co
door corine van de linde Feb 8, 2016 om 15:37
Geldzaken & recht

Wat zijn de precariokosten in sud west fryslan?

Ik dacht dat er een overzicht op jullie site stond van de verschillende gemeentes? Van de precariokosten.

985 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 8, 2016 om 15:38
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Google even op je Gemeente, staat er vast bij.

me
door mein33 - Feb 8, 2016 om 15:48
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Er bestaat geen standaard tarief voor precario, voor bv. een terras geldt een ander tarief dan voor een reclamebord of lichtreclame.
Uw vraag zal zeer waarschijnlijk gaan over de waterleiding en uw waterbedrijf kan u daar nader over informeren.

Cookies
door Cookies - Feb 8, 2016 om 15:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Overzicht staat er ook, maar je moet wel even kijken natuurlijk. Sud West Fryslan zal er niet op staan, denk ik zo.

costnix
door costnix Feb 8, 2016 om 22:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom niet? Sud West Fysland is een gemeente.
http://www.gemeentesudwestfryslan.nl

tijger1
door tijger1 - Feb 8, 2016 om 16:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

All u nou eens even zelf op uw waternota kijkt? Dan weet u het meteen.

Cookies
door Cookies Feb 8, 2016 om 16:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Misschien had Kassa dat ook even moeten vermelden in de uitzending? Blijkbaar alles moet tegenwoordig voorgekauwd worden.....zucht.

tijger1
door tijger1 Feb 8, 2016 om 16:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar er werd toch verteld dat het waterleidingbedrijf het in rekening brengt? En die krijg je elk jaar. Kijkt niemand daarop dan?

En dan nog. Het wordt in rekening gebracht of niet. Door de klanten is er niets aan te doen. Nou is men er ineens nieuwsgierig naar. Onbegrijpelijk.

Nieuwe claim-actie.:-)

Cookies
door Cookies Feb 8, 2016 om 16:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat kan, maar is er OOK verteld dat ze dat kunnen nakijken op de rekening? Nee, niemand bekijkt blijkbaar de rekeningen.

tenormin
door tenormin Feb 8, 2016 om 16:52
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Staat meer dan duidelijk op de rekening(en).

reflecs
door reflecs - Feb 8, 2016 om 17:13
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U heeft inmiddels wel gemerkt dat dit het forum is. Voor vragen aan de redactie staat onderaan deze pagina, onder Service, Contact.

Wat betreft uw vraag; bij het fragment van de uitzending wordt verwezen naar de achtergrondinformatie op deze pagina: http://kassa.vara.nl/gemist/nieuws/belasting-op-waterleiding-stijgt-fors-met-27.
Helemaal onderaan staat er daar in het rood het woord hier. Door daarop te klikken kunt u een Excell-bestand openen.
Dat is niet handig, want niet iedereen kan dat openen. Ik kopieer voor de zekerheid daarom de regel voor u:

Overzicht gemeenten met voornemens tot precarioheffing

Sudwest-Fryslan   Vitens    brief 26 mei 2014