sp
door spranger - 14 Apr 2005 om 13:24
Huishouden & energie

Ervaring met kårlsson göteborg van beter bed

Hoi


Ik ben op zoek naar mensen die bij de beter bed net als ons een Kårlsson Göteborg boxspring hebben gekocht en wat daar hun ervaring mee is.


Sharon


 

10565 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

ve
door verwijderd - 18 Apr 2005 om 11:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

je hebt hem al gekocht wat wil je graag weten?

ve
door verwijderd - 18 Apr 2005 om 12:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wij hebben dit bed dus idd gekocht en ik heb steeds het idee dat ik in een soort hangmat lig


het bied bij ons gewoon niet voldoende steun terwijl er in de iwnkel gezegd werd dat hij zo goed voor je was


vandaar dat ik wil weten of er meerdere mensen zijn met dit bed en hoe zij het ervaren

ve
door verwijderd - 18 May 2005 om 21:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

heb je hem dan niet te zacht gekocht ik dacht dat er wel 3 stramheden zijn

ve
door verwijderd - 18 May 2005 om 21:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo spranger, ben je al naar beter bed gegaan met deze vraag? Mogelijk weten zij een oplossing, of verlenen zij wel een goede service. Je weet nooit. De kans bestaat ook dat je eraan moet wennen. Heeft u pijn? Dan zeker even gaan praten. Succes Nee heb, ja kan je krijgen.

ve
door verwijderd - 23 Aug 2006 om 00:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Sharon


Ik ben medewerker van beter bed b.v uden


het is persoons gebonden wat lekker ligt!vindt u dat de boxspring niet goed lig dan neemt u contackt op met de klanter service van ons!zorg dat u het order nummer bij de hand hebt!en leg u klacht voor!er zal bij u een service monteur langs komen om de klacht te bekijken!mocht het zijn dat u klacht gegrond is dan zullen wij er alles aan doen om u te helpen!dit kan gebeuren door een omruiling van het zelfde type of door een ander maar dan moet u wat bij betalen!


dus  belt u even de met de klanten service op telefoonnummer 0413-33 88 00 op werkdagen van 8:30 tot 17:00


met vriendelijke groet

ve
door verwijderd - 23 Aug 2006 om 00:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag Beterbedman (uit Uden),


op zich heel netjes dat u zich hier meldt en een goed voorstel doet (waren er maar meer bedrijven zo.....), maar de vraag is al bijna 1,5 jaar oud..... van 14 april 2005.


Gr. Hutch

ve
door verwijderd - 28 Aug 2006 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wij hebben in maart 2006 zo'n bed gekocht en hebben precies dezelfde klacht. Veel te zacht, resultaat: wakker liggen en wakker worden met een zere rug. We hebben de klantenservice gebeld en die sturen een servicemonteur langs. Benieuwd hoe dit af gaat lopen.

ve
door verwijderd - 26 Apr 2008 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,


Wij liggen al sinds drie jaar in de kuilende matrassen van het Kårlsson Göteborg boxspring. Beter bed heeft al eens een matras omgeruild en vastgesteld dat de andere matras de klacht niet ernstig genoeg is.
Onafhankelijke controle laat de controleurs versteld staan van de ongelijkheid van kuiling in de verschillende zones van de matrassen. Het zijn slechte matrassen!


Nu de garantietermijn is verstreken laat BeterBed het afweten en wijst steeds weer naar de garantietermijn van drie jaar.


Ook wij zijn zeer ontevreden over de matrassen maar nog meer teleurgesteld in de service afhandeling van BeterBed.


Fred

ve
door verwijderd - 20 Nov 2008 om 17:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hoi


wij hebben in week 12 2005 het bed geleverd gekregen via beter bed sinds de laatste maanden word ik elke keer wakker met overal pijn de matrassen zijn echt doorgezakt. vandaag beter bed gebeld.


en idd ze kunnen niks meer voor me doen, de garantie termijn is voorbij.


ik vind dit echt een zeer slechte service voor een bed die €2749,00 heeft gekocht en waar je na 3 jaar niet meer op kan liggen.


valt hier echt niks aan te doen??


jose

ve
door verwijderd - 20 Nov 2008 om 17:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo


wij hebben ondertussen 2 nieuwe matrassen gekregen


het is werkelijk waar maar 1 maand goed gegaan
en weer in beiden matrassen kuilen


ik ben het ook zat en overweeg gewoon een nieuw bed aan te gaan schaffen. ben zwanger van de tweede en zit niet te wachten op elke nacht wakker met rugpijn watu wel het geval is


jammer dat kassa hier geen aandacht in hun programma's aan heeft besteed want ik vind het nogal wat geld wat zo'n bed kost en een waardeloze behandeling van beter bed. als ze weten dat de bedden niet goed zijn haal ze dan terug en geef je klanten een nieuw of ander bed

ve
door verwijderd - 20 Nov 2008 om 18:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hoi sharon


wij hebben inmiddels andere matrassen gekocht, maar nooit meer ga ik naar beter bed.


gr jose

ve
door verwijderd - 16 Feb 2009 om 06:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,


Nou de klachten die hier staan komen mij allemaal helaas bekend voor. Als ik er alleen in lig gaat het nog wel omdat ik gewoon op mijn zij lig en mjin been ver uitsteek maar met zijn twee krijg ik sindskort echt vreselijke last van mijn onderrug en we rollen telkens naar elkaar toe. Heb altijd regelmatig de matrassen gewisseld etc. en wat me opvalt is dat de ene schuimmatras veel verder heen is dan de ander. (zakt nog meer door) Dat vind ik ook vreemd.


