di
door dinie63 Jul 26, 2016 om 19:09
Geldzaken & recht

Weet u iets over Global Finance bank

we kunnen een hypotheek krijgen via de Global Finance bank, maar kan er weinig over vinden op internet kunt u mij hier iets over zeggen

4904 6 Rapporteer

ja
door jackyh - Jul 26, 2016 om 19:39
953 Antwoorden / 4 Vragen

Volgens mij is het een Griekse investeringsmij. Niet aan beginnen.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 26, 2016 om 19:58
7185 Antwoorden / 3 Vragen

Edit

aurora1
door aurora1 - Jul 26, 2016 om 20:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Een Global Finance Bank kan ik niet op internet vinden. Ik vind wel advertenties zonder Bank erachter op Marktplaats waarin geroepen wordt over direct lenen zonder bkr toetsing en zie daar ook hypotheken genoemd. Contact via Whatsapp.
http://diensten-vakmensen.marktplaats.nl/a/diensten-en-vakmensen/hypotheken-en-verzekeringen/1501215-direct-geld-lenen-zonder-bkr-toetsing-nu-goedkoop-lening.html?previousPage=lr
Bedoelt u dat? Nou, als dat het geval is zou ik daar zeker niet aan beginnen.

tijger1
door tijger1 - Jul 26, 2016 om 20:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Volgens Google is het een superbank.

Global

Maar een bank biedt u toch niet zomaar een hypotheek aan? Daar moet u om gevraagd hebben.

pi
door pieterwolters - Jul 26, 2016 om 20:26
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is er mis met een bekendere bank? Ik dacht dat we de afgelopen jaren toch genoeg ellende hebben gezien van allerlei ingewikkelde hypotheekconstructies.

aurora1
door aurora1 - Jul 26, 2016 om 22:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En dit is er ook nog van Global Finance: http://www.globalfinance.nl/