be
door bert boersma Feb 7, 2016 om 16:34
Geldzaken & recht

Waar vind ik de voorbeeld brieven voor de incassobureou`s

in de uitzending van gisteren werdt aangegeven dat er voorbeeld brieven op deze site zouden staan maar ik kan ze niet vinden.

559 4 Rapporteer

marita567
door marita567 - Feb 7, 2016 om 16:36
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo Bert Boersma ,

Deze vind uw hier , scroll naar beneden , wat kan een consument doen en klik op hier ( in het roze ) ,

http://kassa.vara.nl/gemist/nieuws/incassobureaus-blijven-consumenten-lastig-vallen-met-onterechte-incassos

Shmalmelo.wim
door Shmalmelo.wim Feb 8, 2016 om 11:29
34 Antwoorden / 3 Vragen

Dank je wel Marita. Een duidelijk antwoord op de vraag.

marita567
door marita567 Feb 8, 2016 om 11:31
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Graag gedaan Met vr, gr.

tenormin
door tenormin - Feb 7, 2016 om 16:47
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, hij is fijn, blijkt nu dubbelpost te zijn. Heb zojuist op ander (zelfde) topic een antwoord gegeven. Zonder link, marita567. ;-) En ik vind trouwens, als men de Kassa site kan vinden, men zelf ook even Google kan gebruiken, eerlijk gezegd. Kattig bedoel ik niet te zijn, maar niet alles hoeft voorgekauwd te worden.

marita567
door marita567 - Feb 7, 2016 om 17:17
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@Tenormin ,

Je kunt alles vinden op het internet , dan zou deze site niet meer bestaan .
Ik heb er geen problemen mee om de mensen alles voor te kauwen zoals jij !!!  het noemt .

tenormin
door tenormin Feb 7, 2016 om 17:42
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Dat is pure onzin, marita567, er zijn mensen die een echt gerichte vraag stellen waar men niet alles op Google kan vinden, naar mijn mening is dit forum voor. Misschien herinner je je mijn eigen vraag nog wel wat ik het beste mee kon nemen naar Amerika als communicatiemiddel. Zoiets vind je niet op Google. Hier krijg je dan echt gerichte antwoorden op, antwoorden die me verder hebben geholpen, waar mede forumleden aan hebben bijgedragen. Kan, net als jij, best op ieder antwoord, een link geven (soms mislukt dat ook nog, ;-) maar ben het niet met je eens dat deze site zonder Google niet zou kunnen bestaan. Sans rancune, trouwens...

marita567
door marita567 Feb 7, 2016 om 18:09
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Voor mij is het geen probleem om een antwoord te geven wat mensen zelf hadden kunnen vinden , zelf leer ik er nog van .

Cookies
door Cookies Feb 7, 2016 om 18:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ben het wel met Tenormin eens. Ik heb ook geen zin om als Googelaar gebruikt te worden, omdat mensen te lui zijn om zelf even een paar minuten te besteden aan zoeken. Je helpt mensen niet door alles te gaan voorkauwen. Op die manier krijgen ze nooit bepaalde vaardigheden. Zelfredzaamheid is een groot goed. Net als die vraag over precario. Werkelijk heel simpel het antwoord te vinden. Blijven meer dan genoeg vraagstukken over om fora draaiende te houden. Da's allemaal mijn mening.

marita567
door marita567 Feb 7, 2016 om 19:01
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Het is goed dat u een mening heeft , en die heb ik dus ook , alleen verschillen we daar in , is niks mis mee .
Het is simpel reageren of niet reageren .

tijger1
door tijger1 - Feb 7, 2016 om 17:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het zou natuurlijk prettig zijn als Kassa in zo'n item eens duidelijk aangeeft waar men op moet klikken. Nu staat het helemaal onderaan in een vaag kleurtje. En ook is men te beroerd om het hele verhaal te lezen.

En wij kunnen dan weer diverse keren dezelfde vraag beantwoorden. Net als toen met dat gedoe over rentemiddeling.

Maar als je vraagt om de site duidelijker te maken zijn ze niet thuis,

akkerdistel
door akkerdistel Feb 7, 2016 om 19:49
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dit doen ze expres, in de hoop dat er op de advertenties geklikt wordt. Ook het mensen nieuwsgierig maken en/of extra info enkel via 'n site aanbieden is schering en inslag bij de NPO. Tenslotte moeten o.a. Jos Brand en Natasja de Vries wel hun zakken met ons geld kunnen vullen..

Cookies
door Cookies Feb 8, 2016 om 11:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@akkerdistel: die tactiek hebben ze afgekeken van de commerciëlen.