Laatste tijd sliep ik al vaker slechter, waarschijnlijk ook hierdoor. Bij zo'n aanschafprijs als deze zou je wat beters mogen verwachten, heb heel internet afgezocht en voor dit type bed zijn er best wel klachten te vinden helaas.


Morgen ga ik langs Beterbed Utrecht, zit nog binnen de 3 jaar garantie, ben benieuwd. Hopelijk zijn ze wel sneller dan hun levertijden destijds in 2006.


Lucas

ve
door verwijderd - 19 Feb 2009 om 20:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Andere matrassen ga ik nu ook zoeken.


Ben langs geweest in winkel en zo te merken vonden ze dat niet heel erg fijn? Na een flinke tijd wachten was ik aan de beurt.


Een mededeling: mijn bed en matrasmaat wordt niet meer gemaakt dus moet er gezocht worden naar een passende oplossing. Taxatie zou de oplossing worden:  Iemand die langskomt, want mag niet mwet matrassen naar winkel komen. Daarvoor betaal ik voorrijdkosten a 40,-  Vervolgens moet mijn klacht gegrond verklaart worden, zo niet ben ik 40,- kwijt en een dag vrij...


Stel dat de boel gegrond verklaart wordt voor 100%. Dan krijg ik nog 1/3 van dat taxatiebedrag en wat zijn 2 stuks 3 jaar oude matrassen waard? Oh ja minus die 40,- ook nog eens. Wat houd ik dan over?!Echt weinig. Maar goed van dat evt. taxatie bedrag zou ik theoretisch een waardecheque kunnen krijgen....Daarvan kan ik geen nieuwe matrassen kopen, sterker nog ik moet dan flink bijbetalen. Ergste komt nog dat als je goed zoekt, internet vol staat met klachten over Beterbed en haar retteketet service. Veel matrassen zijn kennelijk zo slecht dat vele mensen ondanks de zgn. goede garantie gewoon elders matrassen kopen en blij zijn dat ze van Beterbed en lichamelijke klachten af zijn. (rugpijn, hoofdpijn etc. ) Die investering lijkt mij nu ook beter dan nog verder zaken te doen met Beterbed.Ik raad echt iedereen ten zeerste af zaken te doen met hen. Veel mooie woorden en slechte daden. Droom maar lekker verder Beterbed. Vind mezelf dom dat ik ooit iets in jullie heb gezien 3 jr. terug.  BAH dit is gewoon smeerlapperij tegen zeer veel geld.

ve
door verwijderd - 12 Nov 2013 om 11:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wij hebben ook een bed gekocht bij beter bed, en hebben ook het gevoel dat we in een hangmat liggen. We dachten eerst karlsson is een redelijk merk, het zal wel aan de topper liggen. Dus voor 255,- een nieuwe topper omgeruild maar het ligt daar dus niet aan!! Vrijdag komt beter bed kijken waar het aan ligt, mijn man heeft een hernia en last van zijn rug. Maar ik heb niks en nog nooit zo veel last gehad van mijn rug, en dat terwijl ik na 8 maanden backpacken in midden Amerika in heel veel bedden heb gelegen! (ik verzeker je daar hebben ze geen pocketvering) Ik hoop op een fabricage fout, en wil nu een heerlijk matras van beter bed, want voor 1755,- wil ik goed kunnen slapen.
ps wij liggen krom op een Karlsson Arendal boxspring met matras van Karlsson Vildar

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jo
johanna100 - 12 Feb 2016 om 02:13
Huishouden & energie

Oxxio tariefwijziging

Goedendag

Ik ben klant van Oxxio,en nu heeft Oxxio ineens mijn tarief van 0,62 naar 0,70 verhoogt vanaf 1 januari 2016 zonder mij op de hoogte te brengen.
Ik kreeg als antwoord dat zij dit mogen doen i.v.m.verhoging gasbelasting 2016.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik verleden week een email,als ik verleng per 1 maart 2016 betaal ik 0.55 voor gas?????
waarom dan ona ... Lees meer

to
ton1959 - 29 Jan 2016 om 15:56
Computers & telefonie

Hema fotoalbum software incompatibel

Op 16 februari 2016 neemt HEMA een nieuwe versie in gebruik van de software voor het offline samenstellen van een gedrukt fotoalbum.
Gebruikers die zijn begonnen een album te maken met de oude versie en dit niet voor 16 februari afronden en een afdruk bestellen, hebben pech: het album kan dan niet meer worden afgedrukt.
Ook gebruikers die langer geleden een album hebben gemaakt en laten ... Lees meer

ri
rianuringa@live.nl - 10 Feb 2016 om 19:01
Winkels & webshops

Aankoop retourneren

Een week geleden een prachtig jurkje gekocht voor de trouwerij van onze dochter. Daarop een wit jasje. Een andere kleur was niet aanwezig.
Ik aarzelde, maar het stond leuk.
 Maar.... een wit jasje??? Hoe kom je er bij, je mag niet naast me staan. Zei de bruid,. Het was exact dezelfde kleur als haar jurk!!!
Wat nu???De winkel wil het jasje niet terug nemen.
U hebt gekozen en von ... Lees meer