carcassonne
door carcassonne Oct 21, 2016 om 15:39
Huishouden & energie

Brinta bakje schoonmaken

hele simpele vraag.

hoe maak ik snel brinta bakjes schoon.
het moet toch makkelijker gaan dan iedere ochtend met een sponsje hard lopen boenen.
brinta is hartstikke lekker hoor maar lastig schoon te maken.

groetjes eduard sarens.

1986 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 21, 2016 om 15:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zet het in de week, hoeft u niet te boenen. Brinta lekker? Bah. :-))

tenormin
door tenormin Oct 21, 2016 om 16:04
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@tijger1: Brinta staat voor mij als "kinderkots", sorry. ;-)

tijger1
door tijger1 Oct 21, 2016 om 16:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb het gelukkig zelf nooit hoeven eten, maar mijn jongere broertje was er dol op. Werd van de lucht al misselijk.

aurora1
door aurora1 Oct 21, 2016 om 17:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lekker hoor, Brinta, met boter en suiker.....

edrick3
door edrick3 - Oct 21, 2016 om 15:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Gewoon even uitspoelen na gebruik. Valt weinig te boenen dan.

simon55
door simon55 - Oct 21, 2016 om 15:56
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Zoals al gesuggereerd word gewoon na t eten even in de week zetten of schonmaken onder de kraan en valt er niks te poetsen.
Vindt t trouwens n erg domme vraag..........staat u ook zo te boenen met de borden kop en schotels etc

me
door mein33 Oct 21, 2016 om 16:10
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@simon55,

De enige "domme vraag" is de vraag die nog nooit gesteld is en u heeft blijkbaar nog nooit Brinta gegeten.
En niet iedereen vindt zich zelf zo bijdehand als u en komt met een eenvoudige vraag waar overigens een simpel antwoord op te geven is.
Trowens uw toetsenbord heeft nogal wat gebreken naar het schijnt, of ligt het aan de gebruiker daarvan. ;-))

simon55
door simon55 Oct 21, 2016 om 17:15
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Gegeten tot dat t m n strot uitkwam , en t toetsenbord is prima ik denk dat u niet JOFEL bent

tenormin
door tenormin Oct 21, 2016 om 17:22
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@mein33, denk dat @simon55 sms taal gebruikt. Totdat het mijn strot uitkwam. Weet je toch zelf ook wel, of was het een beetje plagen?

me
door mein33 Oct 21, 2016 om 17:49
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@tenormin,

Dat verhaal over de "strot" van @simon55 heeft hij na mijn opmerking geplaats en heeft dus niets met mijn opmerking aan zijn adres te maken.
Hij vindt de vraag van Ts. maar "n erg domme vraag" , maar je bent zelf nog dommer dan dom door op een "domme" vraag te reageren en daarbij ook nog eens de (on)nodige schrijf en spelingsfouten te maken. Vandaar die, overigens goed bedoelde, opmerking over zijn toetsenbord. Waarschijnlijk begrijpt hij het gebruik van een smiley niet en meent dan maar te moeten vervallen in een beledigende opmerking aan mijn adres.
En nee!! ik ben niet op de teentjes getrapt. ;-))

me
door mein33 - Oct 21, 2016 om 16:03
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@eduard,

Ik heb aan het verplicht eten van Brinta een jeugdtrauma overgehouden en de rillingen lopen al over m'n rug als ik alleen die naam al hoor.
Maar een simpele vraag vraagt om een simpel antwoord en dan nu een oplossing voor het eenvoudig reinigen van het schaaltje en het bestek.
Gebruik iets minder Brinta met dezelfde hoeveelheid melk die je nu gebruikt waardoor de papsubstantie iets dunner wordt en het spul zal niet zo snel aankoeken en makkelijker af te spoelen is.
Je kan er natuurlijk ook meer melk bij doen wat hetzelfde resultaat oplevert.
Ben je de enige in de groep die dit probleem heeft of zijn er meer "Brinta" genieters. ;-))

marita5
door marita5 - Oct 21, 2016 om 16:03
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Carcassonne ,

hele simpele vraag.

Inderdaad een simpele vraag , met simpele oplossingen ;-))

U schrijft brinta bakjes , zijn deze van plastic ? zo ja op een bord doen en afwassen / of weggooien .

gerbera
door gerbera - Oct 21, 2016 om 16:48
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Heel simpel antwoordt,
Direct nadat het bakje leeg is door de hond of kat laten schoonlikken. Maar gewoon direct omspoelen kan natuurlijk ook.

hansje klein
door hansje klein Oct 21, 2016 om 17:26
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Het kan zèlfs nòg simpeler wanneer de gebruiker direct zèlf zijn bakje smakelijk schoonlikt.......!

tijger1
door tijger1 Oct 21, 2016 om 18:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dierenmishandeling.:-))