ta
door tara ross Jul 22, 2016 om 17:56
Geldzaken & recht

Wij hebben help nodig met een slecht bewindvoerder die heet schuld support

Wij hebben help nodig met een slecht bewindvoerder. Wij zitten sinds April 2015 onder beschermingsbewind met Schuld Support in Stads Kanaal zo ver zijn geen schulden afbetaald, leef geld komt binnen niet altijd, ons persoonlijke bank rekeningen zijn geblokkerd en over genomen in de naam van Mevrouw [edit-red.] en heeft een bedraag van 100 euro per week dat kan uit het geld automaat of bij pinnen per week. Het banken geeft door dat wij hebben getekend de toestemming voor dit maar wij krijgen geen post niet meer omdat alles is door [edit -red.] de eigenaaress van schuld support gestopt. Rekeningen zijn niet betaald of te laat betaald. Zij reageer niet bij email of hang de telefoon op als je vragen heb of problemen, als de zo geheten bewindvoerder niet aanwezig is dan heb je niemand die willen helpen. Alle extra geld zoals FDMA, Bijzonderebijstand en langdurigheids toeslag gaat naar hun en die klanten krijgen niets. Ik heb betaald bijna 1000 euro voor een advoocaat die werkt met hun (Slinkman de Graaf) maar Na 10 jaar prettig en succesvol met elkaar te hebben samengewerkt is Slinkman | De Graaf advocaten gestopt per 1 maart 2016, dit staan op hun eigen website en ik krijg geen schuld sanering of help te afbetalen mijn schulden. Ook mag ik niet voor behandeling omdat ik chronische ziek ben en mijn vriend suiker ziekte hebt willen zij ons niet helpen, geen tandarts maar meest belangrijke voor mij is een paspoort omdat ik Brits ben is dan dat bij hun niet nodig en moet betaald alles vanuit ons boodschappen geld. Wij wiilen graag weg van Schuld support maar wij hebben een keer verloern tegen hun in de rechtbank omdat zij hebben gezegd dat wij hebben gelogen over ons inkomen en ziektes (wij hebben geen ziektes). Wij wensen heel vaak dat wij betere af dood zijn dan leven onder hun.  Geld gaat weg uit ons rekeningen en wij betalen 133 .71 bewind kosten (mijn vriend betaald) en ik 89.00 aanvullend kosten, toen wij moet belasting doen, kwijtschelding en vragen voor FDMA, Langdurigheids toeslag en bijzonderebijsatnd en zij doen niets alleen afpakken van die klients geld.

4072 4 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jul 22, 2016 om 18:02
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Tara Ross ,

hebben een keer verloern tegen hun in de rechtbank omdat zij hebben gezegd dat wij hebben gelogen over ons inkomen en ziektes (wij hebben geen ziektes)

En hier schrijft u , ook mag ik niet voor behandeling omdat ik chronisch ziek ben en mijn vriend suikerziekte hebt .

tijger1
door tijger1 Jul 22, 2016 om 18:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De bewindvoerder zal wel tegen de rechter gezegd hebben dat de Ts en partner geen ziektes hebben.

marita5
door marita5 Jul 22, 2016 om 18:17
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Als dit in werkelijkheid niet de waarheid is , ja waar moet je dan zijn ? een bewindvoerder is toch geen dokter , normaal kun je een klacht indienen bij de rechtbank als de bewindvoerder zijn / haar werk niet goed doet , maar Ts heeft al èèn keer verloren .

tijger1
door tijger1 - Jul 22, 2016 om 18:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt grote problemen, die zijn echt te groot voor dit forum.

Ga in uw gemeente naar het Juridisch Loket. Kijk op Google, zij zullen kijken wat zij voor u kunnen doen.

sw
door swat1500 - Jul 22, 2016 om 21:00
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Als deze bewindvoerder via de rechtbank is toegewezen moet u ook bij de rechtbank zijn om er weer vanaf te komen.

marita5
door marita5 - Jul 22, 2016 om 21:50
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Tara Ross ,

Een klacht indienen tegen een bewindvoerder

Als een bewindvoerder in iemands ogen in zijn of haar taak tekort schiet, kan die persoon schriftelijk een klacht indienen bij de kantonrechter van de rechtbank in het rechtsgebied (arrondissement) waar de persoon woont voor wie de maatregel is getroffen. Voor het indienen van een klacht dient men 18 jaar of ouder te zijn.

bron : goedvertegenwoordigd.nl