jl
door jl nomen Mar 23, 2017 om 13:11
Geldzaken & recht

Volgens NUON de rekening niet helemaal voldaan

Wij krijgen uit het niets schrijven over een factuur bij NUON die niet helemaal voldaan zou zijn, voor die rekening hadden we een betalingsregeling bij LAVG deurwaarders, na anderhalf jaar niets gehoord te hebben van LAVG krijgen we nu een schrijven van AEDIZON gerechtdeurwaarders dat de factuur niet helemaal betaalt is bij LAVG. Ik ben er van overtuigt dat ik de regeling afgemaakt heb en het bedrag toen betaalt heb, mede omdat ik in mijn administratie geen papieren heb liggen hiervan. Mogen ze dit zomaar doen??? Heb ook een mail naar LAVG gestuurt met de vraag om dit na te kijken in hun administratie. Ik hoor graag van u.

2692 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 23, 2017 om 13:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u kunt toch zelf ook een overzicht maken van de betalingen die u gedaan hebt?

Die deurwaarder moet wel een opgave verstrekken van wat er dan nog open zou staan. Is het geen rente?

ha
door halex - Mar 23, 2017 om 22:30
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Omdat u geen papieren hiervan hebt in uw administratie, meent u dat u alles betaald hebt? Dat lijkt me wat bijzonder gedacht. Zoek uw bankafschriften erbij, wacht de reactie van de deurwaarder af en confronteer hen dan met uw tegenbewijs dat u alles betaald hebt.

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 23, 2017 om 23:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen

. Ik ben er van overtuigt dat ik de regeling afgemaakt heb en het bedrag toen betaalt heb, mede omdat ik in mijn administratie geen papieren heb liggen hiervan

Oeps, ik heb van alles (digitale) papieren. Volgens uw logica heb ik dus niets betaalt.

1paul
door 1paul - Mar 24, 2017 om 15:20
3101 Antwoorden / 0 Vragen

nooit iets weggooien dat ten eerste verder inderdaad bankafschrig=ften nakijken en betalingsoverzich vragen van eerste en tweede deurwaarder.