/wifi-service/. Ook hiervoor kunt u terecht via 0800-0092.

Met vriendelijke groet, Robbie
Vodafone 24/7 Web Crew

ch
door chesed00 May 27, 2016 om 10:48
Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Robbie dank voor je antwoord..
Ik heb nog steeds een telefoon storing waar '' aan gewerkt word''
Maar ik heb al meer dan twee weken ergenis en ellende

vodafonewebcare
door vodafonewebcare May 31, 2016 om 10:39
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste CHESED00,

We kunnen ons goed voorstellen dat dit erg vervelend is. Zoals aangegeven is het in dit geval aan te raden om hierover contact met onze Vodafone Thuis collega's op te nemen, zodat dit verder nagekeken kan worden.

Hopelijk wordt het alsnog snel opgelost!

Met vriendelijke groet, Serkan

Vodafone 24/7 Web Crew

Gerry1969
door Gerry1969 - May 28, 2016 om 23:48
3449 Antwoorden / 25 Vragen

U heeft Vodafone thuis en mist klanten? Dan had u Vodafone zakelijk moeten nemen dan heeft u een garantie op de verbinding en de daarbij behorende service en uptimegarantie .
Maar ja  als het goedkoop moet met een thuispakketje zal het ook vast een aan huis/zolderkamer bedrijfje zijn.
Diewilik

ch
door chesed00 May 30, 2016 om 14:24
Antwoorden / 1 Vragen

Ja je hebt gelijk.. een klein bedrijfje wat net word opgestart..
Maar ook dan wil je klanten te woord staan..
Klein beginnen om groot te worden

Gerry1969
door Gerry1969 May 30, 2016 om 17:38
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dat is de juiste instelling,  maar zakelijk internet is echt een must als je je brood er mee wil gaan verdienen. Vanwege de hulp bij storingen en de uptimegarantie.
Succes net het doorgroeien van je zaak
Diewilik

marita5
door marita5 - May 29, 2016 om 00:01
11511 Antwoorden / 15 Vragen

@Chesedoo ,

Als dit probleem prive is en niet zakelijk , lees dan deze informatie eens door , ( zie ook de voorbeeldbrief )  klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

pi
door pieterwolters - May 29, 2016 om 21:38
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer het eens op een forum voor zakelijke gebruikers. Wij weten iets van consumentenrecht maar zakelijk recht is iets totaal anders, zeker als het om dit soort zaken gaat waar je omzet mis gaat lopen.

Overigens zou je als zakelijke gebruiker niet afhankelijk moeten zijn van 1 verbinding, als die zo belangrijk is voor de bedrijfsvoering.