tr
door trudy1971 Mar 27, 2013 om 11:27
Huishouden & energie

Bed Yannick van Leenbakker

Ik heb voor mijn tweeling het bed Yannick gekocht bij Leenbakker . Helaas zijn we er al zeker 5 keer doorheen gezakt. Leenbakker zegtdat het een kinderbed is en je dus niet meer dan 85 kilo mag wegen om in dit bed te liggen. Dit staat nergens op de site of in de winkel vermeld. Het is gewoon een kajuitbed waar we de jongens de komende jaren van wilden laten genieten, ze zijn3 en hebben hem zelf uitgezocht! Nu durven ze er amper nog in te slapen ze gooien de dekbedden en kussens op de grond!En slapen daar ik heb dit gemaild naar Leenbakker en werd toengebeld door een medewerker die het volgende zei! Teneerste vroeg hij waarom ik zo laat reageerde, maar ik was al een paar keer in de winkel geweest en daar werd mij verteld dat ik het bed wel niet goed gemonteerd zou hebben, als of ik een dom kind ben! NU beweerde de medewerker dat het bed tocheecht een kinderbed is en ik dus als volwassene niet even bij mijn zoontjes in bed kan gaan liggen omdat we er dan inderdaad door heen zouden zakken! In de winkel staan de bedden gewoon bijelkaar en ik zie dan niet dat het perse een kinderbed is! Er staat ook geen max aantal kilogrammen bij en toen we de bedden kochten is ons niet gevraagd wie er op gaat slapen! Mijn vrijgezelle vriendin vond het een erg mooi bed en wilde hem ook kopen maar dat kan dus niet! DE medewerker zei vevolgens dat als hij tien mensen zou vragen waar de kinderbedden staat ze allemaal goed zouden lopen behalve de mensen die niet helemaal 100% goed bij hun hoofd zijn, daar val ik dus onder volens hem!! Dit zeg je toch niet!!! Er staat nergens KINDERBED YANNICK!! Mijn zoontje durft amper nog in het bed te slapen aan de muur kant omdat die kant steeds instort en ligt nu dus helemaal aan de andere kant!! Erg gevaarlijk zo is gebleken want hij is afgelopen weekend uit bed gevallen en heeft zijn sleutel been gebroken!!
DE medewerker zei vervolgens dt hij niet met mij in discussie wilde hij had namelijk toch gelijk en zei uiteindelijk dat hij extra bodemlatjes zou regelen om het bed te versterken en te kijken of dat zou helpen!! Helaas heb ik tot nu toe alleen een zakje met schroefjes!!!! mogen ontvangen! Ik moet u zeggen dat ik hier helemaal niet blij van wordt!!
WE zijn nu genoodzaakt om veilgheids hekjes te plaatsen zo worden we op extra kosten gejaagd!! Wat kan ik hiermee?
Met vriendelijke groet,

Trudy Jakobs

7313 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 27, 2013 om 11:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op de site zie ik alleen Yanniek en geen Yannick, en daar staat het bed bij de kinderbedden. Het bed ziet er ook uit als een kinderbed. Is deze het KLIK of is het een ander?
Dit is een 1 persoonsbed en ik begrijp dat u het over een tweepersoonsbed heeft?

ve
door verwijderd - Mar 27, 2013 om 12:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zou ze er misschien twee gekocht hebben?

En ieder weldenkend mens ziet van een kilometer afstand dat het een kinderbed is, en dat je daar als volwassene niet in moet gaan liggen!
Verder, je kids zijn drie, die zakken er echt niet doorheen, tenzij je erzelf bij gaat liggen.
En been breken? Ik geloof er helemaal niets van. Misschien had je even moeten wachten met de aanschaf van nieuwe bedden?

Er klopt volgens mij niet echt veel aan je verhaal. En voor het geval dat: Ook ik werk bij Leenbakker....Praxis, Hema, Nuon, KPN...

ve
door verwijderd - Mar 27, 2013 om 12:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

dcz schreef op woensdag 27 mrt 2013, 12:01:
En been breken? Ik geloof er helemaal niets van.

Sleutelbeen. Dat zit iets hoger.

Extra kosten hoeft niet. Als dat bed instort heb je ook niets aan veiligheidshekjes.

ve
door verwijderd - Mar 27, 2013 om 12:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ikke bril kopen.....bij Leenbakker?

ve
door verwijderd - Mar 27, 2013 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

U schrijft dat u "er al zeker 5 keer doorheen gezakt bent" en "mijn zoontje durft amper nog in het bed te slapen aan de muur kant omdat die kant steeds instort ". Waar zakt u doorheen en wat stort er in?
Als u de bodemlatten bedoelt, die zullen inderdaad wel alleen het gewicht van een kind kunnen dragen. U kunt het probleem oplossen door gewoon een behoorlijke bedbodem te kopen die uw gewicht ook kan dragen. Of dikkere latten.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2013 om 23:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tot welke leeftijd (en/of gewicht) kan het 1 persoonsbed Yanniek gebruikt worden?

Dit bed kan gebruikt worden tot max 100 kg.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet / with kind regards,

XXX YYYYYYY
Medewerker Klantenservice

LEEN BAKKER!
Karperweg 3, 4941 SH Raamsdonksveer
P.O. Box 43, 4940 AA Raamsdonksveer
The Netherlands
Tel: +31 (0)900 53 36 22 5
Fax:
Internet: www.leenbakker.com

ve
door verwijderd - Apr 29, 2013 om 10:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Raar verhaal. Ik heb zelf dit bed en bijpassend bureau in 2010 gekocht voor mijn zoon die nu 12 is (1.65 en 60 kg) en ook zelf heb ik wel eens in het bed geslapen. Bij ons is er nog nooit iemand door gezakt. Het bed wordt bij ons trouwens gebruikt om te slapen (waarvoor het bedoelt is).

Het lijkt mij onlogisch dat iemand zelfs indien zwaarder dan 85 kilo door het bed zakt indien het bed correct gemonteerd is bij normaal gebruik (= slapen). Ik heb trouwens geen idee hoe veiligheidshekjes kunnen voorkomen dat je door een bed zakt.

Wat ik opmaak uit het verhaal is dat de lattenbodem die op de muurzijde van het bed rust op een smalle lat (en aan de andere kant van de lades op een breder oppervlak) hier vanaf schuift. Ik denk dat een betere oplossing is om de richels waarop de lattenbodem rust te versterken. Wellicht door een plank aan het voeteneinde en aan het hoofdeinde of iets dergelijks??

ve
door verwijderd - Dec 6, 2013 om 19:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat voor een lattenbodem heeft u er in liggen ? Een rolbodem (losselatten met draad) is niet echt heel erg geschikt om los te liggen in een ledikant . Ik weet wel dat u misschien in het filiaal kunt vragen naar verstevigers die tussen de zijkanten van het bed geplaatst worden (witte flexibele plastieken dragers) . in de eerste serie was dit een probleem bij de bedden .