Aan de haal gaan, met mijn wil!
Vergelijkingssites, gaan aan de haal met mijn wil! Vandaag, vul ik mijn gegens in voor een nieuw contract, en laat weten het pas per 1 juli aanstaande te willen doen ingaan. Krijg ik doodleuk van zo'n site een e-mailbericht dat mijn nieuwe contract per 1 mei heden wordt gestart! Hier word ik echt onwel van!
Leuk dat je ons dat mededeelt.
Waar gaat het over?
Welke vergelijkingssite?
Wat voor 'iets' wil(de) je afsluiten?
Je hebt natuurlijk bedenktijd (?)
Stuur ze een mail dat er iets fout is gegaan.
Ik kan niet te zeer op details ingaan, want dan weet men wie ik ben... Maar het betreft een energieovereenkomst, en uit ervaring weet ik dat meerdere vergelijkingssites hier last van hebben. Dit speelt al jaren! Wat mij teleurstelt, is dat het nog altijd gaande is...
Zo, gaan anderen nou ook nog aan de haal met jouw wil? Vermoed dat je zelf een verkeerde datum hebt ingevuld. Echt nog nooit meegemaakt dat er zomaar een andere ingangsdatum werd geprikt.
Morgen dan maar contact met ze opnemen, hè?
"Zo, gaan anderen nou ook nog aan de haal met jouw wil? Vermoed dat je zelf een verkeerde datum hebt ingevuld. Echt nog nooit meegemaakt dat er zomaar een andere ingangsdatum werd geprikt." Neen, tante! Ik let bijzonder op, op zo'n moment! Eerst dient men te kiezen tussen 'per direct' of zelf een datum instellen, binnen een twee maandentermijn. Het vervelende is, dat ik er weer achteraan moet zien te gaan, om hun fouten recht te breien! Omdat jij het niet kent, wil niet zeggen dat het onwaar is...
Dus het is gewoon onzin tante Star.
U heeft een nieuw en naar ik aanneem betere overeenkomst. Bijvoorbeeld energie. Wanneer U dan geen langdurige verbintenis heeft is deze met een maand 'opzegbaar'. U vindt dat men uw aanwijzigingen had moeten volgen hoewel zelden vermeld. Bent U door het vervroegen van de datum in het nadeel of bent U niet gecharmeerd met vroegtijdige afrekening alsook voorschot. Op een aanmelding ook die via een vergelijking site volgt een offerte van willekeurig wie. Ook daar staat de overgangsdatum op. Mvrgr.
Soms gaat door het scrollen op de pagina, de datum veranderen. Daar moet je dus even op letten. Bovendien: voordat je op de verzendknop klikt, moet je alles even controleren.
En dat 'tante' bewaar je maar voor mensen uit je eigen milieu!
Overigens is dit 'vraag en antwoord' geen mededelingenforum.
Hier word ik echt onwel van!
Potdorie, u zit wel in de problemen. Eerst met de wasmachine en koelkast en nu weer met een nieuw contract. Zou er maar eens lekker tussenuit gaan, het weer wordt beter. En dat contract zou daar even contact over opnemen bij diegene waar het betrekking op heeft. Heeft u de datum handmatig ingevoerd of stond er naast het invoerveld niet een kalendertje waar u de datum moest aanklikken. Het kan dan dat uw zelf ingevoerde datum niet gelezen kan worden door bv verkeerde puntjes of streepjes.
"door star777 01 May 2016 om 15:37
Ik kan niet te zeer op details ingaan, want dan weet men wie ik ben... Maar het betreft een energieovereenkomst, en uit ervaring weet ik dat meerdere vergelijkingssites hier last van hebben. Dit speelt al jaren! Wat mij teleurstelt, is dat het nog altijd gaande is..."
U wist dat dit zou gebeuren en nu bent u toch onwel? Het lijkt wel of u met opzet de problemen opzoekt, om ze vervolgens elders in een forum aan de kaak te kunnen stellen. Als u nu gewoon eerst nadenkt en dan doet, hoeft u niet naar dit forum en blijft u gezond.
Misschien komt dat problemen zoeken wel van het eten van koolraap met butsen?
Of zoekt u problemen om op forums te kunnen klagen?
Wat is eigenlijk uw vraag?
Aan het soort 'experts' dat bij 'kassa' te vinden is, heeft ze reeds langgeleden haar houdbaarheidsdatum verloren -- misschien zelfs nimmer gekend, ik heb ze in elk geval niet kunnen aantreffen! Neen, voor mij geen 'kassa' meer!
Perfect.
Wel beloven hoor.
Niet op terugkomen hoor. Wij zijn onbeperkt houdbaar maar wel jammer, het begon net gezellig te worden.
Blij en aangenaam verrast.
Doei doei.
`Meedogenloos` zijn al die hulpvaardige mensen op dit forum en de buitenwereld is al zo slecht......
Indien u moeite met ´sites´ heeft, zou ik u willen aanbevelen alles telefonisch af te handelen om beter (met leveranciers) te kunnen communiceren, alhoewel, die óók hùn wil weer graag opdringen. Misschien is een 'maatje' uit de buurt een handigere optie?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Wie is verantwoordelijk voor leeghalen huurwoning?
Mijn zoon heeft ongeveer 10 jaar bij zijn moeder ingewoond.Een verzoek om ingeschreven te worden als medehuurder is door de woningbouwvereniging afgewezen.
Zijn moeder is inmiddels overleden en hij heeft een andere woning.
Er is geen erfenis, alleen (uitvaart) kosten.
In hoeverre is hij aansprakelijk voor de volledige ontruiming van het huis & tuin?
Alvast bedankt voor de rea
...
Lees meer
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer