st
door star777 May 1, 2016 om 15:28
Huishouden & energie

Aan de haal gaan, met mijn wil!

Vergelijkingssites, gaan aan de haal met mijn wil! Vandaag, vul ik mijn gegens in voor een nieuw contract, en laat weten het pas per 1 juli aanstaande te willen doen ingaan. Krijg ik doodleuk van zo'n site een e-mailbericht dat mijn nieuwe contract per 1 mei heden wordt gestart! Hier word ik echt onwel van!

2016 12 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 1, 2016 om 15:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Leuk dat je ons dat mededeelt.

Waar gaat het over?
Welke vergelijkingssite?
Wat voor 'iets' wil(de) je afsluiten?
Je hebt natuurlijk bedenktijd (?)
Stuur ze een mail dat er iets fout is gegaan.

st
door star777 May 1, 2016 om 15:37
11 Antwoorden / 4 Vragen

Ik kan niet te zeer op details ingaan, want dan weet men wie ik ben... Maar het betreft een energieovereenkomst, en uit ervaring weet ik dat meerdere vergelijkingssites hier last van hebben. Dit speelt al jaren! Wat mij teleurstelt, is dat het nog altijd gaande is...

Cookies
door Cookies - May 1, 2016 om 15:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zo, gaan anderen nou ook nog aan de haal met jouw wil? Vermoed dat je zelf een verkeerde datum hebt ingevuld. Echt nog nooit meegemaakt dat er zomaar een andere ingangsdatum werd geprikt.

Morgen dan maar contact met ze opnemen, hè?

st
door star777 May 1, 2016 om 15:50
11 Antwoorden / 4 Vragen

"Zo, gaan anderen nou ook nog aan de haal met jouw wil? Vermoed dat je zelf een verkeerde datum hebt ingevuld. Echt nog nooit meegemaakt dat er zomaar een andere ingangsdatum werd geprikt." Neen, tante! Ik let bijzonder op, op zo'n moment! Eerst dient men te kiezen tussen 'per direct' of zelf een datum instellen, binnen een twee maandentermijn. Het vervelende is, dat ik er weer achteraan moet zien te gaan, om hun fouten recht te breien! Omdat jij het niet kent, wil niet zeggen dat het onwaar is...

tijger1
door tijger1 May 1, 2016 om 17:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus het is gewoon onzin tante Star.

Ma
door Mat Matheij - May 1, 2016 om 15:50
986 Antwoorden / 3 Vragen

U heeft een nieuw en naar ik aanneem betere overeenkomst.  Bijvoorbeeld energie. Wanneer U dan geen langdurige verbintenis heeft is deze met een maand 'opzegbaar'. U vindt dat men uw aanwijzigingen had moeten volgen hoewel zelden vermeld. Bent U door het vervroegen van de datum in het nadeel of bent U niet gecharmeerd met vroegtijdige afrekening alsook voorschot. Op een aanmelding ook die via een vergelijking site volgt een offerte van willekeurig wie. Ook daar staat de overgangsdatum op. Mvrgr.

Cookies
door Cookies - May 1, 2016 om 16:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Soms gaat door het scrollen op de pagina, de datum veranderen. Daar moet je dus even op letten. Bovendien: voordat je op de verzendknop klikt, moet je alles even controleren.

En dat 'tante' bewaar je maar voor mensen uit je eigen milieu!

Overigens is dit 'vraag en antwoord' geen mededelingenforum.

gerbera
door gerbera - May 1, 2016 om 16:20
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Hier word ik echt onwel van!
Potdorie, u zit wel in de problemen. Eerst met de wasmachine en koelkast en nu weer met een nieuw contract. Zou er maar eens lekker tussenuit gaan, het weer wordt beter. En dat contract zou daar even contact over opnemen bij diegene waar het betrekking op heeft. Heeft u de datum handmatig ingevoerd of stond er naast het invoerveld niet een kalendertje waar u de datum moest aanklikken. Het kan dan dat uw zelf ingevoerde datum niet gelezen kan worden door bv verkeerde puntjes of streepjes.

ha
door halex - May 1, 2016 om 16:44
1374 Antwoorden / 4 Vragen

"door star777 01 May 2016 om 15:37

Ik kan niet te zeer op details ingaan, want dan weet men wie ik ben... Maar het betreft een energieovereenkomst, en uit ervaring weet ik dat meerdere vergelijkingssites hier last van hebben. Dit speelt al jaren! Wat mij teleurstelt, is dat het nog altijd gaande is..."

U wist dat dit zou gebeuren en nu bent u toch onwel? Het lijkt wel of u met opzet de problemen opzoekt, om ze vervolgens elders in een forum aan de kaak te kunnen stellen. Als u nu gewoon eerst nadenkt en dan doet, hoeft u niet naar dit forum en blijft u gezond.

aurora1
door aurora1 - May 1, 2016 om 20:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien komt dat problemen zoeken wel van het eten van koolraap met butsen?
Of zoekt u problemen om op forums te kunnen klagen?
Wat is eigenlijk uw vraag?

st
door star777 - May 1, 2016 om 21:25
11 Antwoorden / 4 Vragen

Aan het soort 'experts' dat bij 'kassa' te vinden is, heeft ze reeds langgeleden haar houdbaarheidsdatum verloren -- misschien zelfs nimmer gekend, ik heb ze in elk geval niet kunnen aantreffen! Neen, voor mij geen 'kassa' meer!

tijger1
door tijger1 May 1, 2016 om 21:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Perfect.

Gerry1969
door Gerry1969 May 1, 2016 om 22:00
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Wel beloven hoor.

gerbera
door gerbera May 1, 2016 om 22:27
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Niet op terugkomen hoor. Wij zijn onbeperkt houdbaar maar wel jammer, het begon net gezellig te worden.

ha
door halex May 2, 2016 om 00:06
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Blij en aangenaam verrast.

diumenge
door diumenge May 2, 2016 om 06:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Doei doei.

Cookies
door Cookies - May 1, 2016 om 21:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Succes op Radar.

costnix
door costnix May 2, 2016 om 00:00
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@star777: Daar zitten wij ook al :-)

Cookies
door Cookies May 2, 2016 om 00:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vluchten kan niet meer........

hansje klein
door hansje klein - May 2, 2016 om 08:41
3037 Antwoorden / 62 Vragen

`Meedogenloos` zijn al die hulpvaardige mensen op dit forum en de buitenwereld is al zo slecht......

Indien u moeite met ´sites´ heeft, zou ik u willen aanbevelen alles telefonisch af te handelen om beter (met leveranciers) te kunnen communiceren, alhoewel, die óók hùn wil weer graag opdringen. Misschien is een 'maatje' uit de buurt een handigere optie?

marita5
door marita5 - May 2, 2016 om 10:21
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@star777 ,

U gaat aan de haal met vragen en uw eigen wil .
4 problemen op tijd van 2 dagen : slechte koolraap , leveren wasmachine , telfort rekent teveel , energiemaatschappij gaat aan de haal met mijn wil .

Een tip : zoek de oplossing bij een klaagmuur .

Succes .

akkerdistel
door akkerdistel - May 3, 2016 om 14:11
1790 Antwoorden / 3 Vragen

777-111= dat zou....